Nog steeds op zoek..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 12:45

Waarom kan iedereen wel een mooi tweedehands Westernzadel vinden en ben ik inmiddels al eeuwen op zoek??
ZUCHT!!!!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 13:22

Wat zoek je precies? Ik heb wel een zadel te koop omdat het niet paste op m'n tinker (het is te groot). Ik heb er 3 keer mee gereden, het is roodbruin met een suede zit. Het is geen merkzadel ofzo, ik heb het gekocht bij een meisje die er veel mee adverteert op horses.
Sandra

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 17:54

Hoi,
Als het niet op een tinker past past het ook niet op de mijne!
Die is namelijk maar 1.55 en errrrrg smal, dus helaas..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 20:38

Ik was van de week bij Steco in Amsterdam Buitenveldert(Kastelenstraat 266) en daar lagen verschillende mooie tweedehandsjes. Probeer het eens!

Grtz, Sonja

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 21:02

Hoi Sonja, ik ben van plan om binnenkort met nog iemand van stal naar Steco toe te gaan. Gewoon om te kijken wat ze zoal hebben. Waarschijnlijk gaan we er kwijlend vandaan maar okee Haha!
Maarreh...heb jij enig idee wat de gemiddelde prijs zo ongeveer was van een 2ehandszadel daar? En weet je toevallig of hij ook komt passen eventueel?
Bedankt vast, Sandra

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 21:08

Toen ik er de vorige keer was, trof ik z'n moeder in de winkel want hij was ergens naartoe om zadels te passen, dus *LOL* !

Ik heb staan kijken bij een nog zeeeeer goed uitziende Billy Cook voor maar 1500. Heb de andere prijzen eigenlijk niet gezien, want ik ben zelf niet op zoek, dus dan kijk je er ook niet zo naar.
Is echt een hartstikke leuk zaakje om te shoppen. Je houdt ook niet voor mogelijk hoeveel zooi er in zo'n klein winkeltje zit! Echt leuk!

Hou er trouwens wel effe rekening mee dat je er nog niet kan pinnen, en dat er alleen een Postbank in de buurt zit!

Grtz en sjopze! Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 22:19

En om de hoek een ABN, ja echt waar.

Ze komen wel zadels passen, maar misschien alleen nieuwe??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 06:55

Citaat:
Op 2001-05-06 23:19, schreef Lovely:
En om de hoek een ABN, ja echt waar.

Ze komen wel zadels passen, maar misschien alleen nieuwe??


NOPE, die is weg Boos! kwamen we van de week achter. Gelukkig had Dick z'n stalgeld nog bij zich *LOL* !


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 08:26

Nou ja zeg, vanaf nu moeten we dus met centjes naar Steco??
Dat moet dan dus maar.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 16:03

ik heb mijn zadel ook nog steeds te koop staan. heeft op mijn (toen nog smalle, nu vette) KWPnner gelegen maar omdat z'n rug te breed was paste ie niet meer. de foto staat op mijn site. ik zou zeggen probeer het eens. het zadel is van goede kwaliteit dus gaat voorlopig nog wel even mee. en het is 1250. als je meer wilt weten kun je altijd een PBtje sturen.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers