Fotos van m'n duitse herder...of is het een sexy hawai girl?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Fotos van m'n duitse herder...of is het een sexy hawai girl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 22:34

hier wat foto's van mijn Duitse Herder teef: Pasja nu ongeveer 11 maanden. eene echte knuffelkont. En een bangerik!!! als ze los loopt blijft ze naar je kijken en weet niet hoe gauw ze moet komen als je je verstopt! kwa uiterlijk een Duitse Herder maar kwa innerlijk een schoothondje!!!! je kunt er echt alles mee doen....zelfs verkleden......als Hwaii girl vind ze leuk!!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

enne wat vinden jullie van Pasja....is het nou een Duitse Herder of een Hawaii girl????? ik kom er niet uit.....

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 18:39

a wat lief dat vind ik wel erugggggg schattig met zo'n rokje aan

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

mooi hond........

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:17

mooie hond hoor,wij hebben ook zo'n stoere duitse herder,alleen is dat een reutje,en het liefst ligt ie bij je op de bank op je schoot.
Kortom als ie dat doet dan wordt je echt geplet Haha!,onze hond is net zo'n goedzak als die van jullie je kunt echt alles met dat gekke beest uitvreten. Schijnheilig Haha!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:30

Haha agossie, wat cute, dat moet je bij onze hond niet doen! Haha!
Ik denk dat het een gezelschaphondje is, zoals ze daar op schoot ligt, hihi, en ze laat d'rzelf ook nog eens zo'n belachelijk rokje om doen! Tong uitsteken
Maar wel een lieve hond hoor, I luvvvv Duitse Herders, maar dat wist je al of niet? Knipoog

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:45

haha, zo lollig. Je gaat je hond toch niet verkleden *LOL* Maar tziet er wel heel erg leuk uit. Het moet dan wel een hele lieve hond zijn zeg Lovers

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 20:48

Felice: hahaa! Jeps Pasja houd heeeeeeel veel van mensen en andere honden. wil er altijd mee spelen enz. Soms wel irri dan wilt ze perse naar een hond toe en dan heb ik daar ff geen zin in en dan gaat pasja heel hard piepen van blijdschap omdat ze er zo graag na toe wil. En is de hond ietswat té groot dan is pasja er bang voor!!! haaahahaha! dat noemt we dus een waakzame herder!!!! *LOL*
het was ook echt lachen met dat rokje aan. rende lekker vrolijk door de tuin. Ik dacht eigenlijk wel dat ie er aan zou gaan bijten maar nee hoor! echt maf! jeps, dat wist ik al ja....jij had toch zo'n herder met een kruising met een ander ras?


New Forest: jahaaaaaa!!!! pasja is een échte lieverd!!!!!


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:13

ahhhhhhhggg dat rokje Lachen
zo''n schatje!!!!!!!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:28

ik zeg een hawai pasja Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers