KNHS .... wat een succes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

KNHS .... wat een succes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 08:26

Wat heb ik vreselijk de pest in over de nieuwe organisatie! Ik wou dat ze nooit samen waren gegaan.

Ik zit al 3 weken te wachten op mijn startcoupons, ze hebben zgn. nooit mijn internet bestelling gehad.

En de reden voor mij om NBVR te gaan rijden is gisteren ook in 1 x de kop ingedrukt. Ik had altijd zo'n hekel aan boekjes/startlijsten die alleen aan het wedstrijdsecretariaat werden verstuurd dat ik van de KNF omschakelde naar de NBVR zodat ik voortaan zelf mijn starttijden thuis kreeg.
En ja hoor, ik zit al een tijd te wachten op het boekje van Abcoude, bel ik de organisatie, krijg je te horen dat de boekjes alleen aan de wedstrijdsecretariaten zijn verstuurd Extreme duivel terwijl ik nb het enige rijdende lid ben dat daar mee doet!!
Hier word ik dus absoluut niet goed van .... ik wil onze NBVR weer terug!!

En ik hoorde dat je voor kampioenschappen ook weer via de vereniging in moet schrijven, zaaaaalig om weer afhankelijk te zijn van andere mensen (NOT).

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 09:06

en dan ook nog dat de sites niet werken.

Probeer je het een en ander op te zoeken, opent heel de pagina van de KNHS niet..... Grrrrrr!

Toos paardloos


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 09:29

Dat versturen van die boekjes is per vereniging anders ?? Bij de ene wedstrijd krijg ik ze wel thuis de andere niet. Ik starte bijna alleen KNF voorheen.

Ach opstart problemen en kinderziektes. Het is zo lastig in het begin van het zomer seizoen. Dan zijn er veel wedstrijden en je baalt dat er dan geen coupons enz. zijn.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 09:52

Die site doet het gewoon hoor!
En volgens mij is het inderdaad per vereniging verschillend of je een boekje thuis krijgt of niet. Ik kreeg het vroeger wel gewoon thuisgestuurd, hoe dat nu is weet ik natuurlijk niet zeker, maar ik moet er niet aan denken dat het via het wedstrijdsecretariaat moet, ik regel die dingen liever zelf.

Ja en de KNHS maakt er af en toe een potje van! Lips are sealed

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 12:56

Verleden jaar kreeg ik als NBVR lid nog keurig van alle wedstrijden, boekjes dan wel startlijsten thuisgestuurd.

Ze vroeg ook aan mij: je was zeker NBVR lid, we hebben het nu naar de verenigingen gestuurd.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:00

ja hier nog 1 geloof dat de OVJ nog wel boekjes blijft versturen maar verenigingen waar ik voorheen altijd boekjes of lijsten van kreeg moet ik nu achteraan bellen of op internet uitpluizen hoe laat ik moet.
Persoonlijk wil ik ook graag de NBVR terug. ik weet dat het verschillend is per regio maar hier had je echt het wij gevoel met de NBVR en het ik ben remi gevoel bij de KNF en helaas gaat dat gevoel hier in de regio aardig overheersen:(

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:58

Ik denk wel dat we de KNHS even de tijd moeten geven. Het is nu een grote club geworden met veel leden en dat vraagt om wat problemen ik denk zelf voornamelijk opstart problemen. Vooral ook nog omdat er ieder jaar nieuwe leden bij komen in het begin van het jaar.

Dat verenigingen anders te werk gaan is dat niet rechtstreeks de schuld van de KNHS dat is natuurlijk niet eerlijk. De ene vereniging geeft wel veel geld uit aan postzegels om het te versturen en de andere niet ??.
Kim wat jij met de KNF hebt heb ik met de NBVR dat is gewoon per regio verschillende. Ik vind het goed dat het nu samen is en we moeten SAMEN een oplossing vinden op het probleem met de startlijsten en niet simpel weg de schuld aan de KNHS te geven. Ik vond het belachelijk dat er wedstrijden om de hoek waren waar ik niet aan mee kon doen omdat het NBVR was ?? Toch raar of niet.

Ik heb er geen problemen mee als de lijst naar het secretariaat gaat deze beland dan in de la en kan ik daar op kijken. Maar ja mijn vereniging zit op mijn stalling dat maakt het makkelijker. Ik denk dat als een vereniging geen clubgebouw heeft dit de taak van je vereniging is te zorgen dat jij je starttijden hebt?. Misschien kan de vereniging eerder aangeven of ze een clubgebouw hebben ja of nee?.

En ik denk dat we in de toekomst steeds mee gebruik gaan maken van internet. Het is ideaal om je starttijden van inet te halen. Zo kan je s avonds nog ff checken of er wijzigingen zijn.

Coupons bestel ik via mijn secretariaat en in iets meer als een week heb ik ze. Ik ga niet moeilijk doen door het rechtstreeks te doen daar heb ik al vereniging toch een secretariaat voor ???

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 18:17

Even een positief berichtje, ik heb coupons besteld via internet en super, binnen een week waren ze binnen. Dat had ik niet verwacht en was helemaal perplex.

Wat de starttijden betreft, tot nu toe (NBVR) moet ik altijd de vrijdag van te voren bellen. Idioot eigenlijk, dat je pas vrijdagavond hoort hoe laat je zondag moet starten Boos! Hopelijk wordt het straks allemaal op i-net gezet, lijkt me wel makkelijk *LOL*

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sandyislief en 59 bezoekers