Jippiejajeeee het is me dit keer WEL gelukt!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 17:30

Mijn man zit in de muziek. De computerkamer is tevens zijn muziekkamer. Hij gebruikt de computer om muziek te componeren en te arrangeren. Daarvoor hangt dus ook echt een hele klerezooi Boos! aan apparatuur aan de computer, mengtafel, monitor, keyboard, vooral veel snoeren, enz enz.
Nu ben ik dus net thuis en ik wilde ff een lekker muziekje draaien. Nu hebben we dus geen gewone CD speler maar een minidisk met een mega mengtafel er aan echt iets voor mij [NOT].
Maar het is me gelukt om een minidiskje af te spelen, YEAHHHHHH. Ik heb gewoon alle ON knopjes ingedrukt en heb een voor een de plugjes er uit getrokken en weer netje terug gedaan. En ik heb muziek Party!! *LOL* Party!! !!!
Echt erg als je man de hele dag met muziek bezig is maar je kunt zelf nog niet eens je favouriete CD-tje afspelen Frusty Maar ik wordt er zo langzamerhand steeds handiger in.
_________________
woorden zijn wind, daden zijn dingen (Vondel)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-05-08 18:32 ]</font>



Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 18:50

Mijn vriend is ook al Muziekfreak
Ik weet een beetje wat je bedoelt.
het is alleen niet zijn werk (school) (dat is weer IT, waar ie mij in mee sleept Knipoog)
Afgelopen vrijdag moest íe ook weer bevrijdingsconcert geven....
Tja als hij mee gaat naar een wedstrijd moet ik wel weer mee naar....
}> je raad het al.
Soms leuk soms niet
groetjes Petra

:evaw:

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 19:41

Uhmmmm, ik wil ooit nog eens kur op muziek rijden, heb jij al een kur en heeft je man de muziek gemaakt?? Party!!

Navragen is beter dan afvragen.

Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:03

Grappig zeg, het moet zeker een goede combi zijn; paarden, muziek en computers binnen een relatie.
Ik vond het al zo'n herkenbaar verhaal. Mijn vriend is webdesigner, gitarist in de band Klote! en ik vul aan wat betreft het paardengedeelte. En wat de Kur op Muziek betreft, dat is Marvin's music ons kurmuziekbedrijfje.
Ben wel benieuwd of er nog meer van deze relatiecombi's op bokt bestaan!

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:24

Ik ben die combi en een persoon.
Ik heb heel lang piano gespeeld en heb daar geen zin meer in. Ik leerde het best wel snel en ik moest zo hard gaan studeren; ik was het zat. Ik speel wel nog gitaar. En keyboard soms ook.
Ik ben helemaal verslaafd aan computers, internet en websitedinggeses en foto bewerken en ik rijd paard.!
Goretjes!

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:58

Mijn vriend en ik zijn ook een leuke combi. We mogen beiden graag bezig met de pc, maar hij is meer voor het programmeerdeel en ik het designdeel. Samen maken we ook sites. Ik ontwerp eerst en hij programmeert het zooitje...
En bij de paarden rijd ik en leest hij voor, zet hij de hindernissen op en veegt hij de stallen aan. Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 22:00

Wat leuk dat er nog meer van die combi stellen Lovers zijn hier!!!
Ik zou heel graag ooit eens een kurtje willen rijden maar dan moet ik eerst maar eens wedstrijden gaan rijden *LOL* . We hebben altijd wel heel veel ideetjes voor kurmuziek. Maar mijn man is echt razenddruk. In de week-enden zijn er de optredens en doordeweeks geeft hij muziekles. Ach het zal er wellicht vast wel eens van komen. Party!! *LOL* Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, Anoukjuuuhh, Avany, dezzie, dollyspikkel, Josien_, Liiesjjj, Lynnepinny, Maaaarije, Mnoonn, Mutti, pinto_1, Plus_en_Min, ryukapple, supervon78, Winged, YandexBot en 73 bezoekers