liehief

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 21:03

als ik raya roep dan hinnikt ze naar me!ze herkent me al,en komt ook naar me toe als ik haar roep.ze heeft nu al een paar keer gehinnikt als ik haar riep.ik ben echt helemaal Lovers ze is ong. 3 weekjes oud maar herkent me nu al Lovers

soms is het beter om te zwijgen


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 22:47

is er dan niemand die dat lief vind? Huilen

soms is het beter om te zwijgen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 22:57

Jaaaaaaaa lief is dat! Als ik moet voeren en ik kom het erfje op rijden staan er ook 3 paarden te hinniken, zo'n goed gevoel is dat. Soms kom ik met de bus, die is minstens 100 meter verderop maar ze presteren het toch om mij uit te zien stappen! Is ook echt zo'n verlaten bushalte hoor waar nooit een kip uitstapt, maar ja, is toch op de openbare weg dus komt nogal wat verkeer langs op een dag! Er staan zelfs bosjes tussen en ze zien me direct! Zo schattig. Lovers

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 12:26

Leuk is dat he? Haha!

Wanneer ik met de auto aan kom rijden herkennen Siebus en Romme mijn auto ook, ze crossen dan direct naar het hek...echt lief.
Wel knap van ze want ze staan op het bedrijf van mijn zwager waar daags zo'n 20 busjes, vrachtwagens, auto's etc op en aan rijden.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 13:03

gaaaf man! lottie deed het als veulen ook nu nie meer.........
maar hij kijkt wel altijd heeeeeeeel lief op enzo

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 13:05

Lief is dat hè? Paardjes kunnen zo snel aan je gehecht raken. Leys kent mij ook nog maar 3 weken, maar afgelopen vrijdag was ik met hem alleen en toen stond hij aan de balk naar mij te hinniken. Of zou hij gewoon honger hebben gehad Tong uitsteken ? Hihi, nou in ieder geval begint hij mijn stem al te herkennen! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 16:24

Lovers dat is zeker lief! Dan smelt je helemaal...*zucht* Slapen
Bassie doet dat niet, maar die ziet zoveel verschillende ruiters...maar als ik zijn naam roep kijkt ie altijd wel heel lief naar me en draait zijn hoofie om (staat in een stand) dan smelt ik ook al helemaal Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 16:44

ahhhhh.
Spot heeft een raampje in d'r stal langs de oprit, dus dan hinnikt ze al als ik nog niet eens door het hek ben Lovers

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 17:43

OH, dat is ontzettend lief!!!!
Ben echt blij voor je!!!
Wat je is kan proberen is erbij te gaan liggen als het ligt te slapen, Warre legde zijn hoofdje dan op onze benen als we dat deden, we hebben hem nu nog, hij is ondertussen vier, en we hebben een ontzettend goede band met hem!!
Hij hinnikt ook als we aankomen en is echt een vriend!
Dus, houden zo!!!
groetjes en nog veel succes!!

Aglaranna

Die fjorden, die gaan nog al, hé!!! Knipoog yeahhaaaaaa

Carlijn_oud

Berichten: 23
Geregistreerd: 05-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:00

How cute! Lovers

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:03

donya doet dat ook!! zo leuk, ze is altijd echt supervrolijk, bij iedereen die langsloopt geeft ze een hinnik, zelfs bij de veearts!! maar bij mij het hardst Lachen

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 21:09

fijn dat jullie het toch nog lief vinden!!!ikke ben er nu nog steeds helemaal van onder de indruk!

aglaranna:erbij liggen gaat niet want moeders is nogal fel en niet betrouwbaar dus dat durf ik niet aan,bij tinkerbell lag ik wel altijd in de stal,en zij hinnikt ook altijd naar me als ik haar roep,maar ze is nu al 3 en doet dat nog steeds.alleen heb ik haar pas met 11 maanden voor het eerst gezien en was gelijk Lovers en toen heb ik haar gekocht en nu heb ik zo'n goede band met haar!!!das echt super.met soraya hoop ik dat ook te krijgen

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Fayyah19, Titsia en 155 bezoekers