Jos kom terug op Bokt!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Jos kom terug op Bokt!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-02 07:59

Ik las net tot mijn schrik de afscheidsrede van Jos.

Kom op Jos, kom terug. Jij hoort bij Bokt, niemand wil je hier weg hebben.

Trek je de kritiek niet persoonlijk aan. Iedereen waardeert de dingen die jij organiseert. Als je je kop uitsteekt komt er nou eenmaal reactie. Maar je moet wel je kop blijven uitsteken Scheve mond

Ik hoop dat je je bedenkt...................

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 10:01

Hear, hear....

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:35

JOS COME BACK!!!!

Er zijn nou eenmaal mensen die verschillen van mening. Laat je niet kisten!
Er zijn heel veel mensen en paarden wél blij met jouw wedstrijdjes en je clinics en topics. Voor velen de stap om toch daadwerkelijk een wedstrijdje te rijden, al dan niet onderling.

Je clinics en wedstrijdjes zijn altijd goed bezocht en dat zegt toch ook wat?

Viv

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:45

Nou Jos, je laat je toch zeker niet wegpesten. Helemaal al niet door mr. Anoniem die wel meent met andermans beschrijvingen te moeten strooien.
Wat moet ik nou met mijn Zorro cape? Knipoog

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:39

wat is er gebeurd joh?
Ik hoop niet dat het waar is, want Jos is zo leuk bezig!!!

Jos, kop op! Niet opgeven hoor!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 15:01

Hoi Jos,
Ik heb al een aantal topics en reacties gelezen van jou en ik zou zeggen, "Blijf nou gewoon maar bij Bokt hoor!" Gewoon je niet van die negatieve reacties aantrekken. Doe ik ook niet! Knipoog

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Re: Jos kom terug op Bokt!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 16:31

Marianne schreef:
Ik las net tot mijn schrik de afscheidsrede van Jos.


He? ik heb, geloof ik, echt iets gemist hoor?
Afscheidsrede? waar dan?

Jos? Huilen

snap het ff niet...

Jolanda

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 16:52

Ja, mede door Blaze (wie het overigens altijd beter weet, moe word je ervan Gaaaap Misselijk) is Jos weggegaan,...afscheidsrede is te vinden op pagina 3 van "Clinics".

Jammer dat ze weg is, vond het een tof wijf! *LOL*

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:34

JOS COME BACK!! (ook al ken ik je niet!)

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 19:44

Jos schreef:
oke sugarmiss.
ik zal niet meer lastig zijn
ik heb hier een fijne tijd gehad
ik weet dat het misschien laf is , maar ik verdwijn hier
sommige beloftes, de een noemt het beloftes , de andere dreigementen( is nu verwijderd) van personen moet je serieus nemen. en ik denk dat dit persoon serieus is
dus misschien tot ziens
doei allemaal


Ik weet dat je dit nog lees, Jos.
Je laat je toch niet 'wegpesten' door zo'n stel }> Gaaaap Clown Boos! Misselijk ?
Verdienen ze niet hoor!
Gelukkig zie ik je nog live Knipoog

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:12

Vol verbazing heb ik de topics van de afgelopen dagen gelezen en ik snap er helemaal niks van... Al dat gezeik, waar mensen zich al niet druk om maken....
Jos kom terug. Jij hoort bij Bokt. Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt. We beoefenen met zijn allen toch de zelfde hobby... Paarden. Dus waarom houden we het dan niet met zijn allen gezellig!!!!
We kunnen toch allemaal wat van elkaar leren. Daar heb je dan toch alleen maar voordeel van lijkt mij.
Maar al dat gezeur en gezeik in de westernwereld. Juk daar kots ik wel een beetje van.... Ik ben net een beetje begonnen met western en het valt mij op dat iedereen altijd wel wat te zeiken heeft!!! (oke, niet iedereen.... Haha! )
We houden tenslotte allemaal van paarden, dus die hobby moeten we gewoon delen met zijn allen. Maar dat is mijn mening!!!

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:16

Marcella1 schreef:
Vol verbazing heb ik de topics van de afgelopen dagen gelezen en ik snap er helemaal niks van... Al dat gezeik, waar mensen zich al niet druk om maken....
Jos kom terug. Jij hoort bij Bokt. Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt. We beoefenen met zijn allen toch de zelfde hobby... Paarden. Dus waarom houden we het dan niet met zijn allen gezellig!!!!
We kunnen toch allemaal wat van elkaar leren. Daar heb je dan toch alleen maar voordeel van lijkt mij.
Maar al dat gezeur en gezeik in de westernwereld. Juk daar kots ik wel een beetje van.... Ik ben net een beetje begonnen met western en het valt mij op dat iedereen altijd wel wat te zeiken heeft!!! (oke, niet iedereen.... Haha! )
We houden tenslotte allemaal van paarden, dus die hobby moeten we gewoon delen met zijn allen. Maar dat is mijn mening!!!
daar heb je je gelijk in maar we vinden het gewoon jammer als er een bokt lid weg gaat!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:37

Ik vind het altijd al een hoop gezeik geweest hier bij WESTERN.

Als er een goed onderwerp was of leuk dan was r altijd wel iemand die de boel liep te verzieken.
Ik heb me al een hele tijd niet meer gemeld hier omdat de meeste topics altijd op toch wel heftige discussies leiden waar vaak de meeste mensen het slachtoffer werden.
Het heeft mijn kijk op het westernrijden wel veranderd, ik dacht dat het altijd een hele gezellige sfeer was en dat iedereen elkaar hielp, maar hier heb ik me kennelijk in vergist(
Jammer dat Jos nu weg is(en blijft?) maar ik geef haar geen ongelijk.
IPV deze onzinnige discussies en elkaar niks gunnen doet ze er beter aan om thuis te werken aan clinics en de wedstrijdjes.

snoopy1997
Berichten: 38
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Almere

Jos kom terug op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 22:27

Hoi, Jos en iedereen. Dat is nou precies wat er aan de hand is in Nederland als mensen hun mening niet meer kunnen geven! Jos, jij gaat heel leuk met je paarden om en de mensen die overal op reageren en alles beter denken te weten heb je nou eenmaal veel in het paarden wereldje. Beste stuurlui met grote bek staan nog altijd aan de kant. Ik snap best dat je het even zat bent en lekker met je eigen paardjes, stal en mensen even verder wil zonder hieraan te denken, maar sommige mensen stellen je mening of ervaringen wel op prijs. Het wereldje is een beetje zo en ik hou altijd mijn mond, moet je eens op horses lezen en dan wil ik alleen maar geinformaard worden in het western gebeuren, omdat ik niet op een westernstal sta en ook de enige liefhebber ben hier. Dus Jos, tot misschien weer over een tijdje!!

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 09:59

jos blijf nou, die blaze loopt overal onrust te stoken bij horses.nl liep ie het ook al te verkloten maak je niet druk en ga gewoon niet op die gozer in. het zou echt jammer zijn als je weg gaat voor dat geval Schijnheilig Verdrietig