Voor het eerst alleen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Voor het eerst alleen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-02 09:00

Ik heb al bijna 4 jaar mijn paard Jamaica, bij ons achter stal begint meteen het Diemerbos waar je heerlijk buiten kan rijden nou was er altijd 1 probleem ze ging onder geen voorwaarde alleen met mij het bos in en daar baalde ik altijd best wel van! Altijd moest ik met zijn tweeen is natuurlijk ook gezellig maar alleen leek mij toch ook wel erg lekker!
Nu met het mooie weer ga je natuurlijk veel meer naar buiten zo ook deze week en het leek elke keer weer alsof ze voorop wou zo gezegd zo gedaan en lopen dat ze deed helemaal niet bang!
Gisterenavond kwam ik op stal helemaal alleen was ik en toen dacht ik we gaan ervoor ik zie wel hoever ik kom! Dus opgezadeld hond mee en we gingen en we gingen ook echt! Het ging perfect ben het hele bos rond geweest! Ik was echt zo trots als een pauw trotser kon gewoon niet!
Ik denk dat het ook scheelt dat ik mijn hond mee neem dat ze daarom meer vertrouwen heeft! Maar in ieder geval mijn avond kon niet meer stuk! Lachen

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:52

wat leuk joh!! ik ben deze week ook voor het eerst alleen naar buiten geweest en gisteren zelfs naar het strand geweest.... dus zo zie je maar wat je soms niet verwacht kan soms zo gebeuren!!! veel plezier nog met buitenrijden he? Haha!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 20:27

Heerlijk!!! Dus je kan nu gewoon weer rijden?