Wie willen jullie als premier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wie willen jullie als Premier?

Melkert
Geen stemmen
Anders
22 (100%)

Totaal aantal stemmen: 22


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Wie willen jullie als premier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 18:45

Mij lijkt Balkenende wel een geschikte en bekwame.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:57

Balkenende lijkt mij op zich ook wel een goede, maar ik zou persoonlijk toch voor Wiegel gaan. Dat lijkt mij een prima premier. Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Re: Wie willen jullie als premier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:59

Margreet schreef:
Mij lijkt Balkenende wel een geschikte en bekwame.


Ditto...

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:06

Ik ga voor Wiegel. Hij heeft de ervaring en de 'skills'. Verder heb ik hem een aantal keer ontmoet en ik vind het een geweldig leuke man.
Maar... misschien is hij iets te conservatief. Dus misschien is Jan Marijnissen niet zo'n gek idee. Sterke persoonlijkheid. En een man van het volk!
Oohoof... misschien toch Balkenende, ik ben er niet helemaal uit, geloof ik. Gelukkig voor mij hoeven we daar (nog) niet over te gaan stemmen Haha!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:21

Ik ga ook voor Wiegel.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:19

lis schreef:
Ik ga voor Wiegel. Hij heeft de ervaring en de 'skills'. Verder heb ik hem een aantal keer ontmoet en ik vind het een geweldig leuke man.
Maar... misschien is hij iets te conservatief. Dus misschien is Jan Marijnissen niet zo'n gek idee. Sterke persoonlijkheid. En een man van het volk!
Oohoof... misschien toch Balkenende, ik ben er niet helemaal uit, geloof ik. Gelukkig voor mij hoeven we daar (nog) niet over te gaan stemmen Haha!


LIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! val niet van je stoel hoor, maar DITMAAL SLUIT IK ME BIJ JE AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wiegel is heel diplomatiek en zeer geschikt. Marijnisen is voor mij van de verkeerde partij. Kan me van jouw standpunt echter voorstellen dat jouw voorkeur naar hem uit gaat.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:39

Balkenende! Ik heb niet voor niets op hem gestemd...

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:10

Tja…Rosenmoller natuurlijk…maar dat is totaal niet realistisch dus heb ik Balkenende ingevuld. Prima man waar ik prima mee kan lezen als premier! Ben blij voor het CDA (en ook voor SP!!)

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:47

Wiegel blijf ik een geweldige politicus vinden, toen met Van Agt viste hij achter het net, misschien nu een tweede kans?

Balkenende vind ik ook niet verkeerd.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:18

in de 1e plaats vind ik dat we deze keuze eindelijk eens bij het volk moeten leggen maar omdat het nu nog niet zo is, hoop ik dat het cda ervan afziet dit klusje aan balkenende toe te schuiven. laat die eerst maar eens meedraaien als minister. omdan toch niet aan het cda voor bij te gaan want die hebben een duidelijke uitslag neergezet lijkt mij uit dat kamp gezien Hans van den Broeck de meest geschikte oplossing als die dan zelf ook maar wil

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:33

Laat die Harry Potter Knipoog maar premier worden, is denk ik het meest geschikte van allemaal.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 12:48

Balkenende komt bij mij een beetje fantasieloos over en dat hoorde ik net ook van Seth Gaaikema.Ben bang dat de vernieuwing nu in het gedrang komt en de ideeen van Pim Fortuyn terzijde worden geschoven.Kijk ik naar de uitslag dat moet er wel veel gemoderniseerd worden en die geluiden hoor ik nu niet meer. Het enige wat Balkenende roept dat veel van Pim's ideeen ingetrokken moeten worden, een mooi begin voor een coalitievorming.Het CDA schijnt het blijkbaar niet te begrijpen wat men eigenlijk wil.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:05

Kleintje schreef:
Laat die Harry Potter Knipoog maar premier worden, is denk ik het meest geschikte van allemaal.


helemaal mee eens, al heb ik niet op hun gestemd! Tong uitsteken

gr linda Lachen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 17:01

Ik vindt van balkenende zeer inteliigent.
Ik denk dat hij het erg goed doet als premier.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 20:13

greetje schreef:
Balkenende komt bij mij een beetje fantasieloos over

Hahahaha, sorry... zwaar offtopic... maar Harry Potter en fantasieloos....

Ik had wel gehoord dat het CDA eist van LPF dat er enkele punten van hun lijst geschrapt worden anders mogen ze niet meedoen.
M.a.w., ze nemen de kiezers dus niet serieus....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 00:42

greetje schreef:
Het CDA schijnt het blijkbaar niet te begrijpen wat men eigenlijk wil.


Inderdaad, het mag toch ongeveer wel duidelijk zijn wat een groot van het land wil. En die dingen kwamen overeen met waar Pim in geloofde. Als CDA dan tegen die ideeën in gaat, dan denk ik niet dat het erg goed zal aflopen...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 11:08

greetje schreef:
Balkenende komt bij mij een beetje fantasieloos over en dat hoorde ik net ook van Seth Gaaikema.Ben bang dat de vernieuwing nu in het gedrang komt en de ideeen van Pim Fortuyn terzijde worden geschoven.Kijk ik naar de uitslag dat moet er wel veel gemoderniseerd worden en die geluiden hoor ik nu niet meer. Het enige wat Balkenende roept dat veel van Pim's ideeen ingetrokken moeten worden, een mooi begin voor een coalitievorming.Het CDA schijnt het blijkbaar niet te begrijpen wat men eigenlijk wil.

Tja, daar was ik al bang voor he. Dat de hele mikmak weer in zou slapen met de dood van Pim. Heb ik weer voor niets gestemd, ben ik opnieuw besodemieterd.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 11:35

Nou dan hoop ik dat LPF zijn poot stijf houd en niet toegeeft aan het schrappen(ligt er ook misschien aan welke dingen het zijn, want bij sommige punten had ikook wel twijfels, maar ja bij welke partij nou niet).

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 11:55

En volgens mijn krant wil het CDA liever niet met LPF regeren dus een linkse coalitie zit er ook nog wel in....Verward Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen...!

Balkenende mag van mij trouwens wel premier worden hoor Haha! Maar liever niet van een linkse regering Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 12:36

Ik ga voor harry potter! zijn boeken doen het goed en hopelijk de volwassen versie jan peter balkenende genaamd ook wel!
mijn vote heeft ie!
groetjes jeannette

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 12:39

gomir schreef:
En volgens mijn krant wil het CDA liever niet met LPF regeren dus een linkse coalitie zit er ook nog wel in....Verward Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen...!


Ik vind het belachelijk als CDA PLF niet in de coalitie opneemt. Dat gaat tegen de wensen van het volk in, en dat zou ik dus helemaal asociaal vinden. Dat zou ik dus geen democratie meer noemen. Maargoed, afwachten hè?