lucky opgezocht!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

lucky opgezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 15:14

vandaag heb ik lucky opgezocht (ben nu bij mn oom en tante thuis jaja zelfs hier zit ik te bokken Haha!). maar ok. ben hier naartoe gekomen met mn pa en ma. we gingen naar lucky toe. en gelukkig hij herkende me nog. kwam gelijk naar me toe en ik hem omhelzen Lovers . hij zag er goed uit. blijkbaar heeft ie het naar zn zin hier. lekker op het land. en elke dag een ritje maken. lekker iemand op zn rug die niets van hem eist. hij hoeft niet nageeflijk te lopen, niets. alleen maar een beetje rondhobbelen met mn neefje op zn rug. verder kan hij lekker spelen met zn 2 vriendjes in het land. nee voor hem is het hier een paradijsje. hij heeft zn eigen box, krijgt voldoende te eten. nee kan het best begrijpen dat ie zo snel over me heen was. nou wij gingen rijden. het was anders dan normaal. hij was rustiger (nix voor mij dus). maar wel lekker braaf voor neefje. blijkbaar heeft de castratie geholpen. hij is echt braaf. het is nu echt een kinderponietje. maar voor mij was het wel even wennen (vooral omdat ik gister op no panic heb gereden die een beetje 'wild' was). maar goed. we hebben ook ff gesprongen en ja da voelde wel ff vertrouwd zo'n kleintje onder je kont. maar goed ik ben ervan overtuigd dat hij het hier leuker ind dan toen bij mij. bij mij stond ie in een box op me te wachten en als we gingen rijden dan was het meestal trainen. en hier niet. hier staat ie op een landje met zn vriendjes en als ie gaat rijden gat ie een beetje rondhobbelen. nee ik heb er geen spijt van dat ik hem weggedaa heb. nu kunnen we beide lekker opnieuw beginnen. ik ga hem natuurlijk nog wel eens opzoeken,maar dan is het gewoon niet meer mn ex-pony maar de pony van mn neefje. tog blijft een gedeelte van me denken het is mijn pony (blijf het idee hebben dat ik hem 'uitgeleend' heb) maar als ik weer een nieuw paardje heb en daar mee bezig ben dan zal ik dat idee wel laten varen.....

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 15:17

Fijn dat Lucky het zo naar z'n zin heeft! Staat ie nu ver van jou af?

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 21:56

hij staat nu in rosmalen. maar gelukkig heb ik lieve vader die me af en toe wil brengen. maar als ik een ander paardje heb zal ik wel minder tijd hebben om hem op te gaan zoeken. ik zal binnenkort wel eens foto's plaatsen (moet eerst het rolletje ontwikkeld worden)