blieb01 gemeet, dagje Golin en Edinburgh

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

blieb01 gemeet, dagje Golin en Edinburgh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 17:31

Toch zomaar ff gemeet vandaag, en dat terwijl ik maar 3 uurtjes geslapen heb vannacht en nog steeds niet echt wakker ben Knipoog


Bianca (blieb01) kwam me ophalen met de auto en we gingen eerst even naar haar huis hondjes meeten, 2 grote argetijnse doggen, groot, liev en bijdehand Lachen

Vervolgens zijn we naar de boerderij gegaan naar de paardjes, eerst wat uitgemest enzow, vervolgens Golin op stal gezet zodat er wat met Edinburgh gewerkt kon worden aan de longe, eerst ff lekker gepoetst en geknuffeld natuurlijk en dit is mijn eerste aanvaring met een heuze hengst geweest, hij vond me liev Tong uitsteken De hele tijd in mijn gezicht knuffelen en liev doen Lovers Doet ie anders nooit Knipoog
Voor een hengst is ie wel erg knuffelbaar, echt heel liev zacht beestje die er leuk kan lopen en een leuk ondeugend koppie kan trekken Lachen
Echt een schatje dus Lachen
Golin was wat eigenwijs en drabberig met het rijden maar kan ook erg leuk lopen ondanks dat ie een beetje liep te etteren...
Als je zo naast hem staat ziet er toch niet zo drabberig uit, meer een liev knuffelponietje Lachen
Petroushka en Linda ook nog ffies geknuffeld, ohw en ik was nog bijna de kleine katjes vergeten! Liev klein kittentje vastgehouden van 2/3 weken oud Lovers

Nu ga ik ff nog wat uitrusten en eten maken zo want ik moet vanavond weer te paard, lesrijden, en ben wat moe Knipoog

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 00:34

Tja, had je zomaar een druk dagje Haha! . En idd kijkt Edinburgh meestal eerst van een afstandje toe om daarna te besluiten of hij je wel mag. Het was gezellig. Je komt maar vaker langs om met de beesies te knuffen hoor.
Groetjes Blieb

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 00:42

blieb01 schreef:
Tja, had je zomaar een druk dagje Haha! . En idd kijkt Edinburgh meestal eerst van een afstandje toe om daarna te besluiten of hij je wel mag. Het was gezellig. Je komt maar vaker langs om met de beesies te knuffen hoor.
Groetjes Blieb


Ja en nog stiekem over de bakrand staan gluren als ik aan het lessen ben Tong uitsteken
Was ook wel een onverwachte verrassing dat ik ineens publiek had Knipoog

En ik ben dus heel thuis gekomen Knipoog

Maar ik kom zeker vaker langs om beessies te knuffelen Lachen