Mijn ratten zijn gearriveerd!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-01 21:35

Ja! 'k heb ze! Pling Het is een Japanner en een geel verzilverd. ( Alleen verkleurd ie nog een beetje) Eerst toen was er eentje ziek, toen we thuis waren. ( En het bleek ook nog een vrouwtje te zijn) dus terug. Maarre, precies dezelfde weer terug ( broertje) en het gaat superrrrrrrrrr! Alleen die ene is een beetje verkouden, maar dat gaat toch wel weer over? Of moet ik nog druppels ofzo halen? Ze staan op een tochvrije plaats, krijgen voldoende vitaminen binnen, en een schone en stofvrije bodem. ( Van dat sizzle spul) Dus dat moet toch kunnen of niet? Enne, met Dirkje gaat alles ook prima ( moest al een mannetje zijn, is een vrouwtje ( vandaar de naam)) en die andere rotzak ( Diddle) heeft me al voor de 10e keer gebeten, van die rat snap ik echt nix, volgens mij issie psygisch gestoord ofzo. Nou dat was mijn rattenverhaaltje alweer. Haha!

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 21:43

volgens mij hoef je niet speciale druppels ofsow te halen hoor! die van mij zijn ook weleens verkouden gewwest, niks aangedaan, en ging gewoon weer over...