eigelijk kan ik het nog steeds niet bevatten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

eigelijk kan ik het nog steeds niet bevatten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 19:36

Het wil nog niet tot me doordringen dat Pim er echt niet meer is.. Alsof ie zoweer op het TV scherm komt vertellen wat hij er allemaal van vind.
Maar dat is niet zo.. Verdrietig
Hoe kun je nou in hemelsnaam iemand zn van zn leven beroven??
Waarom??
Ik kan er gewoon niet bij dat een mens zoiets doet! Huilen


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 19:45

Ja ik voel me ook nog duidelijk aangeslagen. Had vandaag ook nog duidelijk mijn dag niet. Ik vond hem een beminnelijk en betrouwbaar man.Pim Fortuyn stond middenin het volk de andere politici in het binnenhof.Er is teveel afstand tussen de kiezer en de politici en daar zal verandering in moeten komen. Ik zal het fenomeen Pim Fortuyn missen.
Laatst bijgewerkt door greetje op 09-05-02 14:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 19:46

Bij mij begint het nu toch wel aardig door te dringen.
Ik was in eerste instantie alleen maar verbijsterd, maar voel me nu vooral woest.
Het is gewoon vreselijk triest, in eerste instantie voor zijn familie en vrienden, maar ook voor de politiek. Ik was absoluut geen fan, ben ik nog steeds niet, maar ik vind het zeker ontzettend jammer dat hij er niet meer is. Ik zag voor het eerst uit naar de verkiezingen en was erg benieuwd hoe hij het zou gaan doen in de kamer. We zullen het nooit weten.
Zwaar kl*te!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 20:43

Ik wou er eigenlijk ook een topic over beginnen.

Ik heb de laatste tijd nogal wat te verwerken gehad.
ong 6 weken geleden vertelde een goede collega van ons(tevens bedrijfleider) dat hij er mee kapte en wat anders ging doen.
en dat kwam erg hard aan .

Toen werd Felix weer kreupel. Nu een week geleden stortte ik gewoon in omdat ik toen te horen kreeg dat er niks meer aan te doen was.
Dat komt hard aan heel hard. Ik heb me nog nooit zo klote gevoeld.

Toen maandag avond, ik was s'ochtends weer wat vrolijker na het draaien van een favo nummer van Pim.(gerard joling "love is in your eyes). Ik stond gewoon te dansen Haha! .
En sta je s'avonds met je auto sleutels in je hand en hoor je dat hij is neergeschoten. Het is ernstig en ik besefte gelijk dat dit goed fout was.
Dan toch maar stal, in de auto de radio aan. Met het nummer " what the world needs now" Toen wist ik het wel, Pim is niet meer.
En nu na al die ellendige foto's, 2 fantastische dagen muziek op 3 fm dringt het nog amper tot me door.

Ik wil gewoon een potje janken maar het lukt niet Huilen
Ik voel me echt K

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 06:05

Je kunt het idd nauwelijks bevatten, dat zo'n persoonlijkheid van het leven is beroofd.
Wat je ook van hem mocht denken, er gebeurde tenminste weer wat in de politiek. "Den Haag" werd even flink wakker geschud, maar zal nu wel weer inkakken.

Ik zal hem iig missen, al was het maar omdat hij zo eerlijk voor zijn mening uit durfde te komen.
Je kunt je niet voorstellen dat zo iemand er opeens niet meer is ....

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 13:08

ik kan er ook nog steeds niet bij. Je ziet hem ook nog steeds veel op tv en daardoor denk je denk ik dat hij er nog is omdat je hem nog steeds ziet zoals wij hem kennen zometeen als de verkiezingen voor bij zijn en alles weer rustig wordt ga je hem pasecht missen op tv en radio en in de bladen kranten enz

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 13:08

ik kan er ook nog steeds niet bij. Je ziet hem ook nog steeds veel op tv en daardoor denk je denk ik dat hij er nog is omdat je hem nog steeds ziet zoals wij hem kennen zometeen als de verkiezingen voor bij zijn en alles weer rustig wordt ga je hem pasecht missen op tv en radio en in de bladen kranten enz

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 20:44

greetje schreef:
Ja ik voel me ook nog duidelijk aangeslagen. Had vandaag ook nog duidelijk mijn dag niet. Ik vond hem een beminnelijk en betrouwbaar man.Pim Fortuyn stond middenin het volk de andere politici in het binnenhof.Er is teveel afstand tussen de kiezer en de politici en daar zal verandering in moeten komen. Ik zal het fenomeen Pim Fortuyn missen.


je zegt precies wat ik al twee dagen onder woorden probeer te brengen greetje...!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, alweerkwijt, Amazonbot, ardanwan, CairnTerrier, Camino_S, Gambler99, Goldwynn, Googlebot, karlos, love_mandy, Mars, MerleSimone, Piekosjj, Solmyrkvi, Toushie, Valentinotje, xRaisin, YandexBot en 153 bezoekers