Pupjes wezen kijken!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Pupjes wezen kijken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 11:15

Gisteren ff weer een minimeeting gehad met jess (obsession hiero), doree, maarten en kim(nimber). Het had een speciale reden, ik zou naar een pup komen kijken van tiesto, een teefje van jessica! Tiesto had 4 hele mooie pups, waarvan 1 koe (bestemd voor Kim haha }> ), en 1 witte met een bruin oortje. En daarvan was ik helemaal leip, dus die komt als het goed is rond 7 juli naar mij toe! Ben echt helemaal blij met mijn nieuwe aanwinst (reutje btw), hij gaat Chinouc heten, Noukie for short Tong uitsteken



XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:17

*jaloers* Haha!
Ik wil ook een Jackie Verdrietig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:26

Ik ook, het liefst zou ik wel 4 honden willen maar mijn moeder zegt dat ze er zogenaamd allergisch voor is. Niet dus. Maar Beagles zijn ook geweldig leuke honden.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:45

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van mijn moeder mag het nu van mijn vader *zucht* hij ziet niet in dat ik echt niet over 6 weken een eigen flat oid heb en hij mag niet zolang hier in huis maar ik heb nog 6 weken Extreme duivel

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:13

kom op kim blijven zeuren!!! Het zou zo cool zijn als er 3 pups naar bokkers zouden gaan!! mmbabe neemt namelijk een teefje en dan jij en nonnie een reutje!

heeeel hard zeuren en aangezien je toch om de hoek woont gewoon 10 kee rper dag hier komen kijken met je paps!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:58

Was erg kjoet om die kleintjes te zien.

Damn... Kim!! Heeft mijn aanbieding zelfs niet geholpen??? Kan het me nauwelijks voorstellen. Hmmm... misschien moet ik eens met 'm gaan praten en hem uitleggen dat een jack echt bij jullie in huis hoort Haha! Sh*t wat is dat balen zeg. Neem hem anders eens mee om de pups te bekijken, dan is ie zo om!! *LOL*

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 15:21

Heej Kim, het moet gewoon hoor!! Zou wel lachen zijn, hebben we twee volle broertjes Cool

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 19:23

Wat gaaf Manon!
Chinouk is ook nog eens een hele leuke naam Cool
Gefeliciteerd! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bolletje29, ChanelR, chinnie, DWitzel, Eleeke, Facebook, Geerten, IASCrawler, limagirl, NadjaNadja, nafkedemi, Poety, Schuur_, Shari_B, Tazzey, Thrive en 118 bezoekers