Paint (sorrel-overo) merriexQuarter hengst (bay)=?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-04 19:22

Ik heb contact gehad met de eigenaar van Bold's moeder! Ze gaat me foto's sturen! Echt zo leuk! Nu kan ik eindelijk zien hoe ze er uit ziet! Ze heeft nog twee broertjes en twee zusjes. Ben erg benieuwd!

Ik wilde het even laten weten hoor!!

BH All Inclusive - aka Dave :D


Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:29

Hey, dat is altijd leuk!!! Ik vind het ook altijd zo gaaf om foto's van voor ouders, broertjes en zusjes van mijn paarden te zien!! Ik ben blij voor je!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 02:01

Hee Boldly, ik ben daar wel heel benieuwd naar! Bold en haar zusje lijken nl. wel verdacht veel op elkaar en absoluut niet op pa, dus ze moeten haast wel op mams lijken dan ...
Leuk hoor al die foto's ... dat mis ook toch wel heel erg van Lee. Van haar oudes heb ik helemaal niks Scheve mond
Van de fokkers van Pepsi heb ik ook een hele stapel foto's gekregen. Echt OK dan! . Pepsi lijkt heel veel op haar moeder.

ThisRockIza

Berichten: 233
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 07:47


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 16:14

Boldly zelf had die ook al gevonden geloof ik Haha!
Zie page three Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-04 18:15

We mailen een beetje heen en weer nu en vandaag kreeg ik dit:

She really has more white and has a real bold face with eyeliner. She was real muscled when she was younger, a little small in chest, but she puts real pretty heads and necks on her babies nice hips also. We showed her in halter and showmanship, and a little western pleasure. Nicole was 10 when we got her and showed in the 13 and under classes, and color classes. We they bought her an all-around horse named Social Elegance, She and he showed at the world show, several years and placed in the top 10 in horsemanship, showmanship, and trail. They were a great pair. We sold him and purchased her a western pleasure mare, named Principley Good Bars, ( doubled registered, quarter and paint). She died 3 years ago of Kidney failure. It was very hard on my daughter. We then leased her a Quarter Mare and she placed in the top ten at Youth Quarter Horse World Show, and at Quarter Horse Congress. Then we purchase a half sister to the Quarter Mare we leased and still have her. Nicole and Social Elegance (before we sold him) were in the top 20 and on the honor roll in almost everything. He would even run barrels and poles. She won some award that only 34 horses had ever won. We won saddles, trailers, blankets, trophies and buckles with him everywhere. Nicole is 21 now and is a senior in college. Doesn't get to show much now. My husband remembers your horse. The man that owned them both put your horse in a sale and we purchased her mother from him. We saw her when we went to pick our horse up. We have had "Maggie" since January of 1995. She was foaled on February 15, 1987. I don't get to show much either, we have a Western Store in Shreveport and is owned by my husband's family and since they are 83 yrs, I have to do a lot of the running of the store. My husband is a Justin Boot salesman, and is gone from home a lot. When Nicole was showing we went every week end. But since she is in college we are limited now. I am the President of an area Paint Club and we put on 3 shows a year in Louisiana, 2 small ones and 1 large futurity in Sept. Of every year. You can look at our website www.arklatexphc.com. I enjoying hearing from you. I will get you picture in mail this week. I also have a picture of Maggie's mother. Your horses grandmother. If I can find it I will send you a copy of it also. Sue

Ik vind het echt leuk om allemaal te horen! Maar ben heel erg benieuwd naar de foto's! Ik hoop dat de post een beetje snel is.. *LOL*

BH All Inclusive - aka Dave :D

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 19:01

Wat leuk dat je contact hebt met die mensen Haha! Misschien dat ik haar man wel gezien heb, ben wezen shoppen in de winkel Justin Boots Haha!
Maargoed, heel leuk dat ze foto's e.d. opstuurt. Hebben ze de moeder van je paardje wel geshowed?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-04 10:03

XoNo schreef:
Hebben ze de moeder van je paardje wel geshowed?


Citaat:
We showed her in halter and showmanship, and a little western pleasure. Nicole was 10 when we got her and showed in the 13 and under classes, and color classes.


Ik denk dus alleen dit. Nicole is haar dochter.

BH All Inclusive - aka Dave :D

Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-04 10:04

Citaat:
Wat leuk dat je contact hebt met die mensen Misschien dat ik haar man wel gezien heb, ben wezen shoppen in de winkel Justin Boots


Wat grappig zeg! Wat is de wereld toch klein he.. Knipoog

BH All Inclusive - aka Dave :D

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:09

Ik vraag me af of ze daar nog foto's van hebben; van het showen. Dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn!


Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-04 10:19

Mac schreef:
Ik vraag me af of ze daar nog foto's van hebben; van het showen. Dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn!


Ja inderdaad. Ze had ook in een eerder mailtje gezegd dat ze de paarden gefokt had voor halter, maar dat het allemaal "great riding horses" zijn geworden. Dus ben benieuwd. Ze zijn in ieder geval wel actief bezig geweest met die paarden.

Mac, je moet denk ik gewoon af en toe proberen te zoeken op de ouders van Lee. Je moet net de mazzel hebben dat er iets te koop staat op een site. Dat had ik nu ook. Want ik had wel een eerder gezocht en had toen niks gevonden..

BH All Inclusive - aka Dave :D

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:25

Boldly schreef:
Mac, je moet denk ik gewoon af en toe proberen te zoeken op de ouders van Lee. Je moet net de mazzel hebben dat er iets te koop staat op een site. Dat had ik nu ook. Want ik had wel een eerder gezocht en had toen niks gevonden..

Ja, ik hou vol Cool . Van "verder weg" in de stamboom heb ik inmiddels eea gevonden (Annita had geloof ik een uitvergroting van Lee's opa in de kantine hangen), maar haar directe ouders, daar weet ik nog altijd niks van. Heb ook de fokker al geschreven, maar ook daar geen antwoord. Ik denk dat ik nu toch maar de registratiefoto's van pa op ga vragen. Hij is de enige in haar stamboom met vlekken en ik ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet (of zag, waarschijnlijk Knipoog )!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:59

Ik heb gister ook wederom gezocht op paarden in Bud zijn pedigree. De enige waar ik enigszins wat over kan vinden (prestaties) zijn Thirtstys Superman, Skip A Dude en Skip A Hi...maarja, die zijn ook wel redelijk bekend, geloof ik. Bud zijn moeder ken ik van foto's en Bud zijn vader is van wildwestwill op Bokt Haha! Ik ken inmiddels via DJQuarter ook wat halfbroertjes en zusjes en via monique1 (die een halfbroer heeft) ben ik achter de vorige eigenaar van Bud zijn moeder gekomen en heb van de verzorgster (geloof ik) daar ook heel wat foto's van broertjes en zusjes gekregen. En zoveel heeft hij er niet Tong uitsteken

Ik heb ook een adres van de eigenaar van Bud zijn volle broer (hij heeft er maar 1), dus moet ik nog steeds een briefje schrijven.

Iemand die een beetje bekend is in Gastel? Verward

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers