Pinky doet raar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Pinky doet raar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 22:25

*Ik zet dit even hier neer zodat wat meer mensen het lezen dan op Medisch, mag het hier aub blijven staan??*

Pinky deed vandaag na een tijd poesten ineens heel vreemd. Het leek eerst op hikken, maar toch ook weer niet. Daarbij gooide hij zijn hoofd steeds omhoog.
Ik was metteen bang dat hij iets mankeerde dus voelde vanalles af enzo en op een gegen moment deed hij het wel 5 keer kort achter elkaar.
Ik zette hem ff op stal en over was het :S Toen ik hem in zijn eigen stal zette begon hij zaagsel ipv hooi te eten :S
Ik dacht ook aan luchtzuigen, maar ik weet niet hoe dat precies gaat. Ik dacht aan zijn hoofd van beneden naar boven doen en dan diep inademen, zegmaar. maar zo leek het dus apsolute niet...
Ik maak me best zorgen. Alleen vind het zo raar dat het over was toen hij in Bliksems stal stond... In de wei heb ik het hem ook niet meer zien doen..
Hopelijk kan 1 van jullie me wat vertellen? Als hij het morgen weer doet of ik zie iets aan hem laat ik de DA komen. liever een x teveel dan te weinig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:36

Pienke had eerst de hik, dat is een heel raar gezicht... Ze shake-te steeds!
Ik schrok me stees dood, maar na een kwartier (ze hikte zo;n 1 a 2x per minuut) hield ze op... Heel vreemd was dat!
Misschien is het toch de hik geweest! Verward

Als hij het blijft doen, zou ik toch maar de Da bellen en vragen wat het is!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Sydney
Berichten: 117
Geregistreerd: 30-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 06:56

Goh wat raar zeg! Misschien had hij iets in zn keel ofzo, een haartje of iets dergelijks.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 10:49

Niemand meer die hier iets over durft/weet te zeggen?!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 11:17

Heeft hij er nu nog last van?
Volgens mij zag ik op medisch ook een topic van jou over Pinky dat hij slijm ophoesten (ik kan me vergissen) heeft hij dat nu ook nog?

Als hij een van die tee dingen nog heeft zou ik de Da even bellen. Anders had hij zich misschien verslikt. Ik weet het ook niet precies.

17 mensen vinden dit leuk

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 15:19

hoi
bedankt voor je reactie.

geen van bijde deed hij vandaag. Ik heb heel de tijd opgelet toen hij aan het eten was. heb hem ook een tijd gepoetst enzo (toen ik hem gister aan het poetsen was deed hij het). Ik twijfel nu of ik de da laat komen.
Gister had ik belosten dat als er vandaag iets kleins was dat de da mocht komen, maar vandaag was er niets :S
Onder het eten stopte hij wel heel even, en fleemde een keer? hing even boven zijn etensbak (niet eten dus) en daarna heeft hij gewoon al zijn eten opgegeten :S ...
Ook zijn mest was gewoon goed en vol..
Snap er niets van... Hij kan natuurlijk ook wel een keer een dipje hebben of een beetje ziek zijn maar ik maak me dan altijd metteen zo drukk...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 17:28

Het lijkt mij dat hij nu gewoon weer in orde is.

Anders bel je de DA gewoon even en leg je het probleem uit. Waarschijnlijk kan hij/ zij je het helemaal uitleggen en dan ben jij meteen van dat vervelende gevoel af.
Heb ik ook wel eens gedaan, je voelt je er zelf een stuk beter door, wij paarden mensen zijn soms nou eenmaal zenuwpezen Knipoog , soms terecht.

17 mensen vinden dit leuk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dalena, dollyspikkel, f_pepper, Jadero, lina1998 en 30 bezoekers