Hahaha, hoefvet op je leren laarzen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Hahaha, hoefvet op je leren laarzen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 21:08

Misschien dat het wel ontzettend slecht is voor je laars, maar vandaag probeerde ik het eens en het ging echt ontzettend mooi glimmen!! Cool Ze zien er echt super uit nu. Eigelijk moet ik er nog even goed met een panty langs, en dan kan ik mezelf erin zien denk ik!
Wie is er meer zo gek om dit soort dingen op zijn laars te smeren? Wat smeren jullie er bijv. op buiten spul dat voor laarzen bedoeld is? Ben ik wel benieuwd naar eigelijk. *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Marije_jiplover

Berichten: 25293
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:15

Op mijn leren laarzen smeer ik niets bijzonders. Op mijn rubberen laarzen spoot ik altijd dashboardspray, daar gingen ze echt super van glimmen.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:37

haha hetw as lekekr mijn idee! dus ook mijnschuld als ze er zoniet meer uit zien Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 21:49

Hahaha, nou ze zijn nog steeds heel mooi hoor!!! Kwijl *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

katjatencateJarig

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:23

ik smeerde mijn rubber laarzen wel altijd helemaal onder de hoevenvet, gingen ze super van glimmen ( je kon de groene klodders er altijd nog op zien zitten, zo dik smeerde iki het er op ), maar mijn leren laarzen van 700 piek waag ik er toch maar liever niet aan...... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 07:54

kiwi schoencreme, uit zo'n blikje. In de fik steken, fik weer uitblazen, vloeibare schoenpoets erop smeren, poosje in laten trekken, uitborstelen en dan napoetsen met een panty Pling

succes verzekerd, en ook goed voor de kwaliteit van het leer.

Je kunt natuurlijk ook proberen je hoefvet in de fik te steken, maar dat zit in zo'n grote emmer meestal, dus dat lijkt me een beetje link. Haha!

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 11:17

Na het rijden met laarzen spuit ik er meestal wat vloeibare zadelzeep op. Dat haalt het vuil eraf en geeft de laarzen een mooie glans.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 11:31

Na het rijden poets ik de grootste viezigheid eraf met een washandje met lauw water, daarna gaan ze in de lederwax. 1x per week poets ik ze met Kiwi-poets, idd in de fik en poetsen maar. Dit wordt trouwens aangeraden door Cavallo.

Toos paardloos

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:08

Nou ik smeer helemaal geen 'gekke'dingen op mijn spullen, veels te bang dat het mis gaat............ dat zou toch zonde zijn. Schijnheilig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:09

zadelspul schijnt slecht te zijn voor je stiksels.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:21

ik smeer me rubberen laarzen vaak in met ledervet... glimmen ze weer 2 minuten Schijnheilig Haha!
maar me chaps hoeven niet te glimmen!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:21

Joleen"]
Wie is er meer zo gek om dit soort dingen op zijn laars te smeren?
[/quote]

[quote="katjatencate schreef:
...ik smeerde mijn rubber laarzen wel altijd helemaal onder de hoevenvet, gingen ze super van glimmen ( je kon de groene klodders er altijd nog op zien zitten, zo dik smeerde iki het er op...


Ben ik toch niet de enige mafketel... Haha!

Tegenwoordig doe ik mijn rubber laarzen met dat Aigle-spul uit een spuitbusje, en alles wat van leer is (schoenen, laarzen, tuig) met Joseph Lyddy's Boot & Shoe Care uit Australië. Met mijn eerste blikje heb ik bijna 4 jaar gedaan en Yor heeft me net weer van een flinke voorraad voorzien, dus ik kan weer wat jaartjes vooruit! Cool

Afbeelding

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:38

Ik smeerde er altijd slaolie op Haha! Gingen ze super de super van glimmen!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 17:18

Hey nog wat goeie tips voor mij zeg...
ik spuit ze altijd af met lauw water en laten drogen en verder niks maar ze zien er echt niet meer uit.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eepie, HarmanyL, Iris_Casper, joyce83, Sababber, sberg, sterregoud, SusanH en 94 bezoekers