wat een vreselijke onbeschofte mensen zijn er toch!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

wat een vreselijke onbeschofte mensen zijn er toch!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 12:33

Ik had voor Comille kopers gevonden. Ze leek heel serieus geinteresseerd en wilde komen kijken. Dus via de telefoon een afspraak gemaakt voor vorige week woensdag. Bellen ze een kwartier voor de afgesproken tijd op: auto was stuk gegaan terwijl ze onder weg waren.
Noujah, okee, ik vertrouwde het al niet helemaal meer, maar kan natuurlijk gebeuren he. Dus afgesproken voor vandaag 12 uur.
Ik gistermiddag Comille helemaal gewassen en mooi gemaakt, vanochtend hebben we ons erg gehaast met de andere paarden om op tijd terug te zijn.
Maar helaas, 12 uur, geen kopers.
10 over 12, ach ze zullen het wel niet kunnen vinden.
half 1, ze kunnen toch effe bellen als ze het niet meer weten? Ze hebben me nummer!
kwart voor 1, grrrrrrr... wat een aso's om zomaar weg te blijven Boos!
1 uur, ze bekijken t maar! Wij gaan naar huis!

Echt mega aso dat ze gewoon nix laten horen, ze hebben het nr van me mobiel! Boos! Boos! Boos!


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:35

De klant is koning.
Maar het is absoluut onbeschoft, kleine moeite om even te bellen dat je er toch vanaf ziet.

Nulla tenaci invia est via

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:37

tja, zoiets gaat er bij mij ook niet in. Het komt niet in mij op om een afspraak te maken, mensen op mij te laten wachten omdat ik bij nader inzien niet wil gaan. Dan neem ik tenminste nog de moeite om een smoes te verzinnen waarom ik niet wil komen. Ik vind dit inderdaad ook heel onbeschoft.

De hond is de betere mens

Anoniem

Re: wat een vreselijke onbeschofte mensen zijn er toch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:38

Komt me bekent voor, dit gebeurd zo vaak, dat mensen afspraken maken en vervolgens niet komen, of dat ze komen, daar met een chagarijnig hoofd staan, alles afzeiken, en vervolgens een idioot laag bod doen, die stuur ik altijd gewoon van het erg af. Stelletje idioten.
Concorde schreef:
Ik had voor Comille kopers gevonden. Ze leek heel serieus geinteresseerd en wilde komen kijken. Dus via de telefoon een afspraak gemaakt voor vorige week woensdag. Bellen ze een kwartier voor de afgesproken tijd op: auto was stuk gegaan terwijl ze onder weg waren.
Noujah, okee, ik vertrouwde het al niet helemaal meer, maar kan natuurlijk gebeuren he. Dus afgesproken voor vandaag 12 uur.
Ik gistermiddag Comille helemaal gewassen en mooi gemaakt, vanochtend hebben we ons erg gehaast met de andere paarden om op tijd terug te zijn.
Maar helaas, 12 uur, geen kopers.
10 over 12, ach ze zullen het wel niet kunnen vinden.
half 1, ze kunnen toch effe bellen als ze het niet meer weten? Ze hebben me nummer!
kwart voor 1, grrrrrrr... wat een aso's om zomaar weg te blijven Boos!
1 uur, ze bekijken t maar! Wij gaan naar huis!

Echt mega aso dat ze gewoon nix laten horen, ze hebben het nr van me mobiel! Boos! Boos! Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:42

nou, als mensen een paard bij mij komen kopen en ze doen er negatief over, dan verkoop ik zowiezo niets meer! Ik laat mijn paarden niet afkammen! Als ik zelf naar een paard ga kijken, zal ik me ook nooit negatief over een paard uitlaten, daar zet je alleen maar kwaad bloed mee. paardenmensen kunnen het nu eenmaal moeilijk verdragen als je iets negatiefs over hun paard zegt, ook al staat het dier te koop. en ik ben zelf ook zo.
DAarbij is het zo, dat als je positief over een paard bent, dat de verkoper sneller bereid is om iets van de prijs af te doen. MAar dan moet je het dier niet in de hemel prijzen en aangeven dat je het perse wilt hebben, want dan ruiken ze weer geld, dat is dus ook weer niet goed.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:22

Mensen mogen bij mij absoluut iets negatiefs over een paard zeggen, ik weet zelf ook wel wat de mindere punten van het dier zijn. En wat je zegt, dat ik het dier al niet eens meer verkoop, dat is ook al eens gebeurd.

