grappig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

grappig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 10:52

Afbeelding

*kayla zoekt dekking*


enigzins hard maar wel grappig.... Lachen


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 10:54

wat ik dus net al zei, wat zijn ze hier vlug mee.
Hij is op zich wel goed, maar kei en kei hard...
en even correctie.. de hemel is te druk ! Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 10:55

haha ik heb dit plaatje van hippics en daar had ik ook zo'n reactie neer gezet. De hemel is druk, in mijn ogen wat te druk Haha!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:00

haha, ik had em al in mopvorm gehoord.
Nog eentje;

Pim Fortuyn, Wim Kok en Ad Melkert staan voor de troon van God. God kijkt ze aan en zegt: "Voordat jullie de hemel in mogen of een plaats naast mij in mogen nemen, moeten jullie eerst vertellen waar jullie in geloven."

Eerst is Kok.

Hij kijkt God in de ogen en zegt:"Ik geloof dat politiek onmisbaar voor de democratie is, politiek brengt zoveel mensen zoveel goeds. Ik heb mijn leven gewijd aan het bedrijven ervan om alle mensen te helpen".

God kijkt op en biedt Kok een plaats links naast hem aan.

Dan is het de beurt aan Ad Melkert. Melkert recht zijn rug en zegt:"Ik geloof dat moed, eer en passie de fundamentele dingen in het leven zijn en ik heb mijn hele loopbaan als politicus deze drie fundamenten geprobeerd na te streven".

God, geemotioneerd door Melkert`s speech biedt hem een plaats aan zijn rechterhand aan.

Uiteindelijk komt God bij Fortuyn terecht en vraagt ook hem: "Waar gelooft U in, meneer Fortuyn?"

"Ik geloof", zegt Fortuyn, "dat u in mijn stoel zit."

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 11:06

is ook leuk Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:10

Haha! Haha! Haha! Ja, ik kende hem, erg goed ! Haha! Haha! Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:31

Was te verwachten he. het is een manier om te relatieveren. Dat is eigenlijk ook het enige wat we kunnen. Verder ben je vrijwel machteloos. maar omdat de hemel dus vol is, zal er wel reincarnatie komen denk ik. Pim moet weer beginnen aan een nieuw leven! (gatver, ik moet er niet aan denken, weer terug naar school..............)

De hond is de betere mens

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 11:33

tja misschien is er wel een babytje geboeren met een kaal hoofdje met de ziel van pim...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:15

Een babietje? Misschien wel een eendagsvlieg diep in het oerwoud van Guatamala, beetje uit het zicht.


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:18

Verward

we zijn ons nu wel bewust van jou afkeer tegen Fortuyn.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:19

Onzettende ouwe moppen trouwens Gaaaap

Daarnaast is de hemel nooit te vol...

Als katholiek zal hij aan de hemelpoort wel een heleboel te verantwoorden hebben. Ook ik ben katholiek, maar op een hoop (voor Pim) essentiële punten is de katholieke kerk een even achterlijke religie als de Islam... Overigens ben ik ook geen heilige Schijnheilig

Laten we in ieder geval maar hopen dat we met zijn allen Petrus daar tegenkomen, want als het Mohammed is, dan kunnen we het nog veel moeilijker krijgen Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 23:48

of allah Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 16:29

nog een Pim mop:

Pim Fortuyn komt na een debat naar buiten, waar de pers hem op staat te wachten.
Wat zijn uw plannen meneer Fortuyn?
Fortuyn: Ik begin een derde wereldoorlog en ik knal 13000 negers af en 1 tandarts!
pers: 1 tandarts??
Fortuyn: Zie je nou wel, jullie maken je drukker om die ene tandarts dan om die 13000 negers.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 20:48

Deze mop ging tussen Blair en Bush.. Frusty

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 20:58

joostvangestel schreef:
Deze mop ging tussen Blair en Bush.. Frusty


Jonge jonge, wat kan jij zeiken zeg. Dat is al de tweede keer in 1 topic. Reageer dan gewoon niet als je het niet leuk vind Frusty

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 21:10

joostvangestel schreef:
Deze mop ging tussen Blair en Bush.. Frusty


die moppen zijn er op allerlei manieren, iedereen vertelt ze anders. Ik kende hem als een onderling gesprek tussen Pim en een andere lijsttrekker (weet ff niet wie). En uiteindelijk brengen ze naar buiten aan de pers die dus zo reageert. Maakt toch ook niet uit... het gaat om de strekking van de mop. Zoals altijd.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 23:09

Eventjes reageren op de reaktie: Bush en Blair zijn niet dood, ook al die andere mensen over wie die moppen gemaakt zijn. Pim Fortuyn is wèl dood. Ik ben het beslist niet met al zijn ideeën eens en ik ben ook in het algemeen behoorlijk tolerant over moppen en vertel ze regelmatig zelf.

Toch zit hier een tikje teveel waarheid in. Het is goed mogelijk dat Pim inderdaad voor de hemelpoort heeft gestaan en zonder zijn hondjes en zonder zijn butler in de hemel zit, of niet. Het is niet aan ons zulks een beslissing te maken, die wordt voor ons gedaan.

De Blair-Bush mop is minstens 5 maanden oud, de hemelpoort mop is minimaal 12 jaar oud Haha!

Maar goed, toegegeven, was inderdaad even aan het zeiken. Al dit politiek gedoe hangt me voorlopig de keel weer uit. Hopelijk duurt het weer 4 jaar voordat we weer zo'n politieke kermis meemaken. Ook dat is de schuld van mijn eigen perceptie, niet die van jullie Knipoog

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 02:37

Haha, ik kan er alleen maar om lachen en ik ga me er ook niet druk om maken dat ik er om moet lachen....

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 12:34

Tja ik vind ze toch wel leuk! hij is dan wel dood maar ik vind toch dat we om hem moeten kunnen blijven lachen!
hebben jullie gisteren trouwens dit is het nieuws gezien! nou wat daar afentoe voor grove opmerkingen kwamen! nouja toch waren ze leuk. Bv. over joop braakhekken! weten de milieuactivisten eigenlijk wel dat hij ook dieren in zijn eten doet Extreme duivel en zo nog vele anderen heb echt krom gelegen misschien jiust omdat ze zo grof waren!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 00:01

joostvangestel schreef:

Maar goed, toegegeven, was inderdaad even aan het zeiken. Al dit politiek gedoe hangt me voorlopig de keel weer uit.


Als politiek gedoe jou de keel uithangt, begrijp ik niet waarom je ten eerste op dit forum zit, het heet toch echt POLITIEK, en ten tweede waarom je nog reageert ook...??!!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 10:17

Ach moppen naar een ander iemand verandere vind ik wel leuk....hun hebben blair en bush wij hebben pim en wim Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 65 bezoekers