Ach, die weeshondjes! *update* het gaat goed met ze!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Ach, die weeshondjes! *update* het gaat goed met ze!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 19:44

toen ze zo voor de kist uit de kerk in liepen moet ik toch wel heel erg slikken. 2 lieve kleine weesjes, zo stoer in de eerste volgauto Huilen
Laatst bijgewerkt door Maclee op 17-05-02 08:42, in het totaal 1 keer bewerkt


Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 19:47

Marianne schreef
Citaat:
2 lieve kleine weesjes, zo stoer in de eerste volgauto


Had je die WEESKINDEREN in Belgie gezien!!!

Een snelle wordt van zelf langzamer
Maar een langzame wordt .............

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 20:44

nee.


hoezo?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:14

alles is erg. Maar die hondjes van Pim (die dus in zijn daimler mee reden achter de lijkwagen) zijn goed af, daar wordt goed voor gezorgd. En dat zal ook een stuk eenvoudiger zijn dan de kinderne van doodschoten ouders. Gelukkig kunnen die hondjes dat niet beseffen. Die kinderen helaas wel. en hoe ouder ze worden, hoe beter het besef. En hoe zullen ze dan tegen deze wereld aan gaan kijken.....

De hond is de betere mens

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:33

Jeetje nu is het net alsof we het niet erg mogen vinden.

Tuurlijk zijn weeskinderen erg. het eerste waar ik ook aan dacht bij Diana haar dood waren haar kinderen. Je zult maar verder moeten zonder moeder(of ouders).

De Hondjes hebben geen benul, maar als ik dan die mooie foto weer voor me zie met Pim en zijn honden op het strand moest ik wel even slikken hoor.(ik heb hem nog steeds niet gevonden op het internet. Verdrietig )

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 12:55

Cowgirl schreef:
Jeetje nu is het net alsof we het niet erg mogen vinden.


Ja, hier verbaas ik me ook een beetje over. Marianne zegt wat over de hondjes, en meteen mogen we dat niet erg vinden omdat er veel ergere dingen aan de hand zijn. Komop mensen, niet zo banketstaaf doen.

Hondjes beseffen overigens meer dan dat jij denkt hoor. Ze weten echt wel wanneer wat aan de hand is, en vaak ook wat. Toen onze kat stierf heeft onze hond nog dagen naar hem lopen zoeken, en zat niet lekker in haar vel. Dus ze beseffen wel degelijk dat er iets niet pluis is.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:04

inderdaad, die hondjes hebben zeker wel door dat pim, hun eigen baasje, die altijd bij hun was en zo gek met ze was, er niet meer is. en reken maar dat deze hondjes ook eerst gaan zoeken, waar is baasje.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:25

troef schreef dat, denk ik, omdat marianne dit bericht plaatste, direct boven het topic over het marokkaanse gezin dat vermoord is door een rascist.
Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje schreinend dat er 75 x naar dat topic gekeken is ("Rouwen wij hier ook om?") en dat maar 4 mensen gereageerd hebben. Ik krijg dan bij een topic over de zielige hondjes van Pim ook een beetje zoiets van 'noh' En dat zeg ik niet omdat ik het topic zelf heb geplaatst.

Tuurlijk is het sneu voor de honden, maar moeten we nu, 5 dagen na de moord, niet eens gaan proberen weer met beide benen op de grond te komen?

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 14:38

Citaat:
, maar moeten we nu, 5 dagen na de moord, niet eens gaan proberen weer met beide benen op de grond te komen?


Na de begravenis van gister heb ik wel een beetje zoiets van, ja nu moeten we verder gaan hoor.
Maar ik vind het nog altijd onberijpelijk.
Ik heb gister fragmentjes gehoord van de 3fm uitzending. En als je dan hoort dat ie zegt:'' ik ga straks naar leeuwarden" dan komt dat nog wel ff hard aan.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 10:26

wat er ook gebeurt, er zijn ALTIJD dingen die ERGER zijn. Maar dat mag toch niet zeggen dat je iets niet erg mag vinden? Dan zou niemand ooit ergens om mogen treuren. Ik vind het ook sneu voor die hondjes.

