Verslag van de maand in dit geval...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Verslag van de maand in dit geval...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 13:32

Druk druk druk... en met het mooie weer van de afgelope tijd zit je natuurlijk meer buiten als binnen en ja hoor, daar kwamen van de week al de eerste mailtjes: "Waar ben je" "Wat ben je weinig online" enz.

Nou hier een grote update:
Ozep gaat lekker, hij staat nu volop in de wei, is een paar kilootjes aangekomen en dat misstaat hem niet!
Ook is hij daardoor wat meewerkender geworden, over 2 weken gaan we weer starten kijken of we dan een puntje kunnen pakken.

Triumph staat sinds een week in de opfok, helaas pakte het iets anders uit als ik gehoopt had.
Het was namelijk de bedoeling dat hij als 1 van de eerste de wei op zou gaan en dat daar andere hengsten bijgegooid zouden worden.
Die stonden immers al samen in de opfokstallen en ik was bang dat de mijne anders teveel klappen zou krijgen.
Alleen door het mooie weer gingen de andere hengsten eerder het land op waardoor zij al dik 2 weken bij elkaar stonden toen de mijne er bij kwam.
Hij heeft zich echter niet laten kennen en is vrij ongeschonden uit de strijd gekomen, een klein krasje voor zijn ooghoek en een kleine verdikkinkje op de voorkant van zijn linkerachterbeen en verder geen krassen, beten of iets, dus we mogen heel niet klagen (of juist wel, want met zo'n dominante knol heb je je handen vol! Haha! )

Het Mondriaantje staat nu een klein maandje bij ons en begint nu echt te groeien, door tijdgebrek van mijn vader heb ik er nog maar 1 keer opgezeten maar dat ging echt goed.
Al lekker aan de longe kunnen draven dus ik verwacht dat ik de volgende keer zo los wegrijd.
Hier vind je wat foto's van hem die ik net gemaakt heb:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=55936

En dan hebben we nog de Friezen:
Die zijn op dit moment nog met mijn ouders een kleine weekje naar Drenthe en die verwacht ik eind van de dag terug.

Nog een klein nieuwtje,
na al dat drama rond mijn oude katten populatie hebben wij er nu weer 2 bij!
Het zijn de katjes (eerder tientonners vergeleken bij de katjes die ik had Haha!) van Claudia, die zitten midden in verhuizingen en daar kunnen ze echt niet naar buiten.
Hier kunnen ze hun lol op en ze zijn dan ook beide veelvuldig buiten te vinden.
Het is voor mij ook genieten... helemaal nu de kater met bemodderde pootjes in extase over mijn voeten rolt Verward Lovers
En bedankt.... Ik had me net omgekleed en gedweilt }>
Dit zijn ze : Sam (de zwarte) en Jade.
[/img]http://www.endoria.net/upload/index.php/2088026204[img][/img]

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 18:48

Afbeelding

Mooie katten. Fijn als alles zo zijn gangetje gaat.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:29

Ah Sam en Jade... Lovers
Fijn dat het zo goed gaat! Lachen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:01

aaaaaaaaaaaah gaaf dat het zo goed gaat!
als deze katten weer terug gaan neem je dan zelf weer katten?
start je de 26ste op kootwijk mee? en 23 juni? Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 21:42

Geweldige katten Haha!
Fijn hoor, tuurlijk ga je dat puntje pakken!!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Re: Verslag van de maand in dit geval...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 23:51

je foto deed het niet, dus ik probeer het ff, want ben wel heel benieuwd hoe die foto er nou uitziet Knipoog

Afbeelding


je had nl, volgens mij dan, een img teveel achteraan en vooraan hoeft dat schuine streepje niet.
hopen dat het dan nu lukt.

enne, fijn dat zo goed gaat, ik wou dat ik ook zo'n verslag kon schrijven, maar kan dat helaas op dit moment niet (niet door het paardje, maar door mijn ziekte, dus ga niet wat denken van Chriss, haha).

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 08:59

Ahhh leuke katjes Sjuim!

Ik miste je ook al, maar je bent er nog dus. Lachen

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:11

oh ze zijn ook zo lief!!!

Mis ze best wel maar als ik zie hoe heerlijk ze het hebben bij Suus dat doet je best goed.

Nog een andere foto van Sam en Jade

Afbeelding

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:25

Deze foto is ook superlief zeg... Lovers
Ik kan me goed voorstellen dat je ze mist, maar gelukkig hebben ze het nu super.