Je belachelijkste uitgave...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Je belachelijkste uitgave...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 00:09

Heb je ook wel eens iets gekocht waarvan je achteraf denkt dit is toch wel een beetje absurd.... Of absoluut overbodig maar wel leuk voor de heb.

Ik heb bijvoorbeeld een keer 40!!! gulden betaald voor een paar sporenbandjes.... Wat kosten die dingen normaal? 15 gulden hooguit toch? Maar ja, ik wou perse sporenbandjes in exact dezelfde kleur bruin als m'n laarzen en dan ook nog met een goudkleurig gespje (dezelfde kleur als de P op m'n laarzen Cool ) en die zijn niet zomaar in de winkel te koop, moesten speciaal bij Petrie vandaan komen en daar betaal je dan dus flink voor... Maar dan heb je ook wat!
Kwaliteit is trouwens wel erg goed.

Nulla tenaci invia est via


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 00:22

30 gulden voor een op maat gemaakt 'bokriempje' bij mijn vorige dressuurzadel (past overigens ook heel goed op deze Knipoog )
de kwaliteit is wel heel mooi en hij is rondgenaaid en heel netjes afgewerkt Haha!

Borstel van paardenhaar voor 60 gulden, maar je paard glimt er wel mooi door Haha!
Laatst bijgewerkt door orri op 05-05-02 02:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 00:28

Oei, komt me helaas bekend voor.....
Om mezelf geen depressie aan te praten zal ik alleen de "belachelijkste" uitgaven van de laatste tijd maar noemen Haha!
- Vorige week gekocht: 2 embleempjes voor de oldtimer van m'n mannetje.
Zoals zo vaak zijn die dingen erg schaars, en ik mocht er dan ook ruim 100 euro voor afrekenen.
Mannetje natuurlijk superblij, ik gun het hem van harte, maar het blijft een rib uit je lijf voor een paar van die l*llige dingen.
- Een half jaar geleden nieuwe auto gekocht van ruim 60.000 piek.
Eigenlijk gekocht omdat ik elke dag een flink eind naar m'n werk moet rijden, en nadat ik een flink auto ongeluk had gehad met m'n kleine karretje had ik toch liever wat groters (leek me veiliger).
Helaas: vorige week te horen gekregen dat ik op straat kom te staan, bedrijf gaat sluiten.
Vraag blijft of ik in de toekomst elke dag nog wel zo ver hoef te rijden, kan misschien ook wel op de fiets.......
- Onze katten krijgen regelmatig nieuwe spulletjes (krabpaal, matje voor aan de verwarming, speelgoed, mandje, superdik kussen etc.) terwijl ze het geen blik waardig gunnen.
- Zonnehemel waar ik welgeteld 1x onder gelegen heb.
Zo genoeg, of liever nog wat meer ??? Haha! Haha!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 01:09

Een Passier hoofdstel van iets van Fl 600,- die ik vervolgens toch niet zo mooi vond staan bij m`n paard.. Scheve mond

Een borstel met geitenhaar voor iets van 50 gulden Bloos Bloos Bloos Bloos Maar dan heb je ook wat, kun je paard super mee laten glimmen Cool

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 01:44

-Een broek van 100 gulden, omdat je dacht dat je van die andere broeken die een dubbele naad aan de binnenkant hebben, schuurplekjes kreeg tijdens het rijden. Blijkt dus aan het zadel te liggen, want met deze broek heb ik het dus ook Haha!
-2 spijkerbroeken die na 3 keer dragen niet meer pasten...of ik ben gegroeid of die dingen zijn gigantisch gekrompen!
-een halster die ik nog kocht voordat ik een paard had, blijkt dus mooi veeeeel te groot te zijn Frusty
-een bijpassen halstertouw Haha! Staat dus niet bij mijn nieuwe halster, waar ik dus ook weer halstertouwen bij heb gekocht Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 02:55

Nou, ik spaar alles van Garfield, en toen ik een keer met mijn vriendje in Scheveningen was, zag ik een toffe winkel een beeld van Garfield. Supergaaf, maar wel 550 piek. Toch gekocht. Ben er superblij mee, maar het is niet iets dat je zomaar even koopt dacht ik zo.

