Internetbankieren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Internetbankieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 21:32

Sinds een maandje heb ik een "nieuwe" computer: of beter gezegd, een tweedehands computer (Compac, Pentium2) gekocht via het bedrijf waar ik werk.
Sinds die tijd heb ik problemen met internetbankieren (Postbank):
Ik kom niet of pas na lange tijd ingelogd, tijdens het verwerken van opdrachten word ik eruit gegooid, en zodra ik een opdracht verzend krijg ik een foutmelding Boos!
Voorheen had ik nauwelijks problemen, dus ik heb zo'n vermoeden dat er iets niet met m'n computer in orde is.
Iemand enig idee waar ik de kwaal kan vinden ???
En nog belangrijker: tips om het op te lossen ???
Alvast bedankt !


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:18

Analoge modems zijn nogal irritante dingen. Er zijn wat verschillen in de interpretatie van de modem standaarden, sommige modems 'lusten' elkaar gewoon niet en er is ook redelijk wat bras op de markt geweest de afgelopen jaren..

Kijk in eeste instantie even of Compaq nieuwe drivers en/of firmware voor je modem heeft. Verder zou je kunnen kijken of je de modem van je oude PC op de Compaq aan kan sluiten. Of stap over op Internetbankieren

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:24

Oscar ik heb daar sinds enige tijd ook last van. En ik heb geen nieuwe pc ik denk dat ik maar eens de postbank ga bellen wanthet is behoorlijk irritant.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:33

Ik bel nog steeds in bij de Postbank (jippie!!!) ik heb ook nog een Mac, dus dat is helemaal leuk... In ieder geval lag het in 9,5 van de 10 gevallen niet aan mijn computer of lijn, maar viel er gewoon niet in te bellen bij de Postbankcomputer... om wat voor reden dan ook. Inbellen naar een ander nummer in een andere plaats of op een andere tijd, hielp dan vaak wel.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 23:43

Ik haat de Postbank. Waarom gewoon niet i-net bankieren bij de Rabo. Hoef je ook niet bij die sloeberpostbank te blijven. Ik ben blij dat ik geen rekening meer heb lopen bij die gasten; duurde ff om het op te zeggen en dat te regelen, maar het heeft wel geloond. Geen postbank irritaties meer!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:25

Prima wat jij zegt van de de postbank heb ik bij de banken. Ik ben ooit eens zooo onbeschoft behandelt bij de ABN-Amro dus ik heb het wel gezien daar.

Ik heb nooit problemen met de postbank alleen de laatste 2 weken met inbellen. Ach het werkt wel bij de 2de keer.

Ik heb om mijn werk de ING ik word GEK van al die handelingen die ik moet doen om een beetje saldo binnen te halen. Ben er zeker 4 minuten mee kwijt ALS HET WERKT. Want ik heb daar standaard iedere dag problemen met inbellen en als ik eruit geknikkerd wordt kan ik alles weer opnieuw intypen klotebank Boos! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:29

De site van ABN is ook niet alles, ik moet 5 keer inloggen voordat het lukt zonder dat ik meteen weer uitgelogt word en ik krijg zo ontzettend vaak een error
volgens mij werkt het hele systeem nog niet echt goed ofzo?

"Some memories are best forgotten"

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:37

Mijn ma heeft girotel, dat werkt op zich lekker, alleen mag ik tegenwoordig inbellen want bij haar werkt het modem niet Verward Ik snap er niks van.
Ik zit iig bij de Rabo (internet bankieren) daar ben ik erg tevreden over. Over de postbank heb ik ook niet echt klachten alleen dat alles heeeeeeeeeel traaaaaaaaag gaat bij hen.

:evaw:

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 11:17

Telebankieren van de rabobank. Geen centje pijn. Werkt al jaren perfect. Betrouwbaar, makkelijk en snel.

Nulla tenaci invia est via

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 12:50

Ik heb Rabo en Giro.
Met de Rabo doe ik wel aan telebankieren via het internet.
Met de giro niet omdat het alleen via een analoge modem kon. Ik weet niet of dit inmiddels is veranderd en dat het nu ook kan met een vaste verbinding.
Ik weiger namelijk om een gewone modem in mijn pc te zetten. Heb daar echt alleen maar problemen mee.

Maar oh wat is het makkelijk dat internetbankieren. Makkelijk zien wat je saldo is, of je geld er al op staat en of de rekeningen er al af zijn.
Ideaal, zou niet meer zonder kunnen.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Mar_M en 58 bezoekers