Mijn springertje!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 21:23

Hai allemaal!!!
Hier komt weer een super blij berichtje van mij!!!!
Ik heb Brando nu 2 maanden en hij is (was) heel sterk. Ik heb allerlei bitjes geprobeerd, maar niks hielp. Toen kwam mijn instructeur met het idee om en pessoa bit in te doen. Ik wou dat eerst eigelijk liever niet, omdat dat zo scherp is. Maar volgens mijn instructeur is het niet heel scherp maar heeft het een andere inwerking. Door dat bit zou ik hem dus beter kunnen verzamelen. Dus ik vandaag voor het eerst met pessoa gereden. Ik had springles dus dan kon ik mooi in de dubbelsprong oefenen voor het terugkomen (verzamelen). Met het losrijden liep hij heel erg ontspannnen, waar hij anders nog al moeite mee heeft. Ik was toen dus al helemaal gelukkig. Toen werd er een kruisje opgebouwd met drafbalkje ervoor en 1 galoppas daarachter een steiltje die steeds hoger werd. Dat ging al hartstikke goed. Kwam super terug op de achterhand. Uiteindelijk moest iedereen stoppen, maar ik moest nog door, omdat Brando super goed kan springen, waar ik erg blij mee ben!! Mijn instructeur bouwde maar steeds hoger en hoger en Brando sprong super lekker. Uiteindelijk stond het steiltje super hoog. Daar hoefde ik maar 1 keer overheen, waar ik wel blij mee was, want ik werd moe en zo hoog had ik nog niet eerder gesprongen. Na de les vroeg ik aan mijn intructeur hoe hoog het was en hij zei: "Nou, dit is zéker 1.20." *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* . Ik denk dat jullie wel begrijpen dat ik nu heel trots ben op Brando en ook wel een beetje op mezelf!! Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 21:54

goed joh
ik heb niet zoveel lef hoor met springen Sya wil wel maar ik durf niet

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 21:58

Misschien durf je wel als je eerst een paar keer wat balkjes op de grond legt en daar overheen draaft. Wanneer dat goed lukt kun je een staander pakken en 1 van de balkjes schuin zetten (dan kan je ook nog zelf weten hoe hoog). Gewoon wel op een hoogte dat Sya er overheen draaft. Uiteindelijk kan je zover gaan dat alle balkjes schuin staan in het zigzag idee en dan kan je misschien een kruisje opzetten. Helpt heel goed!! Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, Laj1, Luna_Rose, manonutjuh, miicchhellee, sterregoud en 134 bezoekers