springen!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

springen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 14:22

We hebben net even gesprongen met Zolly aan de longeerlijn. let maar niet op onze originele hindernis Haha! we hebben niks anders bij hun op de boerderij.. Het is wel veilig hoor, de balkjes vallen er zo af.
Binnenkort ga ik in de bak springen en dan ga ik ook wel hoger Lachen

Het valt trouwens niet mee de foto's op het juiste moment te maken Haha! op sommige foto's was geen paard te bekennen..

Deze vind ik heeeeeeeel stoer:
Afbeelding

Afbeelding

Eva zit er op.. dit is pas een van de eerste keren dat ze springt!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 14:23

Op die eerste foto lijkt ze veel kleiner. Maar mooie foto's hoor. Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 14:24

haha ja moeilijk om met dat ding goede foto's te maken Haha!
het duurt zo lang he Boos!

maarja je bent zeker helemaal gek op Zolly Knipoog

leuke foto's Kusje



Kussss Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 14:28

Ha leuke hindernissen Haha! Maar ja je moet wat he als je geen "officieel" materiaal hebt...
Steek je de beugels trouwens niet op? Ik zet ze altijd even vast of haal ze eraf als ik zulke dingen ga doen.

:evaw:

*Sharon*

Berichten: 327
Geregistreerd: 29-08-01
Woonplaats: emmen,drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 16:50

die pony lijkt heel veel op mijn oude vz pony Valencia... heb je ook een foto van het koppie? ik vin em er egt skattig uit zien Knipoog Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:13

leuke foto's!! Lachen zolly is zo'n leuke pony om te zien!
ja ik weet hoe lang dat duurt pff Boos! zelf hebben we daarmee uren zitten te klooien,echt een gedoe!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 17:28

ik steek de beugels wel altijd op, maar ze zakken steeds naar beneden, daarom heb ik ze maar zo laten zitten met 3 slagen ofzo er in.. had ie geen last van. Ik heb ook 1 keer de beugels er helemaal afgehaald, maar het zadel is vrij nieuw en nog erg stug dus toen kreeg ik ze er zowat niet meer aan!

voor *Sharon*, hier staan veel foto's van Zolly.. ook van z'n koppie Lovers http://www.xs4all.nl/~waardjes/zolly

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:35

Je kan ze ook zo vast zetten dat ze niet naar beneden gaan:
Doe de beugelomhoog langs de achterkant van je beugelriem. Je beugelriem hangt nu aan de voorkant. Dan sla je de beugelriem naar achteren omhoog voor het midden langs. Dan doe je 'm naar achter voor het stuk beugelriem langs wat er al zit dan. En doe je het weer achter je beugel langs. Dan doe je de flap beugelriem die je normaal over hebt door het laatste stukje beugel riem en weer door het beugelriem haakje??? snapje?? Ik niet meer geloof ik... *LOL* Ik probeer eerdaags wel een foto te makne hoie ik bedoel.

:evaw:

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 18:39

ik steek ze altijd zo op: beugel aan de achterste riem omhoog trekken en dan die lus nog een keer rond de beugel, maar dat blijft dus niet zitten.

Maarja, meestal longeer ik ook niet met zadel hoor Haha! het was alleen vandaag even voor de foto's.. anders laat ik hem meestal springen zonder zadel erop.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 09:18

Mooie foto's joh.

Ik longeer meestal zonder zadel.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 12:34

leuk ponytje hoor, wel een erg lage hindernis, maar ja je moet ergens beginnen he..

ik zou ook wel die beugel opsteek manier willen weten want mijn beugels glijden ook altijd naar beneden(ik haal ze er nu altijd af maar is zoveel werk om ze er weer aan te krijgen..)maar ik snapte er eigenlijk geen hol van..hahaha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers