Naar IJsco geweest en Aldira blijft! +UPDATE

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Naar IJsco geweest en Aldira blijft! +UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 17:44

Jaja het was een rare dag vandaag *LOL*
Verslag IJsco:
Omdat mijn zus en ik biks en muesli moesten halen en daarvoor de auto van mijn vader meekregen had ik ineens het idee dat we vandaag IJsco wel even konden opzoeken.
Dus wij erheen met de auto, het regende onwijs en ik had natuurlijk mijn gewone schoenen aan en mijn zus haar sportschoenen. Frusty
We reden langs het hek van het land en toen zag ik het "Hey da's IJsco!! Goh ik had niet verwacht dat ik haar zou herkennen" blablablablablabla Gaaaap Helemaal blij natuurlijk en ik kon eigenlijk niet wachten tot we de auto geparkeerd hadden. Lovers
Het was daar een grote baggerbende. Dus de plu uit de auto gepakt, fototoestel mee en een grote zak wortels, voor eventuele eigenwijze Fjorden die niet willen komen Haha! en daar gingen we.
We lopen regelrecht naar "IJsco" toe maar dichterbij gekomen bleek het toch een ruin te zijn Bloos Geen IJsco dus Haha!
Al deze paarden staan in een groot stuk bos met een vijver in het midden dus ze kon overal zijn. Ik roepen "IJscoooooooooooooo, IJscooooooooo" maar nee, er kwamen niet meer Fjordjes bij. Koe
Toen kwam die man eraan van het huifkarcentrum. Hij had een emmer biks gehaald en riep zijn paarden bij elkaar. Ze kwamen allemaal aangehobbeld maar nog steeds geen IJsco. Toen zijn we in het bos gaan zoeken, hij verdacht IJsco ervan misschien weer in de vijver gevallen te zijn ( Haha! ), maar ook daar geen bibberende Fjord te bekennen.
Ondertussen liepen we daar maar in de blub en de stromende regen, ik was helemaal zeiknat en had eigenlijk geen hoop dat we IJsco nog zouden zien. Die man wist ook niet zeker of ze al teruggebracht was of dat ze nog uitgeleend was. Verward
Dus helaas pindakaas, geen IJsco gezien vandaag maar we gaan binnenkort wel weer een keertje heen en dan maak ik ook foto's.
Heb nu alleen een foto van de look-a-like. Rolletje is bijna vol.

Dan Aldira:
Ik was vandaag op de manege om mijn spullen op te ruimen. Ik had twee grote kratten mee om al mijn hoofdstellen, schrabrakjes en wat dan ook mee naar huis te nemen toen Robert, het zoontje van de staleigenaars eraan kwam 'heb je het al gehoord van Aldira? Ze blijft', zei hij. Ik dacht dat hij een geintje maakte, want hij wist alleen te vertellen dat ze niet verkocht was, wist geen reden waarom ofzo.
Toen kwam Astrid eraan, Dira's eigenaresse. Ze had echt zo'n Haha! op haar gezicht dat ik nu wist dat het echt waar was.
Ze vertelde dat die mensen die Aldira zouden kopen vandaag geweest waren om Aldira op te halen en te betalen. Terwijl de voorwaarde was dat ze eerst een maand hier zou blijven staan. De dochter, waar het om ging, was er niet bij. Nou ja, Astrid was hier natuurlijk helemaal niet blij mee, maar ja, als die mensen erop staan dat ze ergens anders heengebracht wordt... Scheve mond Toen hebben ze afgesproken dat Astrid om half 2 bij het nieuwe weiland zou gaan kijken. Als er alleen prikkeldraad was, zou de koop niet doorgaan. Ze wil gewoon echt dat haar paarden goed terechtkomen en baalde ervan dat die kopers hun afspraak nu al niet nakwamen.
Dus Astrid is van half 2 tot 2 uur bij dat weiland wezen kijken en die mensen zijn niet op komen dagen. Weiland was inderdaad afgezet met prikkeldraad. Ze hebben daarna nog gebeld en de koop gaat niet door.
Astrid twijfelt nu wat ze wil: Aldira alsnog verkopen, dat Madeleine en ik haar leasen tot ze verkocht is, of Aldira helemaal nooit meer wegdoen en er zelf weer mee aan de slag gaan.
Wij horen morgen of we haar kunnen blijven rijden of dat Astrid het weer overneemt.

Wat een gedoe he allemaal Knipoog
Laatst bijgewerkt door Cody op 03-05-02 20:09, in het totaal 2 keer bewerkt


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 17:51

wauw wat een verandering in 1 dagje zeg...
Wel jammer dat je ijsco niet gezien hebt... Boos! Hopelijk de volgende keer wel!!

