vraaprijs C-pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25528
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

vraaprijs C-pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 21:34

Ik vroeg me af wat een reëele (wat staat dat stom zo Verward ) vraagprijs is voor een kleine C-pony.
Het gaat om een pony van ongeveer 1.30 m(waarschijnlijk wel iets kleiner). Bont met veel wit en een mooi getekend hoofdje, iets overbouwd maar wel netjes recht op de benen en de hoeven zijn verwaarloosd. Het is een merrie van 4 jaar(zonder papieren) en ze is nog groen en nauwelijks in handen geweest. Ze is behoorlijk bang voor mensen en ook bijna niet te vangen in het land. De gangen zijn gemiddeld(niet bijzonder maar wel regelmatig en ruim) en ze beschikt volgens de verkoper ook over springvermogen(maar heeft alleen nog maar over de sloot en het landhek gesprongen *LOL* ). Kortom het is voorlopig nog geen kinderpony(waar die dieren toch voor bedoeld zijn)! Party!!

Wat zou nou een goede prijs zijn voor zo'n diertje? (ze is niet van mij hoor, ik vraag het voor iemand anders Haha! )


pmarena

Berichten: 48003
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 22:28

Ik denk dat 750 euro voor de verkoper een hele mooie prijs is ,
en als je als koper verliefd op dat paardje bent zou je dat er ook wel voor over kunnen hebben.

In principe zou ik niet hoger gaan , dan kun je waarschijnlijk beter een
braaf opgevoed beestje kopen voor dezelfde prijs als je even zoekt !

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 08:11

Ik vind 750 euro wel veel hoor...

Ik dacht eerder aan de 300 of 400 euro.


Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 08:53

Voor zo'n pony die bijna onhandelbaar is niet meer dan 500 euro.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:08

300 euro ongeveer, misschien nog minder..
maar tis net wat de gek er voor geeft

Dees

Berichten: 18894
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:40

makke c ponies zaten vorig jaar zo rond de 1800 gulden, onbeleerd waren ze er vanaf een gulden of 700. Het maakt uit of je een merrie of een ruin wilt...merries zijn bij ponies vaak ietsjes duurder.
Geen papier moet de prijs wat drukken, lijkt me zo....
Ik denk dat je voor deze pony met 1000 gulden toch klaar moet zijn, dus 450 euro...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:40

Ik dennk rond de 500 euro..

katjatencate

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 15:40

ik mijn vroegere c ponytje ( 1.30, welshje, super mooi, super eigenwijs, niet echt een kinderpony, 11 jaar, vosje, 4 witte voetjes, goede gangen, L dress, L spr ) voor 3500 gulden gekocht en voor 2500 verkocht, maar das natuurlijk niet echt te vergelijken. Ik zou bij deze pony denken aan 400 tot 650 euro... vooral om dat hij nog niks kan en nog niet echt braaf is. Maar als hij nog niet persé weg moet, zou ik eerst zorgen dat hij wat braver is en dat hij al wat meer dingetjes kent dan is hij a. makkelijker te verkopen en b. je krijgt er meer geld voor. misshien wel 700 tot 1000 euro...

gomir

Berichten: 25528
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 21:58

Hij moet nu 700 euro opbrengen en die jongen kan hem niet beleren(is ongeveer 1.85 m *LOL* ) en hij loopt wel een beetje in de weg. Ze hebben nog meer paarden en pony's staan. Voorlopig zijn ze al vanaf vrijdagmiddag bezig om haar te vangen en staat ze nog in het land Tong uitsteken Ze willen haar nu proberen te verkopen en daarna door de nieuwe eigenaar laten vangen...Verward
(ik mocht hem niet eens hebben als ik hem kon vangen *LOL* )

pmarena

Berichten: 48003
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 22:05

Hihi , als het zo erg is....

Ik vind dat ze wel aan de top-prijs zitten dan hoor ,
is maar net de vraag of iemand dat er voor overheeft ..... Haha! .

Ik denk dat ze met 500 euro een betere kans maken , maar voor 700 vind je misschien ook wel een liefhebber voor een "onbezoedelde" Knipoog Schijnheilig
pony *LOL* .

Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt hoor ,
ook flauw dat je 'm niet mocht hebben als jij 'm wel kon vangen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kiekeboefje, Patriesje, ramasso, Trendiction en 89 bezoekers