Morgenochtend Bixie ringmeester......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Morgenochtend Bixie ringmeester......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 19:46

Om 9 uur mag ik 14 combinaties oproepen...ben benieuwd wie er zenuwachtiger is kind of ouder Haha!

Pinkstermaandag zal het iets hectischer eraan toe gaan want dan moet ik met Tilly de hele dag de dressuur in goede banen leiden!
Als de omroepinstallatie van de tuigpaardrubrieken maar niet te hard staat ,ze willen in hun enthousiasme nogal eens uit hun dak gaan.
ZIjn wij niet meer te verstaanen de voorlezers ook niet Verward

Dus kom allen naar het mooie terrein op landgoed Dickninge Haha!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 21:36

whaaa, is dat de wedstrijd in De Wijk? M'n broertje rijdt ook, in ring 4 en 6 als nr. 16 resp. 19.
En m'n instructrice jureert de M.....ben d'r alleen zelf niet omdfat ik moet werken. oliebol. Maargoed, have fun!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 23:48

hee das leuk zal kijken of ik hem kan zien rijden Haha!

zal een verslagje doen over de Bixie
nu eerst slapen...

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 17:22

Nou, hoe was de Bixie? Vast geinig om te zien.

Met Eelke en Jimmy ging het niet geweldig (ik had al zo'n idee van te voren, maar da's natuurlijk niet zo aardig om te zeggen). Er was nogal was stress aldaar omdat hij bij een verkeerde ring ingedeeld stond, of bij het L en de B, iig.....béétje chaos. Maar goed, 't is weer een ervaring erbij hè!
Ze hebben nog wel opgelet of ze jou zouden zien/horen, maar niks gezien/gehoord...jammer!
Wanneer ga je zelf weer starten btw??

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 19:55

Het liep best wel lekker,ach denk je 14 combinaties das een makkie .Maar aangezien er maar een jury was duurde het wel de hele ochtend.
Eerst een dressuurproefje daarna springen.Dressuur ring nog een keer moeten veranderen,coniferen eruit ,drafbalkjes ergens anders op een lijn,en springen ook verhogen van B naar C hoogte..
En natuurlijk heb je er altijd een tussen zitten die wat te mekkeren heeft.Notabene voor het eerst op concours en dan denken dat je zo klaar bent... Frusty
Voor die bewuste combinatie de enigste D-pony die alleen maar sprong moesten we een heel nieuw parcoursje bouwen!!! Boos!
Ondertussen geen tijd gehad om naar de andere ringen te kijken ,want de Bixie lag helemaal in de hoek.
Jammer dat het niet zo lekker liep,voor Eelke www.reestruiters.nl
Ze zijn mij ook helemaal vergeten met de koffie Verdrietig Verdrietig

Zat ik net te lunchen hebben ze mij nog gevraagd om s'middags twee Ldressuur ringen paarden te meesteren.Liep ook gesmeerd Haha! ben een strenge maar toch vriendelijke meesteres.....

Ken jij toevallig Andrea Drenth?

Ik start niet op mijn eigen concours ,ben te druk met randactiviteiten en heb dan geen puf meer om zelf te rijden.Ben ik de vorige keer wel achter gekomen.... Boos!
Heb nog niks opgegeven ,maar wil wel nog voor de vakantie een keertje Z te starten.

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 14:00

Ohja, Z starten, doen we even hè Knipoog

Ik ken Andrea Drenth niet, hoezo?


Hadde jullie btw paarden en pony's op één dag dan (omdat je niet zelf startte) - blijkbaar wel dus. Dat is toch niet echt gebruikelijk.....van onze club is er eind juni weer het jaarlijkse buitenconcours, gaat ook altijd apart.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 19:56

Ja Z starten dat doe je met je ogen dicht en op gevoel Knipoog Knipoog

Dit jaar hebben wij als rijvereniging ,in overleg met de ponyclub, gevraagd of er s,middags alvast wat B en L dressuur/springen paarden achter de pony's aan konden starten.S'middags zijn de dressuurringen vrij en parcoursen in de bijringen.
Het is op Pinkstermaandag zo vreselijk druk druk .Veel te doen ook m et tuigers......
Het liep storm gisteren en de pony's hadden geen last van de paarden en omgekeerd.

De naam Drenth kwam me bekend voor maar kan em nog niet plaatsen.Nuchter en vriendelijke mensen.Ze reed twee paarden in het L1 ,en vooraan geeindigd met dikke punten.Ze komt morgen volgens mij weer.

Denk aan mij morgen....ipv van met z'n twee moet ik alleen ringmeesteren Verdrietig
De 10 ringen liggen niet op een terrein dus we worden uitelkaar getrokken...en er zijn geen reservehulpen meer over Frusty Frusty

Ik hoop maar op een goede samenwerking met de deelnemers.........lees:aanmelden en afmelden
bij het betreden van de ring.
Dan wordt het een stuk overzichtelijk voor mij!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 20:00

Drenth, zijn die eigenaar geweest van de Eswalmanege in Vries?

