Eext

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Eext

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 09:45

Zijn er nog bokkers gestart in Eext? Mijn zus is wezen kijken en een kennisje van ons is 2e geworden met Z-springen.
Ik dacht dat Kitty hier ook heen ging (toch Verward ) en was wel benieuwd hoe het afgelopen was.



germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 10:00

Ben zaterdag geweeest, 2 winstpuntjes, niet gesprongen, maar wat liep het vreselijk uit. Ze begonnen 1.5 uur te laat met B springen paarden.
Dresuur was prima, ideale bodem, veel beter dan afgelopen zondag in Exloo (daar was het soms echt prut)

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 21:43

Nou 2 winstpuntjes is netjes toch?

Las net de krant, stond ook nog in dat Francis Jippes (waar we altijd in de bak reden met Pliva en IJsco) het heel netjes gedaan had met haar 19 jaar in het Z. Ze was geeindigd na Jan Dolfing, ze had 1 balkje.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 22:37

Kom volgend jaar naar De Wijk Haha!
Ik ben er altijd bij!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 23:09

Francis is mijn achternicht Cool Doet het dus blijkbaar errug goed in het springen.....(spreek haar nooit, haar moeder weleens) heb nog wel tegen haar gereden bij de pony's (dressuur).

Hebben jullie misschien de Z2-dressuur gezien, en dan in het bijzonder de nr. 3? Rubinson (v. Rubinstein) met een meisje erop dat Peterson van de achternaam heet? Van die hengst krijgt Lady nl. volgende week een veulentje.....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 08:17

De wijk is te ver weg, ik woon in Groningen, dus Exloo is al 55 km, en dat is echt het uiterste Haha!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers