*hoesten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

*hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 13:26

sya hoest de laatste tijd veel net als ik wil gaan draven gaat ze hoesten ze proest erna wel dan is het ook over en doet ze het niet meer. ik heb haar een poosje foene griek gegeven toen was het ook over maar nu begint het langzamer hand weer
weet iemand wat dit is zou ze dampig zijn? ze ademt ook heel kort maar dat komt omdat haar hals heel kort op nek zit daar heb ik al n paar mensen naar laten kijken maar het schijnt geen kwaad te kunnen mischien dat het hiet wat mee temaken heeft?


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 13:42

Probeer is gewone hoestdrank of siroop door haar voer te doen. Dit wil nog wel eens helpen.

Cntroleer ook de stal ook even op tocht en dat soort dingen want het weer is op dit moment ook niet echt lekker.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

hoesten: beetje eng

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:43

Helemaal mee eens, het weer is erg verschillend, let dus op tocht en te koud staan na werken en zo. Nat hooi is altijd een goede, en een hoestdrank over het voer.
Pas op met zelf vloeistof aan een paard geven (in z'n mond spuiten) kan namelijk makkelijk in zijn longen terecht komen.
EN goed droog stappen oid na werk, niet nat wegzetten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fly_high, hokke, lauralarissa, othelloster, Trendiction, valonka en 80 bezoekers