De angst van elke pony... een tonglepel!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

De angst van elke pony... een tonglepel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-02 23:59

Haha. Emely een dartmoor waar ik op rijd, gooit altijd haar tong over het bit. Zoals je misschien wel weet very irritant. Maar nu hebben we een tonglepel Extreme duivel gna gna, dat vind ze niet leuk!
Ze hijgt puft en doet, en blijft proberen. Ik had bijna niets gedaan en ze zweette wel. En ze heeft ook wel een slecht conditie hoor, en ik ben ook wel een beetje groot voor haar, maar toch!
Hopen dat ze snel in de gaten heeft dat het toch niet lukt! En dan kan ik echt gaan rijden Extreme duivel *LOL*

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 08:02

Lips are sealed Lips are sealed verder zeg ik niks...als je te groot bent ga je er toch ook niet meer op? slechte conditie? nou ja laat maar weer...... Lips are sealed Gaaaap

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:21

obelix schreef:
:x Lips are sealed verder zeg ik niks...als je te groot bent ga je er toch ook niet meer op? slechte conditie? nou ja laat maar weer...... Lips are sealed Gaaaap


beetje mee eens; te groot hoeft niet te zwaar zijn

maja..
ik hou verder ook me mond maar

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 22:19

Nou jongens, even niet zo banketstaaf zeg!

het zal idd even wurmen blijven met die tonglepel, maar uiteindelijk leren de meesten het wel af. (behalve mijn New Forest, die moest ik altijd met zo'n ding rijden...)

Succes hè, en als je haar conditie langzaam opbouwt lijkt me dat er verder geen probelemn zijn.....!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 18:20

Als ik echt te zwaar was ging ik er echt niet op rijden hoor, dan mocht ik er niet eens op rijden. En wat wil je dan. Als we geen tonglepel gebruiken gooit ze haar tong erover en kan ik haar niet meer sturen, ik moet er niet aan denken wat er dan kan gebeuren!
Ik hou echt wel van dat beesie hoor! En als het straks beter gaat proberen we zonder.
Ik heb zaterdag weer gereden en gaat al beter. Ik rij nu een half uurtje ze heeft gewoon geen conditie. Maar ze heeft echt geen pijn, dat zweer ik je!!