De hond is de betere mens


Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 07:04

Marianne schreef:
Citaat:
Nee

Hoezo?


Beroep Marianne:ik werk bij een krant


Zet je daar koffie of i.d.

Als je zo'n bericht niet kende.

Een snelle wordt van zelf langzamer
Maar een langzame wordt .............

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 21:28

nee, ik ben nog in opleiding voor koffiejuffrouw. Maar ik kan al wel begrijpend lezen. Leer jij nog wel een keer, Troef. Goed oefenen!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 08:43


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:18

Zoiets vind ik toch heel leuk om te lezen.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:26

Leuk dat het goed gaat met ze, maar dit is wel een echt typisch telegraaf bericht.

Wat ik wel heel vreemd vind, is dat iedereen zich druk maakt over de hondjes van fortuijn. Terwijl ik denk dat iedereen zich is wat drukker moet maken, over alle honden die nu tegen de zomer weer aan bomen in het bos gevonden worden, alle honden die in het asiel zitten ( ze hebben het daar niet slecht, beter dan bij al die debiele baasjes die ze aan de boom vast binden),
Vind het een beetje overtrokken, lijkt wel alsof we steeds meer naar de amerikaanse cultuur gaan, en ik ben daar niet blij meer. Laten we weer lekker nuchter hollands gaan worden!!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:46

Pipo schreef:
Laten we weer lekker nuchter hollands gaan worden!!


Nederland wordt de laatste tijd steeds meer bezopen, als jenuchter wil hebben, moet je hier eens rondlopen.. Finnen drinken wel veel, maar zijn verder wel héél erg nuchter..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:47

die opmerking vind ik niet terecht Pipo. Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van die hondjes omdat ik ze op tv heb gezien, omdat ik iets over ze weet. Ik weet (gelukkig) niets van de verhalen van honden in het asiel af, al heb ik wel een aardig beeld ervan, en reken maar dat ik me ook daar druk over maak! Mensen die honden om de belachelijkste smoezen in het asiel dumpen maken mij razend!
Maar van de Telegraaf vind het mooi dat deze zich niet alleen bezig houdt met mensenzaken, maar ook met het wel en wee van dieren. Als er een dier mishandelt is, en de Telegraaf schrijft daar over, reageren vaak veel mensen zodat er voor het betreffende dier een oplossing komt in de vorm van geld (voor operatie) of een tehuis. Het is dan ook voor veel lezers heel fijn om achteraf te lezen dat alles goed gekomen is. Jammer dat andere kranten dat niet doen. Als die bijvoorbeeld een ongeval beschrijven van bijvoorbeeld een huis in brand, waar gezin met hond in zat, beschrijven ze alleen hoe het met de mensen is afgelopen, en niet met de hond. ik erger me daar aan. In deze maatschappij leven NIET alleen maar mensen, het welzijn van dieren is OOK belangrijk.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:09

Het is absoluut niet persoonlijk bedoelt, maar de opmerking over de telegraaf, gaat meer over het feit dat die altijd van die sensatieverhalen schrijven, ik vind het net de prive.

Maar goed met stemmen waren we het ook niet eens, dus we hebben duidelijk verschillende ideeen over dingen, gelukkig maakt dat het discusseren alleen maar leuker. Ik geloof zeker dat je je ook druk maakt om de honden in de asielen ed, maar wat ik al zei je moet het niet persoonlijk aan trekken, het is een opmerking in het algemeen, want veel mensen zijn namelijk wel zo. En daar was de opmerking voor bedoelt, want nu schreeuwen veel mensen over de hondjes, maar volgende week is iedereen het weer vergeten.

