Èfteling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 19:43

Mijn verslag van de efteling:

Voor mij begon de efteling al op vrijdag ,helaas niet zo goed omdat ik eerst de auto van achter een beetje in elkaar reed een redelijk klein deukje IMO maar groot genoeg dat er een totaal nieuwe achterkant op moet,om 21.30 kwam Renate bij mij om te slapen nadat we eerst de foto's hadden bekeken die nieuw waren gemaakt hebben we de Video van de veulentjes gekeken daarna nog ff beneden gezeten en om half 12 naar bed na een lange tijd kletsen zijn we dan eindelijk gaan slapen.
Helaas werd ik tegen 2 uur weer waker en kon ik niet echt slapen en werd ik om half 7 weer wakker.
Toen Renate met wat herrie gewekt (hehe) en vanuit bed cartoonnetwork gekeken.
Om 7 uur ging de telefoonwekker van Renate af maar hadden we nog geen zin om op te staan. Dat werd om 10 voor half 8 haasten maar ik was lekker net op tijd beneden om Maaike te ontvangen nadat we Marjolein hadden opgewacht zijn we dan om iets voor acht richting brabant vertrokken met de CD speler op nummer 13 *LOL*Het was bijna uitgestorven op de weg zodat we om kwart over 9 al bij de ingang waren daar stonden Lonneke en Paulien al.
Langzaam kwamen de andere bokkers ook.Na een boktbroodje ontbijt
Zijn we tegen 10 uur naar binnen gegaan wat heb ik een lol gehad met z'n allen in de paardendraaimolen en in andere atractie's niet allemaal natuurlijk want ik durf niet al te best.
Iedereen was super aardig en het was echt een leuke dag ik heb zoveel lol gehad!!!!!!!!!! vooral met Heike en d'r paardje bij het touwtje trekken en het eendjesvissen was super want iedereen won een boktvisje!!!!
Gezellig gegeten met z'n allen en na een super gave dag om half & weer richting huis.
weer zo rustig dus ik kon lekker door rijden en waren we echt zo thuis.
Nu zijn Renate, Maaike en Marjolein net weg en is de rust terug *LOL*
zometeen lekker in bad en hopen dat ik morgen niet teveel spierpijn heb. Oja namens de Bartvenclup hebben we bart een elmo aangeboden die Renate op de kermis had gewonnen Bart was er heel blij mee Ook mocht ik met 'm op de foto helaas de handtekeningen (kruisjes) vergeten te vragen..........

Bokkers die mee waren thanx voor de super dag en Thirza nog gefeliciteerd hoop dat je ons valse gezang door de mobiel kon waarderen?????
groetjes van een tevreden Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 19:50

voor ik het vergeet op de terug weg nog de touristischeroute genomen dwars door beekbergen om een glimp van Olivia en Humpy op te vangen en das gelukt!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 19:53

Hee Kim!
Dit lijkt me een fantastische ontmoeting, zoals ik het lees! Hardstikke leuk geweest dus! Alleen jammer van je auto maar ja, gelukkig een deukje in de auto en niet in je paard...? Auto kun je laten maken hoop ik?
Ik kon vandaag niet mee om priveredenen en had het ook nog superdruk met Pie. Hij was wel lief trouwens vandaag!
Ik ben zeer benieuwd naar foto's van jullie dag! Groetjes, Dorine.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 19:56

oempf kim toch!! Frusty

deukje?

maar wel leuke dag zo te horen!!!!ik zou graag jullie ook allemaal eens zien,wie weet een volgende keer?

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 20:00

cd op nummer 13?? welke cd???

ooh ja leuk dat het leuk was *LOL*
ikke wil ook een keertej mee

tja....

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 20:02

Gaaf dat jullie het zo leuk hebben gehad Pling ben nu toch wel een beetje jaloers Pling
Ben je door de .......... gereden?
Stonden helemaal achterin het land he? Pling

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jacqueline op 2001-05-05 22:14 ]</font>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 20:05

Nee gewoon over de engelander holt maar heeeeeeeeeel langzaam *LOL*
Ene mijn nieuwe trance CD ,cd 2 nummer 13 *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 20:13

leuk leuk leuk!!!!!! Echt koel dat jullie het zo gaaf gehad hebben *LOL* ik zou willen dat ik het meegemaakt had Verdrietig maar ja jammer Party!! ik wacht op de foto's! Party!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 20:15

het was echt leuk!!!!!!!!

ieder1 bedankt voor de leuke dag!!!!

vanmorgen toen k mn bed uitstapte had k wel zoiets van waar ben k mee bezig maar zodra k in de auto zat (ben trouwens gevallen in de trein op weg naar onze meetingpoint met San heb nu n mega blauwe plek op mn scheen Verdrietig )
was t met1 al gezellig enzo....

ik heb mega hard gelachen om Maaike...
hahahaha *LOL* *LOL* *LOL* hahaha

trouwens moet dit nie bij t boktelingforum????

..... leeg .....

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 20:21

Heeee gaaf dat het zo leuk is geweest! Volgende keer wil ik mee!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 20:52

het was echt heel errug leuk,. (al was bart nogal vervelend Pling ).
en ik heb een zere kont van de wildwaterbaan.
iedereen was heel aardig en we hebben met zijn allen toch wel een hoop lol gehad.
tja de terugweg spreken we maar niet over, cd op nummer 13, volume errug hard en 160 over de snelweg. maar ach geen verdere ongelukken gebeurd en ik zit nu veilig thuis.
ben alleen wel errug bekaf.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 21:01

ja nr 13 he Apeldoorners???? *lol*
t was echt mega gaaf en iedereen ging mij uitlachen omdat ik zeiknat was geworden in de wildwaterdinges en das niet eerlijk!!!! Boos!
pfff nu ben ik echt bekaf gewoon.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Fleurtjuhh_, Anoukjuuuhh, Benita, Celebi, Cerosa, Dieselpaard, Earth, F_Orumster, Galaika, GoogleAdsense, GrapeshotBot, herr_balou, Jooytjee, karlli, Lestria, luuntje, MarjanB, Meliaforever, MizzMontana, moonsparkle, Myrthe64, Nikkii026, Paardennamen, Roosch, s1993, StonedRomy, Winna, x_Ilse_x, YandexBot en 54 bezoekers