Mijn verhaal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-01 22:14

vanmorgen vroeg eruit
kwart voor 7 aaaaaah alleen maar omdat ik optijd bij kimmetje wilde zijn.
maar na een lichte vertraging bij t pinautomaat (wie pint er nu in vredesnaam om half acht 'sochtends??? der stond wel iemand en die was traaaaaaag)
toen ik bij kim was zat maaike daar al lief en braaf op de bank fotoboek te kijken. en ik snel meekijken terwijl renate nog moest komen. wij in de auto en nadat we t verhaaltje over kim en MKZ paaltjes hadden gehoordt gaf kim gas en reden we naar de efteling ondertussen nummertje 13 luisterend. kim ging waar ze 100 mocht 80 en das tegen m&M's principes in dus ze MOEST 100 dus dat deed ze braa.
bij de efteling aangekomen stonden lonneke en paulien op ons te wachten. we hebben toen kaarten getekend voor thirza en de rest kwam ook langzaam aangedruppeld.
naar binnen gegaan en bart en renate rolden al meteen over de grond want ze moesten hun agressiviteit kwijt. bart gis erg agressief batst de hele tijd. na alle atracties doorlopen te hebben en flink gehuppeld gebatst en geskupd was de dag zo om en mocht ik weer bij kim (vroem) in de auto.
heb echt super leuke dag gehad. en vond het leuk om iedereen gezien te hebben. maar heb volgens mij een indruk achter gelaten dat ik alleen maar kan batsen en huppelen. maarja was ontzettend leuk en ben weer veilig thuis gekomen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 00:46

jaah je hebt Bart wel erg zitten pesten hoor. maar ja bart kan er ook wat van.

Stom hoor dat er al iemand pint zo vroeg.

maar het was een geslaagde dag.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 00:48

BTW sorry van die hoofdpijn, Marjo! Was echt niet de bedoeling Verdrietig
Maar ja, je batste op een gegeven moment zo ontiegelijk hard dat ik wel maatregelen _moest_ nemen }>

Maar was errug gezellig!

Ik heb trouwens nog een stiekje van je }>

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 09:13

aaaaaaaaaahaaaaa Nou is Marjo helemaal in Trance de bart hee4ft wat van haar *LOL*
ene ik reed best netjes hoor alleen op dat stuk bij rosmalen zaten 400 flitspalen daar ga ik nietus hard rijden ben niet gek *LOL*
Nouja en toen bij waalwijk daaro moest je 100 en reed ik gewoon 80 achter een andere slak aan kan best toch?
en dan gaan ze roepen dat ik harder moet anders komen we te laat *zucht* kwart over 9.....