Gaaf zeg als Aldira blijft!! Ik duim voor je!!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 17:53

Jeetje.. wat Aldira betreft.. van Astrid krijg je ook geen hoogte Knipoog
Zou op zich wel mooi zijn als je haar zou kunnen blijven rijden dacht ik zo, al wil je het liefst een paard ter beschikking hebben waar je wedstrijden mee kunt rijden. Maar als je zou kunnen blijven rijden.. dan heb je in ieder geval de gelegenheid om wat langer door te zoeken totdat je evt. iets anders hebt gevonden (mocht je dat willen natuurlijk)

Wat IJsco betreft.. een hele zoektocht begrijp ik.. jammer dat er geen IJsje in het land liep en gelukkig ook niet bibberend in het water lag Haha!
Wel weird dat ze zelf niet weten of een paard al terug is of niet Verward Ben toch wel benieuwd naar die look a like IJsco *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 17:56

Nee van Astrid krijg ik weinig hoogte, maar ik begrijp haar wel. Ze is helemaal gek van dat paardje maar heeft er eigenlijk te weinig tijd voor. Het liefste doet ze alles zelf. Maar dat lukt niet. Daarom least ze Dira aan ons. Maar dat vind ze weer moeilijk om te zien, omdat ze het het liefst zelf doet. En daarom zou verkopen een betere optie zijn. Maar dan ziet ze haar helemaal niet meer. Enz. enz. enz. enz. Haha! Ach...paardeneigenaren, ik wordt later vast precies zo *LOL*
Die IJsco-look-a-like heb ik op de foto staan maar rolletje is nog niet vol. Misschien morgen? Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 20:16

Oei oei wat een rare toestand zeg! Maar je hebt iig Dira weer!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 20:18

Lekker vaag zo. Dus je weet nog niet wat er nu wel met Dira gebeurt?
jammer dat je IJsco niet hebt gezien. Lijkt me trouwens super meoilijk om haar wel te zien maar niet mee te kunnen nemen.
Succes met Diraatje!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 07:22

He balen dat IJsco zich verstopt hebt...
Ben benieuwd of je Dira weer mag gaan doen?

:evaw:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 07:48

Ook zo twijfelachtig voor jouw lijkt me! Blijft ze wel? Kan ik haar blijven rijden? Moet ik me niet te blij maken,w ant volgende week staat er een nieuwe koper?
Lastig voor je! Maar het spreekt wel voor Astrid dat ze zo haar best doet om een juist baasje voor Aldira te zoeken! Zo zijn er toch niet veel!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:11

jeetje zeg, wat een dag!
spannende hoo, ben wel heel benieuwd of ze blijft!

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:53

Wat een rare dag...
Nou, eerst maar afwachten wat er met Dira gebeurt.
Jammer dat je IJsco niet gezien hebt, maar je weet waar ze staat en je kunt er zo naar toe als je wilt.

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:39

nou, jeetje, wat een gebeurtenissen!
Je houdt het zo wel spannend....
Wat zal je gemengede gevoelens hebben, ene kant blij dat Aldira misschien toch blijft, aan de andere kant, nog steeds geen zekerheid...beetje dubbel. maar zolang het kan, gewoon genieten!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:44

Jij hebt echt geen saai leven!! Haha! Elke keer verras je ons weer met een andere wending van het verhaal!

Ga zo door! Knipoog

maar goed, duidelijkheid is er dus nog steeds niet, en dat lijkt me wel rottig. Je had je er al min of meer bij neergelegd dat Aldira weg zou gaan.

Nou ja, we horen wel weer hoe alles gaat lopen! En waar IJsco toch gebleven is! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 20:09

Krijg net een SMS van mijn zus
"Je mag Aldira blijven doen!!!"

Verder weet ik dus nog niks, voor hoelang het is, of ze te koop blijft, enz. maar voorlopig heb ik mijn verzorgpaardje dus terug!!! Pling

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 21:40

Tof voor je! Je weet dus ook niet of ze alsnog verkocht wordt....
Ben benieuwd! Wel snel laten weten he...

:evaw:

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 09:09

Vertel Vertel! Weet je al meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 10:04

En en ? Weet je al hoe het zit?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 10:09

Wow, ja, wat een gebeurtenissen Haha! .

Wat grappig van die IJsco-look-a-like Tong uitsteken . Volgende keer beter weer en meer IJsco's hopelijk! *LOL*
Oja, die huifkar-meneer, least die IJsco, of is dat een nieuwe eigenaar ofzo? Verward Ik meen mij zo te herinneren dat die eigenaars (toen jij haar nog leasde) haar onder het zadel reden.


Weet je nu al wat meer over Aldira?

Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

re verzorgpaardje terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 21:45

He wat leuk voor je, nou maar hopen dat dira mag blijven en niet verkocht gaat worden. groetjes Margaret. P.s heb nu ook leasepaardje gevonden, een schimmel. Ga 14 mei voor het eerst op rijden. Groetjes Margaret.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 16:55

Ja, ik weet meer.
Aldira blijft gewoon te koop en zolang blijven wij haar waarschijnlijk doen.
Hoewel Madeleine wel een klein beetje twijfelt eigenlijk. Ook zij had al helemaal afscheid afgenomen van Aldira, spullen weggehaald en nu gaan we gewoon weer verder. Maar voor hoe lang weten we dus niet. Die onzekerheid is helemaal niet leuk. Je schermt je eigenlijk al een beetje af om een band met zo'n paard op te bouwen wat natuurlijk voor het paard ook niet leuk is. Dus we zien het wel. Madeleine is ondertussen op zoek naar wat anders en ik blijf ook doorzoeken...

De foto van de IJsco look-a-like: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... ight=ijsco

Visje: die huifkar-meneer Haha! is gewoon de eigenaar. De meeste pony's kunnen inderdaad voor de kar maar IJsco staakt. Die gebruiken ze alleen in de verhuur als rijpony.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 19:40

Fijn dat je haar nog mag blijven rijden. Maar ik kan me voorstellen dat die onzekerheid niet leuk is, je weet nooit voor hoe lang het duurt.
Zullen we binnenkort een keer samen gaan rijden? Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Vagabondo en 2 bezoekers