foto's lucky en no panic onder het zadel!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

foto's lucky en no panic onder het zadel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-02 19:07

hoi hoi ik heb een paar weken geleden op een mooie zondag foto's gemaakt (offe eigenlijk laten maken Haha!). hier was hij nog van mij (die dag is hij verkocht aan mn tante en oom) en nog hengst. hier komen ze:
hier stond ie stil (het is een wonder!!!:D)
Afbeelding
en hier wou hij niet stil staan grrrrr Frusty :
Afbeelding
ik op luck mn zus op no panic:
Afbeelding
Afbeelding
hier liep hij lekker ontspannen neerwaarts in stap (btw ik keek naar mn zus op no panic die naast me stapte):
Afbeelding
lekker in draf (alleen jammer van dat kind op zn rug Schijnheilig Clown )
Afbeelding
hier zit dat kind al een stukje netter Vingers aflikken
Afbeelding
Afbeelding
een laag sprongetje tussendoor (iemand was bezig met springen in de bak en ik dacht laat ik maar een sprongetje maken):
Afbeelding
I have nothing to say but Lovers :
Afbeelding
tot slot nog 2 foto's met mn zus erop (laatste foto's van in de bak)
Afbeelding
Afbeelding
oh ja nog 1 van mij op no panic:
Afbeelding
en hier nog een paar foto's van het crossen:
litha en no panic:
Afbeelding
en 2 cros foto's van mij en luck:
Afbeelding
Afbeelding
een foto van luck Lovers :
Afbeelding
en hier de vriend van mn zus op no panic en ook ff op luck (we hebben hem ff paardengek gemaakt Haha! )
Afbeelding
Afbeelding

ik was van plan om een paar foto's te vergroten en in te laten lijsten maarre welke vinden jullie het leukst?? enne vinden jullie me beter op luck passen of beter op panic??
Laatst bijgewerkt door madelien op 13-05-02 16:43, in het totaal 2 keer bewerkt

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(


iloon
Berichten: 209
Geregistreerd: 25-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:22

wat een stoer beessie Kwijl hoe groot is ie??

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

hahaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:33

aahahaha de laatsteis leuk man!hahaha

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-02 19:44

hij is rond 1.26m en ja die laatste is idd erg leuk (hij koos er vrijwillig voor hoor Haha!)

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:18

wat een lief beestje zeg!
en eerlijk gezegd vind ik jou leuker op die kleine lucky hoor!!!
waarom istie verkocht dan?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:24

Ik zie dat je in Rotterdam woont, maar waar zijn in godsnaam die groene vlaktes?? Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Pluutje

Berichten: 5617
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:28

groene vlaktes hebben we zelfs hier in Amsterdam, die heb ik ook al onveilig gemaakt in een kei harde galop Knipoog

echt een geweldige pony!!!echt super gewoon...echt jammer dat hij weg moest..ga je nu op dat paard rijden??

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:31

Hij loopt wel super netjes en mooi beestje trouwens!

Cowgirl

Berichten: 23718
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:38

De 8ste foto van boven is het mooist.
De galop foto is ook heel mooi alleen sta je er niet zo mooi in het midden op.

Neem nog eens een poging en ga nog eens naar dat veld en schiet eens een rolletje vol.
Brr krijg bijna zin om je te helpen ermee(foto maken hobby van mij Haha! )

Jullie zijn echt een pracht koppel!!!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 06:42

Wat is lucky een mooi beessie Lachen
En ik vind je op lucky leuker passen, maar dat kan ook aan de foto's liggen, het zijn moment opnames...

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 07:56

Wat een mooie foto's !!

Waarom maak je niet gewoon een hele fotocollage, dan hoef je niet maar 1 foto in te lijsten maar gewoon een heleboel; is toch ook leuk!

jammer dat hij trouwens weg is.


madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 15:33

clautje: ik heb hem weggedaan omdat ik te groot voor hem werd (zoals je kan zien op de foto's)

xono: ik woon idd in rotterdam en die groene vlaktes vind je in overschie (diep verborgen achter een hoop bomen Haha!)

pluutje: ja ik mag af en toe op dat paard rijden hij is van litha (no panic op bokt). over een paar weken ga ik een ander paard halen heb ik voorlopig nog geen haast mee ik heb besloten me ff te concentreren op school (blèh Misselijk )

bobo: thnx was wel trots op hem wat zeg ik ik ben nog steeds trots op hem ook al is ie niet meer van mij ( toen ik hem kocht was ie wel ingereden maar meer recreatief en niet echt dresuurmatig maar na veel oefenen begon ie toch wel netjes te lopen Haha!)