En je hebt gelijk als iemand heel positief is, ben ik eerder geneigd om er wat af te doen, dan andersom. Maar als iemand voor een paard komt kijken, en deze helemaal afzeikt, dan mag je van mij vertrekken, dan blijft ie lekker staan. Zeg dan gewoon dat het niet het type paard is, wat je zoekt.
Desiree schreef:
nou, als mensen een paard bij mij komen kopen en ze doen er negatief over, dan verkoop ik zowiezo niets meer! Ik laat mijn paarden niet afkammen! Als ik zelf naar een paard ga kijken, zal ik me ook nooit negatief over een paard uitlaten, daar zet je alleen maar kwaad bloed mee. paardenmensen kunnen het nu eenmaal moeilijk verdragen als je iets negatiefs over hun paard zegt, ook al staat het dier te koop. en ik ben zelf ook zo.
DAarbij is het zo, dat als je positief over een paard bent, dat de verkoper sneller bereid is om iets van de prijs af te doen. MAar dan moet je het dier niet in de hemel prijzen en aangeven dat je het perse wilt hebben, want dan ruiken ze weer geld, dat is dus ook weer niet goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:22

Klant is inderdaad koning, alleen ik ben keizer!
Margreet schreef:
De klant is koning.
Maar het is absoluut onbeschoft, kleine moeite om even te bellen dat je er toch vanaf ziet.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 11:47

zo heb ik mijn pony gekregen ik had een foto gezien en was op slag verliefd en ze was te koop dus ik direct gebeld maar ze was al verkocht ze moest alleen nog opgehaald en betaald worden maar die mensen hadden tot drie keer toe het geld niet voor elkaar toen hebben ze mij gebeld of ik nog interrese had ben direct wezen kijken laten keuren en heb haar gekocht een week laterstond ze bij mij op stal en ik was heel blij dat die andere mensen het niet voor elkaar hadden!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 10:44

Kan best zijn "klant is koning", maar ik ben keizer! (oei nou zie ik net dat dat al gezegd is)
Heb dat ook ooit eens meegemaakt, kwamen er mensen kijken voor een pony'tje van me in de voormiddag.Ik dacht das goed, vroeg opgetsaan, pony gewassen en al wat je maar wil (zag eruit als een plaatje) en nou was het een kwestie van wachten dus...
10 uur niets, 11 uur niets, 12 uur nog niets..tja zal toch maar eens bellen dan krijg ik te horen 'ja ik geraak er niet meer ik moest eerst nog naar een paar klanten blablabla, twas gewoon een handelaar en heb hem dus ook duidelijk gezegd dat dat geen stijl is en dat ie al niet meer moest komen omdat ik geen zaken deed met zulk soort mensen (heb niets tegen handelaars, tenminste de goede, maar als je weet wat een aso die was dat ie geeneens ff kan afbellen en ik al van 7 uur in de stal stond en dan me doodleuk gaat vertellen dat ie niet kan komen sorry hoor)
Is toch geen stijl wel dan? Als je niet kan komen bel je ff af, hij had m'n nummer en z'n gsm bij (daar heb ik hem op gebeld) en dan is het teveel moeite om de mensen te verwittigen?? Das een nummer bij op m'n zwarte lijst ondertussen Haha!

Als ik eraan terug denk wordt ik er nog pissed van, zoiets doe je gewoon niet! ist nou zo moeilijk om ff te bellen?? sukkels tegenwoordig hoor.

Pony is ondertussen verkocht aan de moeder van de ex van m'n broer, ze staat daar lekkr in Frankrijk tussen de Friese paarden, is 5 jaar en hoeft nooit meer te werken.


Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:32

ik heb weleens drie moeten wachten voordat de luitjes nog eens kwamen opdagen, ze hadden niks laten horen,
ze kwamen uit richting amsterdam, en toen ze eindelijk belde waren ze in breda terwijl ik in zeeland woon??? "ja", zeiden ze later, "we hadden problemen met de trailer" tuurlijk er is echt niks mis met mijn topograffie, ach ja sommige mensen denken dat ze alles kunnen maken

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:45

ppppppppssssssssssshhhhhhtttt hebben ze nog iets laten horen ?

xxx

arga
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: loosdrecht

verkoop pony paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:43

Ik heb nog nooit een paard of pony verkocht maar het kan gebeuren dat die dag komt ook in ons geval, ik had ook nooit verwacht dat er zoveel rare reakties zouden komen, de pony die wij verkochten is gewoon een hele gezonde pony alle keuringen waren toegestaan de verzekering kon zo worden overgenomen zelfs zonder keuring worden verhoogt tot fl.12.000. dit houd in dat er bijna nooit iets hebben hoeven claimen de meest onbeschofte opmerkingen werden er over de pony gemaakt en wij hebben veel mensen weggestuurd, gelukkig hebben wij een goed tehuis voor haar gevonden en hopen op een goede afloop en zelfs mensen moeten teleurstellen ik hoop dat ik het nooit meer hoef te doen.
arga

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 19:52

ik heb nog nix van die mensen gehoord, ga maar es een boos meeltje sturen denk ik }>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, fabma, gillian, GrapeshotBot, Mark0919, Mo_86, Pharootz, rubia13, saphire en 33 bezoekers