Een eigen paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 08:43

Niet dat ik dat al mag maar denken jullie dat ik dat zou kunnen hebben om het zo maar even te noemen? Ik bedoel, of ik er goed genoeg voor rijd (dat kunnen jullie eigelijk niet weten maar sommigen wel) en er genoeg van weet want daar ben ik juist "bang" voor dat ik er niks van weet.. En als ik dan een paard zou hebben dat ik alles fout doe.
Wat denken jullie?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 08:47

Al doende leer je Pling en als je op een pensionstal zou gaan staan dan zijn er toch altijd genoeg mensen in jou omgeving die je raad kunnen geven als je het ff niet meer weet Pling .....iedereen heeft het moeten leren....en leert nog steeds bij Pling .....gewoon er voor gaan hoor Pling

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 08:49

Ik weet dus niet hoeveel tijd jij hebt, maar een ding weet ik wel. We maken allemaal fouten, jij, ik, iedereen! Dat geeft niets want als je vragen hebt zijn er genoeg paardengekken op de wereld om je tips en antwoord te geven!

Succes!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 09:56

Misschien zou je eerst een verzorgpony kunnen zoeken waar jij helemaal de verantwoordelijkheid voor hebt. Je kunt dan zelf bepalen of het iets voor je is: een eigen paard.
Ik doe dat zelf momenteel ook. Ik weet wel dat het lukt allemaal qua rijden en verzorgen, maar niet qua tijd. Nu heb ik genoeg tijd om lekker met de paarden bezig te zijn maar ik weet niet of dat zo blijft ivm met studie. Daarom wil ik nu nog geen eigen paard. Dan wacht ik liever een paar jaartjes.
Maar ja, ik wil natuurlijk wel met de paarden bezig zijn dus ik zorg steeds dat ik een leuk paardje van anderen in de wei heb staan. Haha! Er zijn genoeg mensen die geen tijd, geld of plaats voor hun paard hebben dus die zijn ontzettend blij als je ze een tijdje uit de brand kunt helpen.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 15:06

Dat is mijn probleem, ik ben al 2 aar op zoek naar een verzorgpaard maar nog nooit gevonden. Nu mag ik binnenkort wel een paard gaan verzorgen voor twee weken, maar dat is meer poetsen enzo alleen zeg maar. Want dan gaat de eigenaresse op vakantie

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:27

nou, wees maar niet bang dat je alles verkeerd doet, want er zijn veel jongere meisjes die een eigen paard hebben en die er nog minder vanaf weten, en bij hun gaat het ook gewoon goed

maarzoals iemand hierboven al zei, er zijn zat mensen die je wel willen helpen! Of vraag het aan degene die les geeft! Ik weet niet als je hem krijgt dat je hem dan op simonshaven gaat zetten, maar nancy en janine helpen je vast wel! En als naomi er nog was dan had ze je ook harstikke graag geholpen!

xx soraya


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:28

Ik weet niet hoe oud je bent, maar je moet niet stoppen met zoeken naar een verzorgpaard!!!

Ik heb ook altijd verzorgpaarden gehad. Gewoon overal gaan vragen GEWOON DOEN.
Advertenties ophangen...

Ik ben aan mijn verzorgpony gekomen doordat ik hem in de wei zag staan: ik dacht wat een cool paardje, en ik heb een brief geschreven naar die mensen en een paar dagen later belden ze op...

maar ik wil nog steeds zo erg graag een eigen paardje...

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 16:55

goed genoeg rijd je wel! wel een grote nemen he Pling en wees niet bang je weet genoeg (iig dan 'zal geen namen noemen Schijnheilig )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Celebi, Karintich, Mark0919, pluklief, su72 en 41 bezoekers