Goedgekeurd onderschrift :)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 16:17

Ik denk NU aan je Gerrie Lachen .....veel succes (zend ik even virtueel/telepathisch/whatever)......dat dat terrein verdeeld is zeg maar is niet zo praktisch! Maar je zult het wel overleven.

Qua Andrea Drenth gaat er nog steeds geen lampje branden.....zal m'n instructrice eens vragen!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Ringmeesteren........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 22:34

--------------------------------------------------------------------------------
Zo dat was dat weer voor vandaag en ik heb nog puf om even te vertellen hoe het ging
Vanochtend vroeg om 8.15 uur aanwezig en zowaar een parkeerplekje vlakbij het secretariaat bemachtigd.Eigenlijk alleen met parkeerkaart maar ze(parkeerwachters) dachten dat ik een jury was
Afijn klembord opgehaald en dat was de eerste meevaller Tilly had de eerste 6 ringen al opgehaald,dus ik hoefde maar 4 L2 ringen te doen.
Het verliep heel prettig en in overleg was een en ander mogelijk.
What you give is what you get .

Zo was de eerste starter een uur te laat wegens trailerpech weer een ander kon het paard niet uit de wei vangen en had geen lezer bij zich.
Al met al had ik toch vrijwel alle ringen tegelijk vol

Na ruim 46 combinaties die bijna allemaal twee proeven reden was de ochtend om en konden we gaan lunchen...

De prijsuitreiking was al om 12.45 uur dus kon ik nog zien wie er in de prijzen waren gevallen alvorens ik weer een nieuw klembord op ging halen waar ik de Z1 en de Z2 in goede banen moest leiden.
De Z1 verliep vrij geleidelijk maar in de Z2 was het een geschuif dat het af en toe wel een puzzeltje werd.Mensen die meerdere paarden reden in verschillende klasses ,of moeder die eerst dochter in de Z1 begeleidde en daarna zelf in de Z2 nog ging startte en nog won ook !Mw Willemien Blanken zelf gerenommeerd lichte en zware tour jurylid.
Margeret Hammers die ook nog een damesrubriek tuigpaardnummer moest rijden, en nog een bijschrijving.
Helaas is het niet gelukt om de prijsuitreiking te paard in de hoofdring te laten plaatsvinden als nl de tuigpaardrubrieken afgelopen zijn lopen de mensen met hun klapstoeltje richting auto,dat was wel jammer.
De hoogste score van de dag gingen naar een ruiter in de Z1 met 208 pnt dat was echt een combinatie waar je wauw van zei .Het paard (Facet)en in dit geval zeker de ruiter was te mooi om waar te zijn

Aan deze stralende dag kwam nog een kleine domper ...Toen ik weer thuis in de wei naast mijn merrie stond zag ik dat ze het re-voorijzer eraf getrapt had.Net nu we eigenlijk op het terrein even in de Z-ringen wilde gaan proefrijden....... gelukkig heeft mijn dochter em weer gevonden.
Dus nu ga ik mijn smidje maar weer eens bellen.

Bedankt nog voor de bemoedigende woorden

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 23:12

Nou, alweer lekker bijgeslapen? Je zult wel doodop geweest zijn!
Iig heb je véél gezien en je bent vast lekker bruin geworden Cool !

Heb je nog geoefend tussen de hekjes?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 20:24

Ik was idd erg moe na afloop.
Kreeg een vreselijk niet te stuiten geeuwen over me heen. Verward
Een kleurtje erbij rood neusje en dito wangetjes Haha!

Ik heb niet geoefend tussen de hekjes,want ik ga nu pas naar de smid Frusty

Helaas kan ik het niet zelf dus maar weer geduldig blijven en mijn priveles weer afzeggen Boos!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 23:32

Hmm, dit begint te lijken op een soort openbaar pb'en Schijnheilig maargoed.
Zonde zeg, dat NU dat ijzer eraf moet donderen. Zul je altijd zien.
Maarja, jij kan van de week gewoon lessen in de binnenbak (toch?), mijn les zal wel weer eens letterlijk in het water vallen omdat het weereens moet regenen...... Frusty (zo, nu ben ik wel weer uitgezeurd voor vandaag......)

Ga jij altijd naar de smid toe? De mijne komt gewoon aan huis Cool

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 20:20

De dinsdag na het concours is er GEEN les ,dan zijn we met zoveel mogelijk leden de hindernissen die er nog staan af te breken en weer op hun bestemming te brengen..

Mijn priveles van Annemiek is op woensdag kon ook niet doorgaan ,toen stond ik bij de smid Verward
Sinds ie met RWL op de markt is kapt ie nog wel aan huis maar voor smeden ga ik naar hem toe .
Sta ik iig altijd droog Haha!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers