schoonmoeder/zus troubles..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

schoonmoeder/zus troubles..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 14:54

*zucht*

Ik ga nu 3 jaar met mijn vriend en nog laten ze me niet met rust...

Toen ik net met hem ging, heeft zijn zusje verhaaltjes over mij verzonnen dat ik vreemd ging en dat ik Frank gebruikte voor zijn geld enzo Verward

Zij kon mij dus helemaal niet, ik had haar een paar keer gezien in de kroeg. We hebben ons aan elkaar voor gesteld en verder kon ik haar helemaal niet.. Wat bleek, Frank zijn zusje spoort niet helemaal, ze is altijd jaloers op andermans geluk en probeert dat dan kapot te maken..

Toen ze erachter kwam dat haar verhaaltjes over mij niet hielpen, en dat Frank zich er niks van aantrok heeft ze iets anders uitgehaald. Ze heeft in de kroeg net gedaan alsof ze flauwviel en gezegd dat Frank wat in haar drankje had gegooid. Iedereen geloofde haar...

Later toen dat weer een beetje bezonken was, heeft ze zichzelf in haar gezicht gekrabt en op een een of andere manier een blauw oog gemaakt. En vervolgens gezegd dat Frank haar in elkaar geslagen had...

En waarom... ik weet het niet, ze spoort gewoon niet..

Ze heeft later weer geprobeerd om via een ander meisje mij en Frank uit elkaar te krijgen, ze heeft dat meisje tegen mij laten vertellen dat ze met Frank naar bed was geweest... Verward nou weet ik dat dat meisje de laatste is waarmee hij vreemd zou gaan, en ik vertrouw hem..

Maar dat is nog niet alles, ik heb ook een rare schoonmoeder..
Frank had vorig jaar een ongelukje gehad met een zaagmachine en toen lag hij even in het ziekenhuis.. zijn moeder zat toen in de wachtkamer aan mijn moeder te vertellen dat ik drie keer zwanger was geweest en abortus had laten plegen... Dit is dus absoluut niet waar, en al was dat zo geweest dan was mijn moeder de eerste geweest die het gehoord had.. Zijn moeder kent mij ook helemaal niet, ik had haar 2 keer gezien.. Verward

En vorige maand toen ik en Frank dat autoongeluk hadden gehad, was ze ook in het ziekenhuis en toen heeft ze tegen mijn vader gezegd dat het ongeluk mijn schuld was want ik had voor de grap aan het stuur getrokken. En dat heeft ze door de hele stad heen verspreid Verward

Ze heeft toen ook gezegd dat ik altijd een zootje van Frank zijn huis maakte en dat ik nooit wat opruimde, alles voor Frank liet liggen enzo.. Verward heel raar, maar Frank heeft in zijn eigen huis nooit meer dan de afwas gedaan..

Ik vraag me af waar die mensen mee bezig zijn, ze verzinnen dingen over iemand die ze helemaal niet kennen... ik kan hier zo kwaad om worden, tegen mij zeggen ze geen woord. Zijn moeder niet en zijn zusje heb ik ruzie mee dus die al helemaal niet.

Wat zal ik hier nou eens aan doen... hebben jullie tips..??


Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 14:57

gossie das stinkmodder.

ik zou er denk ik eerst met je vriend goed over praten, en daarna gewoon naar zijn zusje en moeder stappen, desnoods met zijn tweeen.

vind het wel raar, zeg

Dian


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 15:00

Ik kan niet met zijn zusje of moeder praten... ik denk dat ik ze aanvlieg..

Frank heeft dat al wel gedaan, met zijn moeder dan. Maar het helpt niet ze gaat gewoon door..

Zijn zusje is de moeite niet, daar word toch al niks meer van gelooft daar is iedereen nu wel achter. En ze is de ho*r van Den-Helder dus iedereen kent haar, en weet nu hoe ze is..

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:01

Ongelovelijk. Die mensen zijn gewoon contactgestoord. Hoe is het contact met de vader / andere familie van Frank?
Er iig met Frank over praten, en negeren. Dat lijkt mij het beste. Als die mensen echt zo gek zijn, dan helpt praten niet eens.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:06

ik denk dat je misschien met zijn vader er dan over moet praten.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 15:09

hehe zijn ouders zijn al 10 jaar uit elkaar.. zijn vader is in de 70 jaar oud, die is gewoon normaal. Hij heeft verder 11 broers en zussen de oudste is 40 en de jongste 16.. Ik heb alleen problemen met zijn zusje en moeder, de rest ken ik maar vaag of niet..

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:11

oww tja dat wist ik niet!
misschien dan toch met degene van de broers/zussen praten die je wel kent, misschien zijn die wel getrouwd(weet ik niet) en hebben ze precies dezelfde problemen gehad, je weet maar nooit.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:12

Persoonlijk zal ik niets meer met die familie te maken willen hebben (iig niet met ma en die ene zus), maar ja... Wat denk Frank ervan? Gaat die nog regelmatig op bezoek?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 15:13

Ja ik heb de vrouw van zijn oudste broer laatst gesproken, zijn broer gaat nu 5 jaar met die vrouw..

Daarbij heeft zijn moeder dus ook zoiets geflikt..

Zij heeft ook al tegen mij gezegd dat ik geen aandacht aan die moeder moet schenken en haar maar moet laten gaan. Maar ik vind het een beetje moeilijk om er niks tegen te doen, ze probeert mijn eigen moeder tegen me op te zetten. Dat vind ik toch wel te ver gaan..

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:15

ik zou ook niets meer met die familie te maken willen hebben, carola.

ik zou zoiets echt niet pikken en vreselijk boos worden, vooral om het feit dat die moeder je moeder tegen je op wil zetten.
Misselijk Misselijk

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 15:16

carola schreef:
Persoonlijk zal ik niets meer met die familie te maken willen hebben (iig niet met ma en die ene zus), maar ja... Wat denk Frank ervan? Gaat die nog regelmatig op bezoek?


Nee zijn moeder en zusje ziet hij bijna nooit, het contact is ook slecht tussen hem en zijn moeder en zusje.

Af en toe is hij bij zijn vader en dan is het onvermijdelijk omdat zijn zusje er dan zit.. hij zegt trouwens niks tegen haar..

Zijn moeder komt af en toe bij ons op bezoek, en waarom... om te zeuren. Wij willen niet open doen als zij voor de deur staat, maar ze blijft bellen tot we open doen.. Misselijk

Ze zegt ten eerste tegen mij geen woord, ik weet niet waarom ik heb haar nooit wat gedaan, zij mij wel.. misschien een slecht geweten? En tegen Frank zeurt ze alleen maar, waarom is de vensterbank geel, ik vind groen mooier, en dat soort dingen. Frusty

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:33

Flair, er is meer aan de hand met die mensen. En die zus heeft duidelijk haar karakter van haar moeder. Je kunt je maar beter distantieren, je hebt namelijk geen geluk gehad met je schoonfamilie. Hoe meer je met ze om gaat, des te meer problemen. Afstand houden dus om jezelf te beschermen. Laat ze maar leugens over je vertellen. dE waarheid achterhaalt zich namelijk ALTIJD. Vroeg of laat vallen ze door de mand en leren de mensen ze kennen.

De hond is de betere mens

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 15:53

Desiree, je hebt helemaal gelijk, dit heb ik bij zijn moeder ook altijd gedaan..

Zijn zusje heb ik ehm een beetje een agressieve aanval laten zien.. }> ik was toen zo kwaad dat ik haar aanviel.

Zijn moeder heb ik nooit aandacht aan geschonken, klinkt een beetje stom om je schoonmoeder een klap te geven.. het heeft bij zijn zusje trouwens ook niet veel geholpen hoor...

Weet je wel hoe moeilijk het is om zoiets te negeren, ik heb een grens en als iemand daar overheen gaat dan word ik gek. En dat heeft zijn zusje toen gedaan, nu zijn moeder ook maar die heb ik na die praatjes niet meer gezien..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:57

Tja, ik kan me goed voorstellen dat je zo reageert hoor, ik zou dat waarschijnlijk zelf ook hebben. MAar het zou mooi zijn als je erin kon slagen om niets meer van ze te horen en te zien. Dan hoef je je niet meer te ergeren en heb je ook niet meer de neiging om ze een verdiende klap op hun muil te verkopen, grinnik.

De hond is de betere mens

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 20:02

zijn zusje zie ik gelukkig nergens meer, ze kan zich ook bijna nergens meer vertonen ze word nu gewoon door iedereen uitgekotst.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:17

Jemig, die lui zijn echt niet goed snik! Lijkt me best moeilijk als dat je schoonfamilie is en echt niet leuk.
Ik heb geen raad vor je alleen weet ik wel dat ik ontzettend dankbaar mag zijn voor mijn schoonfamilie Lovers

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:19

Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt in het begin met mijn schoonmoeder. Ik werd ook van allerlei dingen beschuldigd waarvan ik dacht, hoe kom je erop. Zo dacht zij dat ik met mijn man zou trouwen zodat ik de Amerikaanse burgerschap kon krijgen. Als we kinderen zouden krijgen dan zou ik met de kinderen naar Nederland vluchten en dan zouden zij ze nooit meer te zien krijgen Verward Ik had affairs met verschillende mannen. Ik was lesbisch. En ga zo maar door. Niks van dat alles was waar, maar het werd wel vrolijk in de rondte vertelt Boos! Ik heb het al die tijd genegeerd en dacht bij mezelf dat ze zichzelf er meer mee had dan zij mij. Mijn schoonzusje (die getrouwd is met de andere zoon) vertelde mij dat zij ongeveer hetzelfde mee heeft gemaakt en was dankbaar dat ik in de familie was gekomen zodat zij met rust gelaten werd. Nu ruim 5 jaar later gaat het wel goed. Ik heb haar nooit vergeven dat ze zoiets flikte bij haar eigen zoon.
Gewoon negeren Flair. Ik denk dat je vriend ook wel weet hoe zijn moeder en zusje in elkaar steken. Jij weet beter!!

groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, Bellatrix, ComscoreBot, dinek123, EmptyWords, nicole_floor, Paloma_Janet, Polarize, valonka, YandexBot en 176 bezoekers