NK dressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 14:40

Wie kan me vertellen wanneer dit precies gehouden wordt en wat de prijzen van de kaartjes zijn.
Zijn er trouwens nog mensen van Bokt die hier naartoe gaan?? Ik zit er over te denken maar ik moet eventjes kijken of mijn financiele situatie het toelaat Haha! *LOL* Haha! .
Lijkt me wel gezellig om jullie te ontmoeten daar [als ik ga dan *LOL* Cool *LOL* ]
groetjes
Party!! *LOL* Party!! *LOL* Party!!


Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 15:23

He, dat lijkt mij ook wel wat! Ik ben vorig jaar op het NK in ...eh... Arnhem (?) geweest. Nee, das al weer twee jaar geleden. Daar heb ik meteen leren rijlaarzen laten aanmeten. Schijnheilig En daar hebben we Anky net gemist omdat zij als eerste moest starten en we met zo'n nep-treintje van de parkeerplaats naar het NK-terrein werden gebracht (en die was veel te traag...)

Maar ik kan je niet vertellen wanneer dat is. Ik zou het wel graag willen weten, want het lijkt mij wel weer erg gaaf om te kijken. Dus als ik die dag kan en als mijn financiele situatie het ook toelaat, wil ik daar ook naar toe!

(De rubriek "jonge talenten" waar jonge paarden uitgebracht worden, is ook errug leuk!)

Irisje
Berichten: 49
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 15:28

Jammer, Het NK wordt gehouden op park Brakkenstein in Nijmegen, vlakbij de universiteit. Voor meer info moet je maar op internet kijken, dat weet ik namelijk ook niet. We hadden een aantal jaren gratis toegang, omdat we de wc's poetste Verward als studentenrijvereniging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 18:01

Het is ergens begin juni, ik heb er laatst een advertentie van in de Hoefslag gezien. Zal nog het wel even opzoeken. Ik wilde sowieso naar de kür gaan, dus als je het leuk vind...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 18:20

Leuk vind ik het altijd!!! Maar ik moet wel weten wat de prijzen zijn en wanneer het precies is.
Hier in de regio zijn ook nog de Zelhemse paardendagen en Champion Arnhem.
Maar ik ga dit jaar liever naar Brakkestein, ook omdat er nu 3 mensen van stal mee doen. Altijd leuk om te supporten *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 18:30

Zelhem is afgelast, Arnhem heb ik nog nix over gehoord. Op vrijdag en zaterdag is het NK altijd heel goedkoop, een tientje of zo, maar de kür is meestal wel duur. Is er niet iemand van stal die kaarten voor je kan regelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 18:35

Ik zal mijn best doen hoor! maar ik zal wel niet de enige zijn *LOL* *LOL* die dat plan had.

gillian

Berichten: 4411
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 18:56

hee brakkenstein ben ik vrijdag nog geweest.
henk en wilma van bergen!!
mijn baas en bazin trainen daar.
als ik tijd en zin en vooral geld heb ga ik ook wel ff kijken denk ik.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:33

vrijdag: gratis
zaterdag: f20,-
zondag: f45,-
uit de advertentie in de hoefslag. Mwah best schappelijk, als je vergelijkt met sommige indoors... Vrijdag en zaterdag de NVDR-rubrieken, eerste proeven Lichte en Zware Tour enzo, zondag Kur en finale Lichte Tour etc. Kijk ook op http://www.nijmegendressuurfestival.nl (?? ik geloof dat dit m is maar schiet me niet dood als het niet klopt)


Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 21:00

Nou Jippie, als de prijzen redelijk zijn en ik kan die dag dan ga ik graag met je mee! *LOL* Maken we er een gezellig dagje van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 21:49

Ik heb ff zitten kijken en het lijkt mij geweldig. over die 45,- kom ik ook nog wel heen. Ik had heel andere prijzen in mijn hoofd. Champion Arnhem is ook altijd fors duurder. Maar daar ga ik dus zeker niet naar toe dit jaar.
Silvia, je kunt met me meerijden hoor, moet je wel goed navigeren *LOL* .
Zep ga je ook? Lijkt me leuk je een keer te ontmoeten en het NK lijkt me een leuke gelegenheid. Volgens mij hebben we heel wat te kletsen!!

Zijn er trouwens nog meer mensen die gaan???