cowgirl: helaas kan ik niet teruggaan naar het veld met lucky (hij staat in rosmalen en om hem nu daarvoor op te halen nee lijkt me niks) maar voor een paar foto's metmn andere paard nodig ik je graag uit Knipoog enne bedankt voor het compliment Lachen

llewella: thanx!!! Lovers

maudje: ja dat ga ik ook doen maar wil een paar foto's vergroten en inlijsten maar misschien wacht ik op het andere rolletje (moet nog ontwikkeld worden) en kies ik er daar een paar van uit i'll let you know Knipoog

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:54

Keistoer ponytje!!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 16:02

Die uk Lovers is echt heel stoer! Jammer dat je er te groot voor werd...Heb je al een paard op het oog?

Galactica Wadim X Gemini

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 17:50

youko: ehm ja heb een pony op het oog. maar ik wil iemand van bokt niet teleurstellen als het niet door blijkt te gaan dus zeg ik er niet veel meer over. jullie horen het nog wel van me Haha!.

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:10

Wel jammer dat ie weg is zeg Verdrietig
En hij was idd meer ecreatief gereden als dressuurmatig,maar hij liep altijd netjes nageeflijk buiten ook hoor,hij was hier altijd lekker soepel in zn nek:)

Owja zou je mij nog kunnen mailen waar hij heen is,ik en miran willen nog een keer gaan kijken.

En binnenkort maak ik wel even fotos van zn kind,ik ga vrijdag toch daar staan met mn paardje:)

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 10:10

Wat een super gave foto's!!!!
Echt een super pony'tje! Kwijl Zeker jammer dat die weg is of niet?

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 15:04

wendy1:hier was hij ook lekker soepel in zn nek hoor maar hbe eerst en half jaar vooral buiten gereden en daarna meer dressuur op een gegeven moment liep hij ongeveer uit zichzelf naar beneden was zo trots op hem wat zeg ik ben nog steeds trots op hem. miranda mag ook trots op hem zijn hij was een prachtig hengstje geworden echt een macho(tje) Haha! (hij was altijd al prachtig was vanaf dat ik hem zag helemaal Lovers op hem Haha!)
heb je overigens al gemaild Haha!

marije: ja het was zeker jammer dat ie weg ging maar op zich heeft ie het daar beter (in het opzicht van vrijheid en het rijnden ik trainde meer met hem mn neefje hobbelt maar een beetje rond maar hij gaat wel els nemen Haha!)

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

cindyke17

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:05

hehe lientje die jongen heeft dezelfde schoenen als u

mooie foto's!!!!
echt wel een lieve pony!!!

er is geen geheim zo diep als dat tussen paard en ruiter.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 07:19

XoNo schreef:
Ik zie dat je in Rotterdam woont, maar waar zijn in godsnaam die groene vlaktes?? Knipoog

Bij ons heb je ze ook hoor Knipoog
P.S Leuke foto's, echt SUPERstoer beesje Kwijl Lovers

no panic

Berichten: 282
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 17:22

ja die foto"s zijn wel lache ja ...o enne geef ff een seintje als je me er weer op kwakt.gelukkig ben ik onherkenbaar maar okee die panic is een blijft een stuk!! Haha! Haha! .

maarre hij staat nu lekker van"t zonnetje te genieten op het land....ff weer paard zijn...

No Panic
*05-03-1995/*24-9-2018
Dirk
*01-06-2008
Camilla Caballo
*15-04-2014
Tamañana
*04-04-2023

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 20:43

no panic schreef:
ja die foto"s zijn wel lache ja ...o enne geef ff een seintje als je me er weer op kwakt.gelukkig ben ik onherkenbaar maar okee die panic is een blijft een stuk!! Haha! Haha! .

maarre hij staat nu lekker van"t zonnetje te genieten op het land....ff weer paard zijn...


hehe ik wist dat je het niet echt een goed idee zou vinden dus zei ik maar niks }> }> . maarre ja ik heb je ook al zo lang niet meer gezien en aangezien ik geen oneindig beltegoed heb.... je hebt wel gelijk wat betreft dat panic een stuk is Lovers Lovers enne je staat maar op 1 foto helaas Haha! maarre ok bel je wel weer als ik in rotterdam ben ok??

cindyke17: wie heeft dezelfde schoenen als mij??

miesie: thanx Lovers Lovers

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers