heerlijk gereden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

heerlijk gereden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 21:20

vanochtend stond ik niet op de lijst. Nou ja, ik was doorgestreept, van de pony op wie ik mocht rijden. Ben er toen weer opgezet na wat geswitched. Is het anderhalf uur voor mijn les, zegt monique in eens van Belle moet ook mee rijden (belle rijdt mee in de vergevorderde lessen), maar wie kunnen we er op zetten. Ik loop net langs, zegt ze zo rianne wil jij erop. Ik schrikken, paardje van 165 ofzo, bwp en best wel een heethoofdje. Pony's zijn best, maar hete paarden? Dus ik trillend op belle klimmen, in t begin nogal gespannen maar bel is een puller, dus ik merkte dat wanneer ik ontspannen was zij ook rustig bleef. en toen de galop.. ik ging apart galoperen, ze ging in de galop bij de eerste hulp al, heeerlijk ik vloog. maar toen trok ze een sprintje, en ik kreeg haar nog rustig ook! ik heb nog nooit zo lekker op een heet paardje gereden, en zonder angst, lekker relaxed rijden. ikke blij!
volgende zondag ga ik een fjordje rijden, proefles of ik hem mag bijrijden. hij is nogal dwars, vooral in de les maar sharon zegt dat ik hem wel aankan. Ik hoop het maar, wish me luck


someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 23:30

wat goed van je!!Veel geluk met de fjord van volgende week!
Groetjes Julie

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 17:21

Hee, wat goed joh! Haha!

Succes hoor volgende week! Party!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 17:24

goed van je. Ik weet wat het is om je angst te moeten overwinnen. Ik ben er nog niet maar dat gaat hopenlijk wel goed komen.

Knap van je dat je er toch op bent gegaan.
Nu maar hopen dat het ook goed gaat met dat fjordje

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl, dezzie, Marcato, Ponytante, ShaNel16 en 115 bezoekers