Party!! *LOL* Party!! ik heb er nu al zin in Party!! *LOL* Party!!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 22:38

wanneer is het precies? Ik wil op zich ook wel gaan, heb dit jaar Indoor Brabant gemist.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 22:39

Lijkt me erg leuk!!
De zaterdag trekt mij wel.Maar goed, ik moet in mijn eentje Boos!
Waarom is de vrijdag gratis?
Groetjes!

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 22:42

Jippie, ik ga ook graag met je mee!!
Maar is al bekend of het doorgaat??
In welk weekend wordt dat gehouden? In ieder geval vind ik het een goed en gezellig plan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 22:45


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 22:48

chips, dan kan ik niet. Huilen Huilen Huilen Dat is het duikweekend van de club vw het 10 jarig bestaan. Balen! Twee hobbies valt ook niet altijd mee.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 00:37

Het weekend van 8 t/m 10 juni dus, en de vrijdag is gratis. Vanaf volgende week werk ik in Nijmegen, dus ik zou 8 juni vanuit mijn werk kunnen gaan. Om 17.15 uur is de landenproef voor Young Riders, lijkt me best leuk om te zien.

Ik zal er nog eens over nadenken, dan laat ik het tegen die tijd wel weten. Als er toevallig nog iemand is die daar ook naartoe wil (Yor misschien, die woont er vlakbij?), laat het dan ff weten, dan kunnen we daar afspreken! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 08:33

Ik ben vroeger vaak geweest, ik weet even niet meer waar dat was, maar de omgeveing was daar ook erg mooi, daar ga je niet voor natuurlijk, maar heeft indruk op mij gemaakt.
Het lijkt me best leuk om dit jaar weer eens te gaan, even kijken hoe dat weekend in elkaar zit (waarsch. een vrijdag, zaterdag en zondag duh) maar ik bedoel of ik moet jureren of zo en anders ga ik graag met jullie mee als het mag. Ik wwet in ieder geval uit mijn hoofd dat ik daar niet hoef te jureren. *LOL* *LOL* *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 09:07

Jasmijn, vroeger was het in Haaksbergen, op het terrein van Gerda Smelt. Maar na het overlijden van haar vader is het naar Nijmegen verhuisd. Ik ben nog nooit op een NK geweest, misschien ga ik dit jaar dus wel voor het eerst kijken.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 09:29

Heej leuk!!
Vroeger kon je trouwens alles gratis zien, als je maar wilde staan.
Het lijkt mij ook leuk om weer eens te gaan, maar jullie moeten wel even weten dat er aan het NDF nogal wat herinneringen kleven. Een bezoek in 96 gaf de aanleiding om ergens anders ook eens heen te gaan en uiteindelijk kwam het erop neer dat ik Lab kocht.
Welke westerlingen gaan er heen??

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 11:47

Jaah, dat was het Haaksbergen!! Dank je Karin, echt zoiets waarover je kunt blijven piekeren, hoe heette het ook alweer. Lov, ik kom ook uit het westen en wil waarsch. wel heen.

Navragen is beter dan afvragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:56

Lijkt wel een soort bokt-meeting te worden daar in Nijmegen.

Jasmijn, waar woon je ongeveer?

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 20:10

Ik woon in zaanstad, maar heb inmiddels in mijn agenda gezien dat als de wedstrijden hier in de buurt gewoon doorgaan, en dat neem ik toch wel aan tegen die tijd, dat ik helaas niet kan. Boos! Boos! Balen Boos! Boos!

Navragen is beter dan afvragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 20:26

Ben daar nog wel eens geweest in Haaksbergen, heel vroeger toen ik nog jong en onschuldig was Schijnheilig
Dat was in de tijd dat Anky nog gewoon op zaterdagmiddag op een terrasje kon gaan zitten nadat ze gereden had, en je dan als stotterende 12-jarige een beetje verlegen kon vragen of ze een handtekening in je boek wou zetten.
Moeder v Grunsven: "Anky, d'r staat een fan voor je"
Anky (enthousiast): "O gezellig!"
Ach ja die goeie ouwe tijd...

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 20:34

Ik merk het al, de bejaardengroep haalt herinneringen op. *LOL*
Wij weten dat nog he, van Haaksbergen!
_________________
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-05-08 20:35 ]</font>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KDonna, Lui_ en 99 bezoekers