Hoeveel is je paard, voor jouw waard?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Hoeveel is je paard, voor jouw waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 15:47

dat vroeg iemand me op msn!
dus ik zei:"miljoenen!"
toen vroeg hij dus:" als ik jouw 10 miljoen geef, mag ik Toscar dan hebben?"
ik zo:" neej, voor nog geen 100 miljoen... hij is niet te koop!"
*en toen werd ik voor gek verklaard!*

Dus ik voegde iemand toe, die ook een eigen paardje heeft en ze zei dat ze haar paard best voor 10 miljoen zo verkopen, aangezien ze dan genoeg poen had om een ander leuk paardje te kopen...

Wou ik het wel eens van jullie weten...
Zou jij je pony/paard voor 10 miljoen verkopen?
*neej, je kunt hem niet terug kopen, en hij krijgt een goed tehuis, maar je kunt hem niet meer opzoeken!*

Ik zou dat dus nooit doen!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:53

Ja ik ken dat.
Ik heb dat ook weleens gezegt : Nee chinouc gaat nooit weg,voor geen 10 miljoen en een villa.
Toen werd ik ook voor gek verklaard,dat ik wel een heleboel paarden kon kopen als ik chinouc dan zou verkopen,mijn antwoord was dan ook altijd..ja en?dan heb ik chinouc toch niet meer?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:54

geld is niet het belangrijkste in je leven Knipoog

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:55

het is wel veel geld he 10 miljoen, maar ALS ik het zou doen dan moest hij ergens naar toe gaan waar hij heel goed wordt verzorgt EN waar ik hem niet meer kan zien, dus ver weg!!!!

NEE ik zou hem niet kwijt willen!!!!!
dat vergeef ik me nooit!

"Het hoofd van een welsh Cob, de actie van een Hackney en het lange haar van een Shire"......Balou?
http://www.depaardenbazaar.be

Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:57

klinkt misschien raar dat ik dit zeg, maar als jij en je pony elkaar niet liggen zou ik het meteen doen.
als ik echt een enorm goede band had met die pony, dan zal ik het denk ik niet doen... maar denk eens even na. als iemand 10 miljoen voor jouw pony wil geven... dan ga je echt wel denken hoor Haha!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:57

Mijn paard is me alles waard. Hij blijft bij mij tot ie z'n laatste adem uitblaast....... Lovers

Ik heb altijd 1 ding van mijn ouders mee gekregen en dat is: Wat er aan dieren bij ons in komt gaat er ook nooit meer uit!

Verkopen is bij ons dus niet eens ter sprake, ik moet er niet aan denken!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 16:00

Klinkt stom, maar als ik een echt goed bod op mijn paard zou krijgen gaat ze weg. Misschien dat ik er nu ook wel makkelijker over denk dan eerst, omdat ik mijn eerste pony moest verkopen omdat ik te groot werd en Brando heb ik in moeten laten slapen. Ik weet dus hoe het is om afstand van je paard te doen. Ik heb het nu dus 2 keer al meegemaakt. Ik zeg ook niet dat ik het heel makkelijk zou vinden en helemaal niet erg, maar als ik er echt een goed bod voor krijg, zou ik er zeker overna denken!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 16:05

ja ik ken dat...ze verklaarde me ook voor gek dat ik Greg niet zou weg doen nog niet voor al het geld van de wereld (ik ben er veel te groot voor komt er dan nog is bij..wat moet ik nou met zo een oude ukkepuk waar je niets mee kan doen..in hun ogen dan want ik kan er nog een heleboel mee!)..
wat ben je nou met geld als dat 1ne wat je zo graag wilt hebben niet te koop is (daarmee bedoel ik gregje hé, in jullie geval je eigen paard natuurlijk)
Trouwens geld betaald de liefde niet Lovers

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 16:30

Als ik een goed bod krijg, écht een goed bod, gaat Adventure weg. Maar dan nog alleen naar een plek waar ie goed terecht komt. Anders niet.
Hij gaat het nu lekker doen op wedstrijden, en hij voldoet perfect aan mijn eisen. Voor mij is het het ideale paardje, en die zijn moeilijk te vinden. Daar moet je zuinig op zijn...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 16:39

Dennis gaat ook echt niet weg! Iig niet zo lang ik hem een goed huis kan bieden. Als ik dus op de ene of andere manier niet goed genoeg voor hem kan zorgen dan mag hij weg als hij het ergens anders beter heeft. Maar ik zal er heel veel voor doen dat dat niet nodig zou zijn.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 16:43

da's echt een heel moeilijke vraag!mijn pony gaat sowieso nooit weg,dat is zo'n apart beest! Haha! en mijn paard...tjah,we zitten er welleens over te praten,maar ik denk dat hij vrijwel onverkoopbaar is...of het is zo'n paard{en dat is mijn mening}waar iemand al zijn talenten van ziet,en echt heeeeeeeeeeeeel goed kan rijden{bv.evert de jong,of eventueel wj.schotte}die dus echt goed kunnen rijden...tjah,dan heb je vrij weinig kans dat je ermee verongelukt en dan zou ik hem MISSCHIEN wel verkopen,omdat ik toch verder wil in de sport,en ik twijfel niet aan zijn kunnen en het is een schat van een beest,maar afentoe echt levensgevaarlijk,omdat hij heerlijk in zichzelf gekeerd raakt bij het minste van het geringste!maar als je hem ook niet meer terug kunt kopen en niet meer op zou kunnen zoeken,dan is het absoluut een NEE!!!!!!!

