heb ik een zwart engeltje boven me ofzo? ;(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

heb ik een zwart engeltje boven me ofzo? ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 20:55

ik wist het...kan nog steeds geen pony kopen...
ik kwam vandaag naar de man van wie ik de wei ga huren, omdat ik waarschijnlijk morgen me pony ging halen en weet je wat hij zei??!!
'daar sta ik echt van te kijken, jan teelen heeft het land al gehuurd!' en die man heeft al meer dan 6 weien gehuurd en van Jos(waarvan ik de wei zou huren) ook een heeel groot stuk waar alleen wat koetjes en oude paarden op staan. hij heeft een leuk smoesje van dat er al veel tijd overheen is gegaan(me vader zei nog rond april dat er een pony kwam Frusty )
ik haat die zo erg ik zou waarschijnlijk morgen mn pony krijgen.. wat moet ik nu?! manege is nix voor zon jong beesie.
en hij zei ook nog: 'dat stukje daar(super klein!) kan je eventueel krijgen ':( wat heb ik aan zon klein stukje en ook nog onder zon mast, ik wil toch wel dat mn pony het goed krijgt!
en ik zei: 'kan ik die pony zeker ook niet kopen dan is ie al verkocht!' en hij:'er zijn zoveel ponys'
Boos!
Verdrietig
ik heb me hier zolang op verheugd en nu wel 2 uur zitten janken ik haat hem zo maar hij is nog niet van me af }>
mag ik geen pony hebben ofzo? Verdrietig


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:00

ik vind het helemaal niet leuk van jos en jan hoor!!
Jan is mijn kennis voor de andere bokkers..

zijn paarden staan ook bij mij in de wei... hij zorgt dat expensive naar de

ik zei al; harry

we geven niet op! you go girl, we geven NIET op Lachen je MOET en ZAL bij harry je pony neer zetten of een ander leuk plekje Lachen
Laatst bijgewerkt door Yentl op 14-05-02 14:18, in het totaal 3 keer bewerkt

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 21:04

ik hoop dat ik bij harry kan. ik wil niet op de manege kunnen we neit vaak samen rijden en die stal is neit fijn voor jonge beesten en die roddelaars!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:08

ja en kakkers enzo..

Tong uitsteken
the show must go on!!
als er iets is, zeg het he Lachen
maar harry is echt heel aardig, en mien of hoe die ook heet (die vrouw) ook, voelen zich nog best wel jong enzo Schijnheilig gewoon hoog bedrag bieden en tadaaaa

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 21:10

met voer enzo erbij mag ik denk ik niet hoger dan 250 gulden(zlefde bijna als op manege) maar dan iets meer.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:38

ja hoor wat banketstaaf zeg!kan de pony niet bij jullie geitjes tijdelijk of bij ex staan?

Groetjes en succes!

Zal voor je duimen
sommige mensen Boos! Extreme duivel

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 22:07

suc6
nu heb je eindelijk je droompaardje GRRRR
zeg em maar dat jij van mij bij harry moet staan Lachen

Sydney
Berichten: 117
Geregistreerd: 30-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 08:33

Mag je pony dan niet tussen de koeien staan ofzo? Moet je gewoon vragen , ook al is het maar voor tijdelijk

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 08:37

Dat is balen zeg! Ik hoop dat het toch nog lukt voor je.

:evaw:

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 08:40

Wat rot voor je Verdrietig , maar kan je niet aan de andere paardeneigenaars vragen of je pony er bij kan??? Al is het maar voor tijdelijk, net zo lang totdat je wat anders hebt gevonden?!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 08:41

die koeien zijn ook van die handelaar, die heeft heel veel paarden dus zou hij eerder zijn paarden erop zetten dan mijn.
vandaag ga ik naar Harry toe, als dat neit gaat ga ik maar wat verder weg, kan ik wel niet zovaak samen rijden met Yentl Verdrietig

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 08:42

Rot voor je zeg! misschien voortaan idee om dingen op papier te zetten?

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 10:15

Dat is wel een domper op de feestvreugde zeg.

Maar omdat het een hengst is kan je hem natuurlijk ook niet overal zo gemakkelijk neerzetten.

Ik hoop dat je wat vindt.

Esther v
Berichten: 95
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 10:27

Hoi,

Ik vind Jan Teelen hier een beetje zwart afgeschilderd worden.
Jan heeft mij heel goed geholpen met een moeilijk paard. Hij heeft verstand van zaken. Voor mij heeft hij veel betekend. En ik weet dat het paard wat ik aan hem heb verkocht een goed thuis krijgt/heeft gekregen. Hij heeft veel tijd in Opaal gestopt. Ik weet niet of ze daar nog in training staat. Maar ik weet dat het goed komt met Opaal.
Groetjes Esther

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 13:29

Percy"]
Dat is wel een domper op de feestvreugde zeg.

Maar omdat het een hengst is kan je hem natuurlijk ook niet overal zo gemakkelijk neerzetten.

Ik hoop dat je wat vindt.
[/quote]

als ik iets vind waar ik hem neer kan zetten, maar hij niet hengst mag/kan zijn laat ik hem meteen ruinen hoor!


[quote="Esther v schreef:
Hoi,

Ik vind Jan Teelen hier een beetje zwart afgeschilderd worden.
Jan heeft mij heel goed geholpen met een moeilijk paard. Hij heeft verstand van zaken. Voor mij heeft hij veel betekend. En ik weet dat het paard wat ik aan hem heb verkocht een goed thuis krijgt/heeft gekregen. Hij heeft veel tijd in Opaal gestopt. Ik weet niet of ze daar nog in training staat. Maar ik weet dat het goed komt met Opaal.
Groetjes Esther


hij kan misschien wel goed zijn in het trainen van paarden enzo, maar verder is hij toch heel anders. ik zeg ook niet dat hij neit met paarden om kan gaan enzo, hij kan gewoon niet met mensen omgaan!
ik vind het echt heel egoistisch hij wist dat ik daar een pony op zou krijgen!
ik ga straks naar iemand toe ook in de buurt met weien en een bak en stallen misshcien dat het daar mag..


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 13:42

Nou dat is ook balen zeg, ik zal voor je duimen dat het goed komt en je nog wat anders voor hem vind..

Het zou toch heel erg poedersuiker zijn als nu de koop niet door kan gaan.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 14:15

ik schilder jan helemaal niet zwart hij helpt mij ook maar dit is dus echt niet leuk hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Esther v
Berichten: 95
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 16:51

Het stukje wat je schreef wbt de hoefsmid heb je weggehaald.
daarin vond ik oa dat je hem zwart afschilderde.
even goede vrienden
maar ik vond dat ie gewoon normaal met mij omging. hij heeft mij ook geholpen een ander paard te zoeken

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 18:42

daarom hen ik dat ook weggehaald, dat vermoedde ik al

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Bietjah87, laura22, Mark0919, mooney en 47 bezoekers