Clinic Pat Parelli methode

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Clinic Pat Parelli methode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 19:36

Wie gaat er zaterdag allemaal naar deze clinic?



Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 20:29

Bedoel je de snuffelavond in Houten? Ik streef er naar om erheen te gaan. Maar een echte clinic is het niet, meer een demonstratie/snuffelavond. Kijk even onder boktmeetings, misschien zie je nog mensen die je kunt meeten!

Je suis Charlie.

Marg
Berichten: 1131
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Randstad

clinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 21:04

Ik ga in iedergeval....

zeven uur toch?
in de verende wagen in Houten.........

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: clinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 21:07

Marg schreef:
Ik ga in iedergeval....

zeven uur toch?
in de verende wagen in Houten.........


Yep....

Je suis Charlie.

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 21:21

Zoals het er nu uit ziet ga ik ook.

karin e
Berichten: 120
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 21:54

Ik ga ook, maar hoe herkennen we elkaar?

Ride With Pride, on a Tennessee Walking Horse

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:06

Ik heb mijn boktpetje op...dus als jullie uitkijken zien jullie me wel... Schijnheilig

Je suis Charlie.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:10

Jammer dat ik dan nog niet in Ned. ben, is echt een leuke avond Lachen !
Ik wens jullie iig een gezellige avond toe!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 10:50

Ben geweest en op het bokt petje gelet, helaas niet gezien.

DubbelFun

Berichten: 88473
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 10:54

Jammer dat je geen Bokkers gezien hebt, maar hoe was de clinic nou Verward

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 10:55

Ik heb wel 1 bokt petje gezien maar helaas niet aangesproken. Verder vond ik alles heel erg leuk en dan ga ik binnenkort toch maar eens alles op video zetten om mijn level 1 te halen.

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 11:03

De avond was leuk en leerzaam, ik had Birger al een keer eerder gezien er waren ook bijna geen wijzigingen in zijn manier van presenteren. Buiten dat ik het gewelding vind wat ze allemaal lieten zien vond ik twee dingetjes iets minder. 1) Ik kan Birger niet echt vriendelijk vinden voor zijn paard. 2) Persoonlijk vond ik het een afbreuk dat hij met sporen reed, dat vond ik echt super jammer.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:16

Ik en Cassi zijn ook geweest Lachen Ik heb Cassi wel gespot, en even mee gesproken. Ik vond het een bijzonder leerzame avond (en inderdaad wel jammer dat Birger spoortjes om had...hij had van die puntjes die uit zijn schoenen staken, die kunnen mi best scherp zijn, vond ik een minpuntje). Birger weet het allemaal wel erg leuk te brengen. Wat zowel Cassi als ik erg irritant vonden is dat na elk in Engels gesproken zin, het werd vertaald naar bijzonder slecht Nederlands. Op die manier was er van het verhaal van Birger niet echt meer een geheel te vormen, omdat hij elke keer moest stoppen.
Ik vond het ook erg mooi hoe een pony, dat bang was voor applaus, binnen no time gewend was aan applaus, ik heb er tintelende handjes van gehad, en Cassi ook Haha! Maar dat was wel indrukwekkend om te zien!
Al met al een leuke leerzame avond!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

jackie

Berichten: 1541
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:16

Odi schreef:
De avond was leuk en leerzaam, ik had Birger al een keer eerder gezien er waren ook bijna geen wijzigingen in zijn manier van presenteren. Buiten dat ik het gewelding vind wat ze allemaal lieten zien vond ik twee dingetjes iets minder. 1) Ik kan Birger niet echt vriendelijk vinden voor zijn paard. 2) Persoonlijk vond ik het een afbreuk dat hij met sporen reed, dat vond ik echt super jammer.


birger was ook niet onvriendelijk tegen zijn paard. en dat hij met sporen rijdt vind ik ok. als je goed gekeken hebt, dan heb je kunnen zien dat hij ze niet gebruikte. trouwens zegt het feit dat iemand sporen an zijn laarzen heeft niet dat deze niet ook op een paardvriendelijke manier gebruikt kunnen worden.

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:18

De vertaling was ook niet echt makkelijk, hij hield soms niet eens op met praten Knipoog . Het was wel lekker commercieel gebracht, stukje muziek, beetje show en ook erg leuke prijzen voor de spullen Sigaar
We hebben de video gezamenlijk gekocht en willen er ook mee aan de gang.
Op zich een hele leuke avond gehad en er ook wat van opgestoken.
Afgezien van de prijs voor zo'n clinic zou ik me zo inschrijven als er in de buurt iets gedaan werd. Misschien heeft hij ook een remedie voor verlatingsangst op de trailer! Die pony had het in ieder geval snel door dat het eigenlijk niet zo eng was. Hij begon zelfs wijs te kijken "Applaus, helemaal voor mij".

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 22:17

Ik heb in Jan. een clinic bij hem gevolgd, maar zonder paard (kost 100 Euro, en daar heb je net zo veel aan!). Ik was er niet helemaal zeker van of ik mijn paard wel vlgens PP wil beleren Verward . Ik heb er veel van opgestoken en veel van wat Birger (of zo je wilt: PP) doet, deed/ doe ik so-wie-so al met m´n paarden Lachen !
Birger is iid niet altijd even zachtzinnig met een paard, hij wordt jedoch nooit onfair! En dat is iets wat ik toch wel heel belangrijk vind!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers