ter nagedachtenis iedereen usericon pim

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Liselot

Berichten: 32176
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

ter nagedachtenis iedereen usericon pim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 19:38

hoi
ik heb mijn usericon net aangepast. ik heb er nu een foto van pim fortuyn staan.
wie het mij mij eens is en ook vind dat hij ten onrechte is neergeschoten pas dan je usricon aan!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 19:41

ik vind wel dat ie ten onrechte is neergeschoten maar ik hoe lekker me eige usericoon, wat bereik je ermee als je een usericoon van pim neemt?? Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 19:42

jah, ik vind het erg, maar overdrijven is ook een vak,. sorry hoor

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 19:42

Ik vind het allemaal heel erg vervelend wat er is gebeurd, mijn vriend was het niet, en ik was ook zeker niet van plan om op hem te stemmen, maar dit heeft ie niet verdiend.

Maar om mijn usericoon hiervoor te veranderen vind ik persoonlijk nogal ver gaan.

Er worden dagelijks mensen neergeschoten die het niet verdienen.....

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Re: ter nagedachtenis iedereen usericon pim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 19:44

LiSSy schreef:
hoi
ik heb mijn usericon net aangepast. ik heb er nu een foto van pim fortuyn staan.
wie het mij mij eens is en ook vind dat hij ten onrechte is neergeschoten pas dan je usricon aan!


Hij is ten onrechte neergeschoten, maar ik ben het niet et je eens.. Het is verder je grootste recht om dat usericoon te gebruiken

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 20:00

sorry hoor maar wat heeft pim eraan als we hem als usericon nemen???
trouwens in dat ander topic staat een beter plaatje dan deze, maar nogmaals je usericon veranderen? Dat gaat me te ver!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 20:11

Ik vind het heel erg wat er gebeurd is maar ik ga nu niet zeggen dat ik het zo'n geweldige man vond!

Mijn stem had hij niet en ik ga hem zeker niet als usericon gebruiken.
Nogmaals dit verdiend niemand maar volgens mij zijn er heel veel mensen die nu opeens achter hem staan die hiervoor ook een hele andere mening hadden. Beetje jammer.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 20:13

Sorry, heb meer met IJsco dan met Pim Fortuyn en ga mijn usericon dus ook niet aanpassen. Dat vind ik namelijk schijnheilig. Want ik was echt niet stapelgek op Pim, dus na zijn dood ook niet.
Waarmee ik dus niet wil zeggen dat ik het terecht vindt dat hij vermoord is, maar voor de meeste bokkers spreekt dat uiteraard voor zich.
Deze opmerking heb ik er even bij gezet voor de mensen die hier een eventuele lange discussie gaan beginnen.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 20:18

Ik heb geen andere mening over de ideeen van Pim. Ik zou niet op hem gestemd hebben. Je kunt het met hem eens zijn of niet, maar het is iig geen reden om hem maar gelijk neer te knallen.

Geen onderschrift.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 20:18

ik vind het sneu maar zo kan ik wel elke dag mijn usericon veranderen, elke dag wordt er wel iemand vermoord

en ik heb meer met sady als met pim

het is sneu maar ik was het totaal niet met hem eens

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 21:58

t is wel een goed idee, maar neee,het gaat mij te ver...

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 22:06

De volgende keer zegt iemand: Als je vindt dat Pim Fortuyn onterecht is vermoord, spring dan voor een trein............. tjoeketjoeketjoek.
Mijn usericon blijft gewoon zoals die is, ik zie geen reden om hem te veranderen Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 22:07

Ik ga mijn schatje niet inruilen voor die kwal!! (sorry maar ik blijf het een kwal vinden, begrijp me niet verkeerd, ik vind het VRESELIJK dat zoiets gebeurt hoor!!)

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:01

Ik ga helemaal met de rest mee, ik ben een aantal minuten op Bokt nu en erger me nu al dood aan die kop. Boos! Absoluut nooit niet dat ik mijn usericon aanpas voor deze man Misselijk .
Ieder voor zich...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:39

Tjee Berdientje, zelf was ik wel een voorstander van Pim, maar ik waardeer jouw oprechtheid. Jij bent een van de weinigen die nu niet begint te huichelen van "o wat erg....!"
Ik snap eigenlijk ook niet waar nu ineens al die mensen vandaan komen die steun komen betuigen en bloemen. Hij werd eerst namelijk zo verguisd.

De hond is de betere mens

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:42

Desiree schreef:
Jij bent een van de weinigen die nu niet begint te huichelen van "o wat erg....!"


Ik hoop dat ik jouw opmerking verkeerd begrijp, Desiree.

Punt 1: ja, ik vind het erg wat er gebeurd is.
Maar punt 2: ik was geen fan van hem, integendeel.

Geweld is altijd zinloos, en deze moord was ook zinloos. En daarom vind ik het erg. Ben ik nu een huichelaar?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:48

Desiree schreef:
Tjee Berdientje, zelf was ik wel een voorstander van Pim, maar ik waardeer jouw oprechtheid. Jij bent een van de weinigen die nu niet begint te huichelen van "o wat erg....!"
Ik snap eigenlijk ook niet waar nu ineens al die mensen vandaan komen die steun komen betuigen en bloemen. Hij werd eerst namelijk zo verguisd.

Dat zijn dezelfde mensen die op hem zouden stemmen, volgens de peilingen had hij een hele hoop kiezers aan zijn kant. In Rotterdam bleek dat al heel erg duidelijk bij de verkiezingen. In Den Haag kennelijk ook.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:49

Ik weet niet of jij vroegere discussies hebt gevolgd hier over Fortuyn Karin, want dan zou jij mijn opmerking niet zozeer persoonlijk opvatten.

De hond is de betere mens

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:52

Karin schreef:
Ik hoop dat ik jouw opmerking verkeerd begrijp, Desiree.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:53

Kijk, nogmaals. Ik vind het vreselijk wat gisteravond in Hilversum is gebeurd. Maar om nou mijn usericon te verwisselen, nee vind ik toch veels te ver gaan. Hij heeft er niks aan en ik mag hem niet. Maar dat betekend NIET dat ik het niet erg vind. Integendeel!! Het is en blijft moord!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:54

Desiree schreef:
Ik weet niet of jij vroegere discussies hebt gevolgd hier over Fortuyn Karin, want dan zou jij mijn opmerking niet zozeer persoonlijk opvatten.


Sorry hoor, maar hoe zou ze het anders moeten opvatten dan persoonlijk? En voor de rest denk ik precies zo als Karin. En nee, ik was ook geen fan van hem, maar hij heeft wel discussies aangewakkerd, en mensen wakker geschud. En dit heeft hij beslist niet verdiend.

En voor de rest ga ik mijn usericon ook niet aanpassen.

Je suis Charlie.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:01

Ik ga mijn avatar ook niet veranderen in PF,
ik stond niet achter de ideeen van LPF, maar vind ook dat niemand dient neer geschoten te worden voor diens meningsuiting.
Daarom heb ik ongeveer hetzelfde geschreven in het condoleanceregister.
Blijft een afschuwelijke daad om een reden? die onbekend blijft tot de dader een verklaring afleggen zal.

Vond het echter wel heel frappant dat er een 'organisatie' christenen waren van wie de achterban aan het bidden was?
Hij was zelf katholiek en homofiel...

Schijnt dat de dader 33 jr blank nederlands uit Harderwijk komt en extreem links is.... nu gruwel ik van extreem rechts, maar van extreem links gruwelde ik altijd al meer....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:41

ik vind het heel erg wat er gebeurt is aar daarom ga ik niet mijn usericon aanpassen, wat heb je eraan..?

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

candy_ik

Berichten: 359
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 10:42

Ik vind het heel erg wat er gebeurd is met PIm, maar een usericoon van pim vind ik niet echt leuk staan.....

Net alsof je zo'n politicy bent

I LOVE HORSES 4-evah!Me profiel is aangepast! kijk ff!

Flevolander

Berichten: 3833
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 10:43

waarom zou ik me mooie moppie die ik heel erg mis in ruilen voor die kwal van een pim fortuyn okey het is erg dat ie zomaar neer is geschoten maar daarom gaat ie niet pammies plaats in nemen Haha! Boos!
groetjes debby

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kiki1976 en 16 bezoekers