ik dan ook maar een heel verhaal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-01 22:25

vanmorgen om kwart over 6 de wekker gezet zodat ik nog ff wakker kon worden en rond half 7 eruit gegaan, broodjes klaargemaakt (die ik achteraf niet allemaal heb opgegeten. stout he) en om half 8 sprong ik met mn mams in de auto op weg naar Kimmie. Toen ik daar kwam ging spontaan de deur open en stond kim daar. HAAAAALLOOOOOO Kreeg gelijk fotoboek te zien van Lottie, ondertussen kwam marjo dus binnen en keek schattig mee. Na de foto's van Lottie mochten we de foto's van Quinto + andere tinkers kijken. maar daar waren we nog niet helemaal mee klaar toen we weg moesten dus die hebben we in de auto verder gekeken. BROEM Kim moest natuurlijk wel 100 rijden waar je 100 mag en geen 80 want dat is echt NOT DONE kim!! onder het genot van cd nr 13 zijn we richting Efteling geskeurd, waar we rond kwart over 9 al waren. Lonneke en Paulien waren er al, dus dat was HAAAALLLOOOO en ff voorstellen. Na ons kwam zo ongeveer de rest en Bart en Heike liepen eerst straal langs ons heen. Nouja zeg!!! Bart kreeg zn Elmo waar ie heeeeeel blij mee was (en durf t eens om te zeggen dat t niet zo is!!!) Extreme duivel . en toen zijn we t park ingegaan.
Ik ben alleen niet in de Python geweest, want die ging 4 keer over de kop. als ie 3 keer over de kop was gegaan zou ik wel meegegaan zijn maar 4 keer is echt te veel hoor!! }>
De nodige foto's zijn gemaakt trouwens, maar die zullen nog wel verschijnen.
Aan t einde van de dag heeft Prisca Thirza nog gebeld en hebben we met zn allen voor dr gezongen (heeeeeeeel vals en wel drie liedjes!!!! we waren toevallig in een goede bui)
Toen zijn we in de auto gesprongen, na natuurlijk afscheid te hebben genomen van iedereen. (en tot vanavond allemaal!!!!! *lol*) Met nr 13 aan zijn we richting apeldoorn gegaan. de toeristische route werd ons voorgeschoteld en we hebben de paardjes van Jacqueline gezien!!! wel van veraf maar gezien is gezien!!
Toen we bij Kim waren zaten we er even en toen werden Marjo en ik opgehaald door de mama van Marjolein en toen zijn we naar onze eigen huisjes gegaan.
t was een vermoeiende maar onwijs leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:31

Als ik had geweten dat jullie langs waren komen rijden dan had ik heeeeel hard gezwaait van veraf hahahaha Pling

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-01 22:34

haha ja ik vroeg nog of je dr zou zijn maar je was er niet.... Verdrietig Naja volgende keer beter!! ik heb Oliva en Humpie herkend maar de andere twee niet goed gezien. komt nog wel een X!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 23:22

ik moet van prisca zeggen dat de rekening volgt Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 23:39

Citaat:
*bats* jaja je bent gebatst!!!!!! kiwiwiwiwiwi


Wauw, toffe signature heb jij, Maaike! Nu wil ik helemaal wel TIEMPJE met je zijn! Party!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-01 23:42

yesssssssssss eindelijk heb ik ook een TIEM!!!!! nu kan ik heppie gaan slapen en krijg ik geen nachtmerries over enge batsende skuppende prikkende Bart Extreme duivel

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 12:10

na gister wilk ook wel n tiempie met je zijn... (weet k zeker dat k nooit nat word in attracties *LOL* )

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 12:13

nouhou alleen daarom???? en mij zeker steeds zeiknat laten worden in de Piranha!! *lol*
eigenlijk zijn we wel een groot team met zn allen he? een groot irritant gek team

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 12:35

vooral die jongen van de boktijsjes zal t met je eens zijn dat we n gek irritant tiempje waren....
hij begreep er werkelijk nix van...
en lonneke gewoon volhouden dat ze boktijsjes wou....
daarna had hij wel opeens n chocolaatje bij de spikkels gedan!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 12:39

ja en die vent bij de carroussel keek ook al zo bedenkelijk.... snap jij dat nou???? ik dus echt niet he.
we waren toch heeeeeeel normaal bezig??? voor ons doen..

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 12:41

die zat al vaag te kijken toen Lon en ik zeiden dat we n rondje wilden wachten omdat we persee op de paardjes wilden.... Verward
maar ik moet zeggen dat het errug moeilijk is om op carrousel paardjes te rijden...
vooral als je }> (Bart) voor je op n varken hebt!!!! *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 20:40

Citaat:
Op 2001-05-06 12:41, schreef miseryfox:
maar ik moet zeggen dat het errug moeilijk is om op carrousel paardjes te rijden...


Hihi, vooral voor Heike... Dat belooft inderdaad nog wat voor als ze straks Barley gaat inrijden (zoals ook al bij de foto staat).. *LOL* *LOL*