pff.. ik ben zo blij dat ik bij de ponyclub zit!! :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 19:22

sorry maar ik moest het even kwijt.. zo fijn.. je word lekker steeds aan je "fouten" herinnert.. echt erg fijn vind ik dat hoor Pling en ik vind het gister avond best goed gaan.. misschien ging het niet zo super maar ik heb gewoon erg fijn en relaxt gereden.. hij liep zelf ook erg relaxt Lachen
hopen dat hij morgen weer zo loopt.. Lachen


vlekkie13
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 23:38

en ook iedere keer dan *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 11:34

Komt omdat je iedere keer in je fout vervalt he. Bij mij moeten de fouten er altijd uitgestampt worden, vreselijk is dat.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 12:07

Zeg dat wel... 'Handen stil', 'binnenbeen' en 'geen waslijntjes' zijn bij mij de meest gehoorde opmerkingen. Vroeger al en nu nog steeds. Ik weet het wel, maar ja, nu moet het nog automatisch gaan... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 13:37

Ook ik ben blij dat ik les krijg! Ik ga dan wel niet zo vaak maar dat komt omdat ik vaak last heb van mn rug en meestal met een corset om moet rijden! Maar als ik ga ben ik ook erg blij dat ik er ben geweest en net wat Karin zegt hoor ook ik heeeeeeeeel vaak "handen stil!!" "Binnenbeen erbij" en "let op je teugels" Maar ik heb de hoop nog niet opgegeven Party!! Party!! eens zal de eerste les zijn dat ze niet dat tegen me zeggen maar dan heb je wel weer andere dingen die fout gaan!! Pling Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers