bokt-mensen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 21:02

haai alle bokt mensen:)
ik ben hier pas heel erg kort lid Lachen maar wat mij op valt nu is dat jullie allemaal heel erg goed en ook in rl met elkaar omgaan.
Kennen jullie elkaar allemaal via bokt? En hebben jullie vaak meetings en kan dan iedereen mee? en wat is hier de gemiddelde leeftijd? Ik vind het wel heel leuk dat iedereen zo'n goede band met elkaar heeft Lachen ik hoop jullie ooit ook nog is te leren kennen Lachen
groetjes joyce


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 21:11

hoi joyce...
Welkom hier, en dat je veel mag bokken ('t is werkelijk verslavend).
Ik ben dus Riëtte, 26 jaar, getrouwd met Marc en wwon in Assen. Ik heb een paard, Des, KWPN-merrie van 15 jaar. Meer info in m'n profiel.
De leeftijden lopen erg uiteen. Er zijn een aantal "jongeren" vanaf ca 14 jaar. Ik schaar mezelf bij de oudere garde... Waar val jij in?

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 21:16

Hoihoi Lachen
Ik geloof idd dat dit heel erg verslavend is Lachen
ik ben joyce 14 jaar Lachen en heb een shetlandpony (dribbel) van bijna 2 jaar.


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 21:25

welkom! er is hier denk ik geen gemiddelde leeftijd, er komen nl. heel veel verschillende leeftijden van 12 tot 35 denk ik? *LOL*
ik ben trouwens nathalie uit eindhoven! ik ben 13 jaar heb een knollie, een connemarapony van 1.55 m hoog, hijs bruin van kleur en alweer 21 jaartjes oud Lachen hijs heel lief en een echte schat Lovers in juni ga ik met hem starten. het is trouwens niet te merken dat hij zo oud is hoor!! Party!! hihi Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 21:30

Hoi, ik ken eigenlijk niemand irl. Ik heb alleen Stef regelmatig aan de phone, en gisteren toevallig voor het eerst Jasja (Vikki) gesproken.
Enne, ik ben 1 van de leden van de bejaardenploeg: onlangs 30 geworden *LOL* !

Sonja

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 21:40

Citaat:
Op 2001-05-05 22:25, schreef Nathalie:
welkom! er is hier denk ik geen gemiddelde leeftijd, er komen nl. heel veel verschillende leeftijden van 12 tot 35 denk ik? *LOL*
ik ben trouwens nathalie uit eindhoven! ik ben 13 jaar heb een knollie, een connemarapony van 1.55 m hoog, hijs bruin van kleur en alweer 21 jaartjes oud Lachen hijs heel lief en een echte schat Lovers in juni ga ik met hem starten. het is trouwens niet te merken dat hij zo oud is hoor!! Party!! hihi Party!!



hoihoi!
Ken jij mensen uit rl hier?
Ik kom trouwens uit Vlaardingen, vlakbij Rotterdam. Komen er meer mensen uit deze omgeving?
Heb je een foto van je pony? Gaaf dat je binnekort met hem gaat starten!! Hoelang heb je hem al??
groetjess joyce

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 21:42

Citaat:
Op 2001-05-05 22:30, schreef Sonja:
Hoi, ik ken eigenlijk niemand irl. Ik heb alleen Stef regelmatig aan de phone, en gisteren toevallig voor het eerst Jasja (Vikki) gesproken.
Enne, ik ben 1 van de leden van de bejaardenploeg: onlangs 30 geworden *LOL* !

Sonja


Hoihoi!!! Lachen
Gaaf dat ''de bokkers'' ook met elkaar bellen Lachen Party!!
eigelijk weet ik niet zoveel hierop te zeggen dus kan ik maar beter niks zeggen voor er allemaal onzin uit komt Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 21:51

ik ken hier mensen irl ja! Ik ken Gillian, Lieke, Margje, Pinky_Girl, Desiree (de laatste 3 ken ik maar hun mij niet en desiree heb ik een paar keer gezien zonder dat ik wist dat zij het was, hihi) en uhm weet zo verder even niet wie..

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:07

hihi, ik ben 18 en heb sins gisteren nog 1 pony, ik woon in haamstede en ben daarmee denk ik de eenzaamste bokker wat de afstand tot medebokkers betreft Scheve mond\ ik vind ook dat iedereen hier leuk met elkaar omgaat tenminste niet zo moeilijk zoals op andere forums dat je gelijk wordt afgekraakt, of genegeerd Verward Ik geloof dat ik al verslaafd ben, nu al *LOL*

petrakolen

Berichten: 364
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:17

Heu Nathalie, ik ben de 35 al weer eventjes voorbij hoor!! Ben denk ik de oudste bok(ker) hier (over 11 dagen 50).
Petra

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 23:01

geweldig: bokt voor een leven lang plezier, of beter nog--> generaties lang plezier Party!!

Rachel
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: you

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 23:46

hi Dribbel ! Ik ben hier ook net en ut bevalt me hier nu al. Ik ben btw 15 jaartjes en heb een eigen Haffie, Aristo. Hijs 3 jaartjes. Ik woon in de prov. Groningen. Anyone else ????

O yeah ... If you don't like me, sue me ...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 23:53

hebben vandaag onze eerste grote bokt-meeting gehouden. Er waren al een aantal kleine bokt-meetings en het was zeer geslaagd, Zie http://www.bokt.nl/forums/viewforum.php?forum=12&160

we gaan nog wel vaker leuke dingen doen hopenlijk Misschien dat er dan ook een paar van je eigen leeftijd meegaat. maarre vandaag waren we ook weer even allemaal jong hoor haha Party!!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 08:30

Hoi Ik kende al een hele boel mensen en na gisteren in de efteling ken ik er al weer een boel bij!
Ik ben 19 kom uit Apeldoorn en heb een 5 jarige Groninger ruin.
Verder kende ik Renate al heel lang ze was vroeger m'n hartsvriendin zijn elkaar een beetje uit het oog verloren tot we elkaar weer op bokt tegen kwamen grappig he?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 09:47

Ylva, ik voel me ook wel eenzaam hoor, hier in Beilen (drenthe)...

Verder ken ik ook geen mensen van hier irl (oja, heb Laudine twee keer ontmoet, maar da's alweer zo'n anderhalf jaar geleden)...ik ben wel voor een boktmeeting maar om vanaf hier helemaal naar de efteling oid te reizen vind ik wel erg ver.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 10:10

Ik ben ook zo iemand, helemaal remy... Verdrietig
Knipoog
Maar goed, ik woon dan ook wel weer helemaal ineen uithoek van ons landje.
Ik hoop dat ik nog eens iemand mag ontmoeten irl, lijkt me helemaal leuk, net als een boktmeeting met zijn allen. Eentje wanneer ik niet hoef te werken Boos!
Maareh, je hoeft elkaar ook niet irl te ontmoeten, je kan via bokt ook heel gezellig met elkaar zijn en vriendjes worden. *LOL*

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 10:52

Hoi Joyce!
Welkom op bokt! Ik ben Ada, 39 jaar en ik kom uit Den Helder. Ik heb een 'half' paard van 21. Meer info in mijn profiel.
Ook ik ken niemand hier irl, maar het is gewoon een heel gezellig forum!
Veel boktplezier!

Groetjes, Ada Party!! *LOL* Party!!

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 13:42

pffffff, wat een oudjes hier allemaal zeg!! Haha!

Tegen de tijd dat ik 35 ben ofzo en'k zou hier nog zitten zijn we al weer 19 jaar verder Lachen

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 13:47

Hoi!

Ja ik woon in Rotterdam!! En er komen wel meer mensen op bokt die in of bij Rotterdam wonen. Ik ken ook al een paar mensen IRL. Kim (Nimber), Marjolein, Manon (Orry) en Manon 2.

Welokom hier! enne meer info staat in mijn profiel!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 14:12

sinds gister ben k nie meer remy
keb na gister 20 bokekrs in t echhie gezien!!!! Party!! Party!!
en ze waren allemaal even lief (zelfs Bart...)
de gemiddelde leefitjd gister was denk k 15 (qua gedrag dan) maar dat maakt helemaal nix uit Pling

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 20:25

Nahath!!!!!!!!ik ken jou wehel!!!!!ik ben trouwens Margje, woon in Son, vlakbij Eindhoven en ik heb een kruising Welsh cob Engels Volbloed(Spot) van net 5, ongeveer 1.50
ik ken nath dus, heb bij Desiree op stal gestaan en Pinky Girl ken ik van school. Ow ja, en Jolande en Adrienne ken ik ook van mijn oude stal.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 23:17

Komen er ook mensen uit Vlaardingen?
Ik kom nl. uit Vlaardingen Party!! dus ook vlak bij rotterdam enzo Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 23:55

Niet uit Vlaardingen, maar uit Amsterdam.
IRL ken ik Phia en vikki. Orri heb ik wel aan de telefoon gehad. Er zijn dus nog wat bokkers die ik wil ontmoeten.
Maar, binnenkort ga ik op toernee! (dat roep ik al heel lang hoor). Orri, Suzanne, Fitz, vikki, Sonja en Jura zitten hier niet zo ver vandaan, dus die komen nog wel aan de beurt. Als ze me willen zien natuurlijk.
Zodra ik Oostwaarts ga, worden het Nimber, Laura en de rest daar in het Oosten.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan, Lachen
Welkom hier Dribbel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amparo, Ania, AnnetteFlame, C_estmoi, Geerten, GoogleAdsense, Knollboll, Lalidan, meniekske, MissBambi, noordje, Petunia27, Plus_en_Min, Rooss_24, Selina, Steppe, Tatjanaa, xoranlover en 49 bezoekers