Desiree schreef:
die opmerking vind ik niet terecht Pipo. Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van die hondjes omdat ik ze op tv heb gezien, omdat ik iets over ze weet. Ik weet (gelukkig) niets van de verhalen van honden in het asiel af, al heb ik wel een aardig beeld ervan, en reken maar dat ik me ook daar druk over maak! Mensen die honden om de belachelijkste smoezen in het asiel dumpen maken mij razend!
Maar van de Telegraaf vind het mooi dat deze zich niet alleen bezig houdt met mensenzaken, maar ook met het wel en wee van dieren. Als er een dier mishandelt is, en de Telegraaf schrijft daar over, reageren vaak veel mensen zodat er voor het betreffende dier een oplossing komt in de vorm van geld (voor operatie) of een tehuis. Het is dan ook voor veel lezers heel fijn om achteraf te lezen dat alles goed gekomen is. Jammer dat andere kranten dat niet doen. Als die bijvoorbeeld een ongeval beschrijven van bijvoorbeeld een huis in brand, waar gezin met hond in zat, beschrijven ze alleen hoe het met de mensen is afgelopen, en niet met de hond. ik erger me daar aan. In deze maatschappij leven NIET alleen maar mensen, het welzijn van dieren is OOK belangrijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:10

Ik weet het, ben meerdere keren op vakantie geweest naar scandinavie, en samen met ierland, zijn het echt mijn soort landen.
joostvangestel"]
[quote="Pipo schreef:
Laten we weer lekker nuchter hollands gaan worden!!


Nederland wordt de laatste tijd steeds meer bezopen, als jenuchter wil hebben, moet je hier eens rondlopen.. Finnen drinken wel veel, maar zijn verder wel héél erg nuchter..
[/quote]

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:28

Maar hier op bokt kun je er toch wel vanuit gaan dat er toch echte dierenliefhebbers zitten die het oprecht leuk vinden om dit te lezen. En of Telegraaf op "prive"toer gaat of niet, er zijn wel al veel dieren mee gebaat geweest. En dat is toch een goede zaak?

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:32

Ja, dat is een goede zaak, zeker, maar toch heb ik het niet zo op die krant, alles word zo opgeblazen, en overdreven.

Als er iets ernstigs met een dier is staat het ook in de volkskrant.
Desiree schreef:
Maar hier op bokt kun je er toch wel vanuit gaan dat er toch echte dierenliefhebbers zitten die het oprecht leuk vinden om dit te lezen. En of Telegraaf op "prive"toer gaat of niet, er zijn wel al veel dieren mee gebaat geweest. En dat is toch een goede zaak?

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 17:23

Ik vond het ook leuk om te lezen en tegelijker tijd toch ook wel een verdrietig verhaal. Huilen

En waarom er hier dan weer gelijk zo negatief over gedaan moet worden snap ik niet. Verward
Is toch ook leuk om te weten dat Pim gek op zijn honden was.
Eindelijk eens een positief bericht over Pimmetje. Lachen

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 04:12

Sorry, maar ik maak me veeeel meer zorgen over LPF in de kamer dan over twee hondjes! Met hun komt het wel goed, maar of het met Nederland goed komt???????

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 10:41

Ik maak me ook zorgen om de honden maar ook hoe het nu in Nederland gaat, daar heb ik geen enkel vertrouwen in!!!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:54

Het is toch raar dat de meeste mensen hier op bokt geen vertrouwen in de politiek van dit moment.

Terwijl meerendeel van de mensen buiten het wel schijnen te hebben.Tenzij de media daar natuurlijk weer op inspeelt.
Zij kunnen immers brengen wat de mensen willen horen. Zo hebben ze ook de woorden van Pim regelmatig verdraaid en dat we daardoor een bepaald beeld van hem hebben gehad?(of nog steeds hebben)



Verdrietig ze zouden afgelopen Vrijdag een derde hondje ophalen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, __danielle__, Amazonbot, AnneMarijeP, Balou_k, Emita, Fly_high, friezenfan2, IASCrawler, jufjuf, Kimberly520, Liseef, Maanon_, Pose1, Schuur_, sevenofnine, Talishe, Telpeva, Tvko, Xanthippe, Yltje, Zoe_97 en 196 bezoekers