vakantie/trein vraagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

vakantie/trein vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 10:10

Heeft iemand ervaring met autovakanties?ik en mijn vriend willen naar zuid spanje maar dat is erg ver rijden nu heb ik gehoord dat je met auto en al op de trein kan. Wie weet welke tracjecten dit zijn en wat het kost?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:15

Al aan een last minute met het vliegtuig gedacht....
99 euro voor een retourtje... (easy jet).
Ik denk nog goedkoper dan met de auto (benzine enzo)
Voor autotrein moet je misschien even op www.ns.nl kijken...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:25

Hartstikke leuk joh, met de auto op vakantie. Prima en ik doen het ook vaak zat en dan rijden we naar zuid Frankrijk. De laatste keer zijn we naar Barcelona gereden. Als je helemaal naar Zuid Spanje wil rijden moet je wel rekening houden met in totaal 24uur autorijden en behoorlijk veel tol betalen tussendoor!!!! Gemiddeld ben je voor een autoreis naar Frankrijk/Spanje toch wel minimaal zo'n € 500,-- kwijt aan alleen tol en benzine. De trein schijnt niet veel goedkoper te zijn.......

Veel plezier met je vakantie..... Knipoog

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 10:52

Mijn vriend vliegt liever niet hij heeft al een paar keer behoorlijk turbulentie gehad en hij heeft altijd erg last van zijn oren daarom willen we met de auto.
We willen daar rondrijden en naar de wereldruiterspelen dus als we dan een auto mee hebben is het goedkoper dan huren denk ik zo.
Ik zal eens kijken op die ns site.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:04

Wij gingen vroeger altijs met de auto-slaaptrein.Dan neem je je auto mee op de trein . Ik kotste namelijk altijd mn vaders auto onder en dat vond ie niet zo leuk. Wij stapten op in Den Bosch om een uur of 1200 s'morgens en de volgende dag waren we om een uur of 1000 in zuid frankrijk! Ideaal!

Ik weet niet wat het koste eiegnlijk. Dit jaar gaan we weer met de trein maar dit keer zonder auto's

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:33