Nieuw zadel gekocht vanochtend! De foto doet het nu ook!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Nieuw zadel gekocht vanochtend! De foto doet het nu ook!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 17:38

Vanochtend is de zadelmaker eindelijk geweest! Ik wou graag een dressuurzadel of veelzijdigheid dressuur gericht. Hij begon met de dressuurzadels. Eerst een Ainsley, daarna de Kieffer Wien en een merk dat mij niet zoveel zei (weet de naam dus ook niet meer Haha! ). Ik vond zelf de Kieffer het mooiste en lag ook het beste. Natuurlijk even proberen hoe hij zit. En hij zit heerlijk! Haha! Hij ligt op Gabber ook helemaal perfect. Ik voelde hem helemaal onder me komen en gebruikte ook direct zijn rug goed (volgens mijn instructeur, ik was te druk met voelen *LOL* ) Dus de keuze was al snel duidelijk! De Kieffer Wien is het geworden!

Afbeelding


Dit is em dus.

Twee weken geleden had ik voor mijn verjaardag een Kieffer hoofdstel gekregen, die hadden jullie waarschijnlijk al eens gezien maar toch nog even een foto ervan:

Afbeelding

Ik ben echt heeeeel blij met alles!! Party!!
Laatst bijgewerkt door Gabbertje op 08-05-02 20:30, in het totaal 2 keer bewerkt

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 17:42

leuk he, al die nieuwe dingetjes Haha!

enedium

Berichten: 81
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 17:57

Ik heb ook bijna een nieuw zadel, het ligt al bij me op stal, het is een portugees zadel, ik ben er helemaal verliefd op, en het past Annico ook zo mooi!
Wat een mooi koppie trouwens, je paardje.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 20:02

Gaaf dat je nu zo'n superzadel hebt! Ik kom hem snel wel even bekijken (en uitproberen Knipoog Tong uitsteken *LOL* ). Veel succes ermee!

Liefs je nichtje *LOL* *LOL* *LOL* Lovers

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 21:47

heel cool!!

ik wil um ook uitproberen hoor binnenkort Kwijl

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 21:48

hahha ja jullie mogen hem allebei uitproberen hoor!!!! Maar eerst zelf nog even eraan wennen!!! Tong uitsteken