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 16:58

Quinto is voor mij ook miljoenen waard en ik zou hem ecgt niet kwijt willen.
op dit moment is de band tussen hem en mij erg sterk, maar wat als ie straks onder het zadel erg anders wordt?
niet dat ik dat denk, maar als we elkaar dan niet meer liggen gaat ie wel weg waarschijnlijk.
voorlopig moet ik er nog niet aan denken, ik hou onwijs veel van hem dus.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:22

Die 2 van mij zou ik ook niet verkopen hoor!! voor geen miljoenen, ik zou waarschijnlijk nniet eens gelukkig zijn met zoveel geld als ik Mazzel en Shakyra zou moeten missen!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:36

Zolang ze het bij mij goed heeft gaat ze niet weg. Maar zodra ze het niet goed meer heeft bij mij en ik een goed bod zou krijgen, dan zou ze wel weg gaan ja. Maar ze heeft het goed bij mij dus ze gaat nog lang niet weg. Ik ga dus niet egoistisch zijn omdat IK zo graag een pony wil en het niet meer kan betalen oid.

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

mijn haflinger is......

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:50

mijn haflinger is niet te koop ook niet voor al het geld op de hele wereld Haha!
Ik zou mijn boef voor geen goud kwijt willen.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:09

als ik zeker zou wten dat hij/zij het goed zou krijgen dan gaan ze voor 10 miljoen wel weg hoor,ben niet al te sentimenteel,tuurlijk heel moeilijk zeker wel,maar je moet wel realistisch zijn,met vanity zou ik er eerst heel hard over moeten denken,heb al zoveel mee gemaakt met haar in z'on korte tijd(haar moeder overleden).

Z1+4

ijsselfee
Berichten: 18
Geregistreerd: 10-05-02
Woonplaats: Loosdrecht

nee!!! ze gaat echt niet weg!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:17

Ik zou mijn paard echt niet verkopen. zelfs niet voor het hoogste bedrag ooit!!!
Ze is mijn leven als ik al 1 dag niet ben geweest voel ik me rot.
Ze is zo lief en mooi.
Ik wil haar echt niet kwijt als ik weg loop loopt ze met me mee.
Ze is mijn maatje. Alles wat ik doe kijkt ze me na. Als ik de stal aan het mesten ben, als ik het eten klaar zet. Alles n.
Nee hoor zelfs als Anky haar voor 99999999999999999999999999999999999999999999999999999 miljoen wil kopen doe ik het nog niet!!! Zo'n paard kan je echt neit meer vervangen. Zo een als haar vindt je nergens meer!!!
groetjes esmeralda en Ijsselfee Bloos Party!! *LOL* Lovers

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:38

ik weet het niet
ik heb net als jolien wel ervaring mee om afstand te moeten doen
van mijn paardjes zo zijn nu ook mijn veulens verkocht Huilen
die heb ik nog tot 1 juni maar ik denk
dat als ik een paardje heb waar ik een goede band mee heb dan zou die niet weggaan maar als het niet anders kan zoals nu bij mijn veulens dan zal ik met moeite afstand van moeten doen

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:40

ik heb wel een paar keer gehad, dat mensen een aardig hoog bod deden op Evita.. maar daar hoefde ik geen seconde over na te denken.. ze gaat niet zomaar weg!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:57

Van 10 miljoen kun je wel zoooveel leuke paarden kopen! Maar wedden dat er nooit een tussen zal zitten die zo lief en braaf en leuk was als je pony die je voor 10 miljoen verkocht hebt? Lovers

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 19:11

Ik denk, dat ik alles verkoop als er goed geld voor geboden wordt, en dan bedoel ik niet alleen paarden....


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 19:12

't Is maar te hopen dat Steef geen vriendin heeft Tong uitsteken

Ik kan over het topic zelf geen zinnig woord zeggen.
Als het paard goed terechtkomt zou ik er voor een heel goed bod wel eens over na willen denken om hem te verkopen maar ja als je eenmaal je droompaard gevonden hebt dan gaat ie niet meer weg. Voor welke prijs dan ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 19:36

Kawa gaat nooit meer weg.
Ik ben zelfs al meerdere malen voor gek versleten voor boden die ik gehad heb, maar echt hij gaat nooit!!

Ik roep nu wel vaak ik wil er een paard voor de handel bij, maar mijn vriend zegt dat ik hem dan toch weer hou. Ik zeg nu dat het niet zo is, maar als we een band hebben en hij/zij is heel lief...

Flevolander

Berichten: 3833
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 19:47

een eigen paard is goud waard lijkt mij Haha!

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:23

Wie aan mijn paard komt, komt aan mij. }>

Grapje! Sevin gaat gewoon niet weg.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jihama en 36 bezoekers