Iwaldo's eerste winstpunt en nog prijs ook!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Iwaldo's eerste winstpunt en nog prijs ook!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 18:47

Jaja, *glunderglunder*
Vandaag heb ik wedstrijd gereden in Bennekom, op landgoed Hoekelum. Dit is vlak bij onze stal en heel gezellig, want bijna iedereen van stal rijd daar. (by the way, thanx Chantal voor je topic Lachen )

Nou, dit was mijn tweede wedstrijdje... eerste keer buiten. Ik was best zenuwachtig eigenlijk... 'zal gras niet te glad zijn?' 'Zal Iwaldo wel binnen de bordjes blijven?' 'Zal Waldo niet denken dat grasland rennen betekent?'

Maargoed. De baas bracht ons met de vrachtwagen Bloos (één B paard op de vrachtwagen.. hoezo aso hehe) en we moesten om 7 uur wegrijden... zucht... was dus hééél vroeg opstaan.

Daar aangekomen betaald, stiften ingedraaid, en er maar op (met commentaar van de baas=jachtruiter 'huh, een hálf uur losrijden? Dat is toch veel te lang?' Knipoog ) Nou, ik kon het terrein oprijden met een lang teugeltje, Waldo hinnikte constant, maar was super op zn gemak. De ringen lagen naast een vijver, tegenover het landhuis, en daarnaast de grote spring ring. Iwaldo keek meteen naar de hindernissen en je zag hem denken 'heeee... das veel leuker' Haha!

Omdat ik nr 2 en 1 was in de B mocht ik in de ring zelf losrijden (joepie, langs de vijver op, door alle hoeken heen!) dat scheelde de helft. Hij was wel super zwaar op de hand en was aan het racen -alles was zo interessant... Nou, toen mijn proefje...

PROEF 1: proefnummer 11. Ik heb echt 10 rondjes gedraafd in de ring eer de jury zover was, daar baalde ik wel van want ik had het al zo warm en was al zo moe en Waldo werd al steeds slomer... Binnenkomen ging goed, halt niet vierkant Boos! ookal had ik dat zo geoefend maarja. De rest van de figuren gingen aardig... ik had nog wel een beetje moeite met de bordjes (reed er vlak voor ik mocht beginnen eentje stuk Schijnheilig ) Hals strekken deed ie weer super, teuigels op maat maken totaal niet... Iedereen had erin gehamerd dat ik 'voorwaarts moest rijden' Dus daar dacht ik af en toe aan, met gevolg dat ik soms voorwaarts reed en soms niet. Frusty Waldo sprong nog even weg toen er een koppel eenden uit de vijver over zn hoofd vloog Verward Maar ach.

PROEF 2: Nummer 12... Meteen vanuit de eerste ring mocht ik doorgaan in de tweede. Daar waren Wal en ik echt een beetje onze energie kwijt. Met gevolg dat ie nogal slingerde. Tempo ging wel beter, maar hij was ineens bang van de blauwe citroen ( Verward heeft blijkbaar liever grijze mercedes Haha! )Met groeten stak de jury enthausiast haar hand op en toen werd ik zo enthousiast dat ik terugzwaaide (Okee...? Verward )
Deze proef vond ik wat minder gaan.. Waldo viel op de volte EBE in galop terug in draf... ei... sprong te vroeg aan (wel netjes gecorrigeerd door mij overigens Schijnheilig ) Stond op E-B lijn echt met zn achterbeen ergens helemaal achteraan... op de AC lijn met halthouden ging ie op rust staan Scheve mond Lovers Haha! In de galop dramde die door dat ik hem niet terug nemen kon en het mooiste.. vrije stap daar was ie zo blij mee dat ie echt zn neus horizontaal hield Knipoog

Na de proefjes was ik echt kapót. Je had mn knalrooie kop moeten zien. Het duizelde me gewoon. Wie zei dat je geen conditie nodig hebt voor paardrijden??? Knipoog

RESULTAAT? Was boven verwachting. Ik heb mezelf op video teruggezien en ik moet zeggen dat ik het op zich netjes vond tonen dus dat viel mee. In de eerste proef had ik... taadaaa....
165 punten!! *glunder glunder*
De tweede was minder met 153 punten (en ik had ergens een 3 voor... zucht anders had ik nog een wp gehad) Maar mijn 165 punten was goed voor de 5e plaats! En dat van 28 man... Ik ben zo trots op mijn Walleballie!! Had nog een geldprijs ook! (okee... had mn startgeld er net niet uit maar ach...)

Dus 1 puntje is binnen... op naar de volgende wedstrijd!!
Lovers Lovers Lovers Bloos
Laatst bijgewerkt door Laura op 11-05-02 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 19:01

Gefeliciteerd met je eerste winstpunt hoor, de Bokkers zijn trots op je Haha!
Overigens wel ontzettend humor dat je terugzwaaide naar de jury Haha! Haha! Pling

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 19:01

Hee, goed zeg van je, gefeliciteerd! Hopelijk haal je de volgende wedstrijd ook een winstpunt!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 19:30

ohja, alles staat op de digitale camera dus als de baas het voor elkaar krijgt om dat naar mijn PC te sturen dan zet ik er wat foto's op!!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 20:28

waaaaaaaaaaaaaaaahaaaa! wat goed man! je eerste WP je bent nu echt B! en dat met je grote reus! wauw! ben trots op je haha.
keurig gedaan! nog 4 te gaan en je bent alweer L!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 22:08

c
Laatst bijgewerkt door janna op 05-05-22 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 22:10

He wat gaaf!!! Gefeliciteerd! Je eerste prijs en gelijk een geldprijs Cool

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 00:31

Sjeeeeees das geen klein wp ook!!!! GEFELICITEERD!!!!!! Deed en doe ik je nog steeds niet na! Cool

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 09:49

toppie lau!!!
jammer dat ik er niet bij kon zijn Boos!

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 10:09

Hartstikke goed... Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 10:11

Goed joh!!! En nu doorgaan!

Wel heel komisch dat je naar de jury zwaaide! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marieke_483 en 74 bezoekers