Wat ben ik toch blij met m'n DA!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Wat ben ik toch blij met m'n DA!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 15:27

Vorige week was Snoop alwéér niet goed... (jaja, ze is deze winter behoorlijk aan het kwakkelen geweest, en gaat nu vrolijk verder). Weer prikjes, medicijnen, enz. en ze knapte gelukkig binnen 2 dagen flink op.

Zonet belde m'n DA nog even om te vragen hoe het nu allemaal ging. Dat vind ik wel zo'n lief en fijn teken. Ik heb haar nog maar een jaartje als DA, maar ze vertéld wat ze doet en ze heeft echt interesse. Heerlijk! Ik ben echt tevreden met haar als DA. M'n oude DA zou zelfs niet gebeld hebben na een levensbedreigende ziekte of wat dan ook...

Hoe zijn jullie dierenartsen daarin?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:33

hehe nou ja die van mij weet je..

Ik wil ook wel zo`n DA als jij.

maar even voor de anderen...
Mijn DA is goed, maar hij zegt niks uit zichzelf je moet alles vragen en ik denk niet dat hij na een levensbedreigende ziekte zal gaan bellen..

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 17:23

wij hebben ook zon super da als hij weet dat we ergens nog steeds geen oplossing voor hebben gevonden ofzo komt hij uit zich zelf langs om te kijken of hij toch niet iets kan vinden
en als hij t niet weet zegt hij dat ook meteen en hij legt alles ook helemaal uit wat ie doet en zo
echt fijn
het is gewoon een goede da Pling Lachen


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:07

Ik heb ook zo'n super DA!! Ik koester hem echt, ik ben supertevreden.
Oke, hij beld dan niet later nog om te vragen hoe het gaat. Maar ik kom hem vaak eens tegen en dan vraagt ie wel even.
Hij lacht mij vaak uit om mijn gekte met mijn dieren en vraagt wel eens waar ik slaap Haha!

Maar ik kan altijd bij hem aankloppen, zelfs met een al dode cavia, op zondag *LOL* (ik was een jaartje of 6 toen)
Hij is goed, kundig en niet verschrikkelijk op geld belust. Hij komt ook wel eens gewoon een praatje maken ofzo.

Nooit meer laten gaan zo'n DA!!!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:43

dan heb ik ook geluk!

De Da die Tos kwam keuren *gelukkig is hij daar alleen voor nodig geweest, hij kreeg toen ook meteen zijn enting* was degene die ook mijn hond altijd behaldeld (komen vanauit een gezamelijke praktijk, maar wij treffen hem altijd (gelukkig)
het is alweer 4 jaar geleden dat me hond werd geopereerd, en dat heeft hij toen gedaan. Hij zag mijn hond en vroeg meteen he het was enzo! Heel enthousiast!
Ook bij de keuring legde hij alles uit en hij stond ook Toscar heel de tijd te aaien...
Naderhand met de papieren invullen legde hij alles nog een keer uit, en liet vanalles zien... kwam nog ff wat drinken en begon me parkieten te bestuderen!

Echt een aardige man is dat en neemt er de tijd voor en als je iets vraagt verteld hij je 100uit...!

Super Da!
*LOL*

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 23:21

ik heb zo´n hoefsmid... Komt altijd de volgende dag om te kijken of alles er nog goed onder zit en of ze goed lopen. Komt halverwege nog even buurten en de stralen bijsnijden (heb een rotstraal-gevoelig paard jammergenoeg) en komt zelfs morgenochtend (hemelvaartsdag) om op nieuw te beslaan omdat ik zonodig een buitenrit wil maken en ik vanmiddag mijn paard met nog maar drie ijzers uit het land haalde. Als dat geen service is... Ben ook heel zuinig op hem!

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-02 09:27

Ow ja, Abby, met m'n hoefsmid is het hetzelfde. Ik ben echt dol op m'n smid, hij neemt echt alle tijd voor me! Ik heb twee aparte-hoeven paardjes, en hij zoekt altijd naar oplossingen enzo.
De een heeft peesproblemen gehad, en daarmee heeft hij gigantisch goed geholpen qua beslag.
De ander doet slechts 4 weken met z'n ijzers omdat die gigantisch veel over de weg loopt. Ik wil geen widiapuntjes, dus nu heeft ie al z'n boeken erop na geslagen wat andere goede oplossingen zouden zijn. Super gewoon!

Ik ben ook echt zuinig op m'n DA en smid.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 09:53

de mijne stuurt alleen de rekening Haha! Haha! Haha!
MAar daar staat tegenover dat ie wel super goed is en als ik er ben ( heeel vaak) vraagt ie soms wel hoe het gaat. Maar hij stippelt daarentegen wel een trainingsschema voor me uit..

Haha!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 11:04

ben ik toch wel benieuwd wie je DA en je hoefsmid zijn?
Maar wel fijn dat ze zo veel intresse tonen dat zie ik die van mij nog niet doen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-02 11:14

Ik stuur je een PB Marjolein!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, Celebi, Celiien, esje01, tienus63, xLauLaUx en 119 bezoekers