Nou was ik vorige week jarig en nou heb ik nog zo'n beeld gekregen van mijn lieve vriendje. Maarja, als verjaardagscadeau mag het wel toch?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 03:18

Begin 2001.. een auto (Fl. 4000,- ) aangeschaft waar ik helaas maar twee weken in heb kunnen rijden omdat die het toen alweer begaf Verdrietig


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 08:41

Een anky deken van 400 piek die ik achteraf helemaal niet nodig had en die alleen maar in de kast ligt.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 09:17

euh mijn nieuwe stang en trens hoofdstel....
Ik had er al 1 van 45 euro maar toen ik die van kieffer zag was ik in luv.. met bitten en al was hij bijna een maandloon maar hij is echt Kwijl Kwijl Kwijl

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 10:29

Een abtronic die ik een week heb gebruikt en waarvan ik nu niet eens meer weet waar ie is gebleven.
Een abdominizer die ook ergens in het stof ligt en die ik aan iedereen uitleen zodat dat logge ding uit mijn huis is.

En dit terwijl mijn buik het platste plekje is van mijn lichaam (wil je graag zou houden he ipv aan de rest te werken).

Eigenlijk valt het verder wel mee. Ik koop wel veel, maar gebruik alles wel.

Ik zit hier echt al een paar minuten over na te denken en kan niks echt belachelijks bedenken of het moet mijn zoveelste dekje zijn terwijl ik er al 10 heb of het zoveelst paar peesbeschermers terwijl ik al 4 paar heb of een nieuw hoofdstel terwijl die andere 2 nog goed zijn.

Oh ja, zo'n speelappel: kijkt ie nooit naar om. Gelukkig is zijn buurman er erg blij mee.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 10:29

Ha ,ha, ik ga acuut een ruitersportzaak beginnen als ik jullie zo hoor Haha! .
Kan er trouwens zelf ook wat van, ik heb de neiging om alsmaar een ander zadel te willen bij het zadel dat ik al heb en waar niks mis mee is. Heb mezelf al twee keer in de vingers gesneden Huilen Huilen Huilen . Heeft me al een bek geld gekost, maar ja Slapen . Voor het betere bespaarwerk heb ik nu maar twee afschuwelijk geruite rijbroeken pikzwart geverfd, Pling Tong uitsteken .

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 11:02

ik kan er niet even op komen wat ik veel te duur heb gekocht maar wel iets belachelijks goedkoop.
sporen(merk) met wieltjes en leren sporenbandjes eraan voor FL1,-
wel 2de hands, maar nog hartstikke goed bruikbaar. en de wieltjes heb ik ertussenuit gehaald want het waren van die met zon kleine tandjes, vind ik niet echt paardvriendelijk Scheve mond

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 11:37

nou ik heb het niet echt met paardenspullen waar ik spijt van heb maar met kleding. ik ben namelijk kleding verslaafd.

2 broeken van miss sixty zagen er wel leuk uit, en zaten heel lekker maar de ene is gekrompen in de was die had ik pas 4x aangehad Huilen

laarzen van 300 gulden die nou niet meer draag

echt mijn kleedingkast zit echt helemaal vol maar ik draag maar de helft

gisteren nacht hoord ik opeens iets vallen vandaag bleek dat de stang was afgebroken en beneden in mijn kledingkast lag. toch te zwaar belast.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 12:17

Een Happy Valley winterjas! toen bijna 300,-
staat in de gids dat ie waterdicht is, pff een spijkerjasje kan nog meer hebben en de gaten vallen/vielen erin.

Potjes creme voor die paarden(yellow cream etc)

Onlangs nog 2 hoofdstellen van Ebay die te klein zijn Frusty

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 12:29

mijn nokia telefoon voor 160 euro, kom ik een week later langs de aldi of zo'n winkel, staat die er voor 89 euro Huilen IK balen Boos!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 12:35

Even vergeten...

Een stalapotheek, super handig dacht ik, (2jr terug gekocht)
ware het niet dat mijn paard blessures op loopt die niet met behulp van enig iets uit dat koffertje behandelt kan worden Frusty
Anderen hebben er gebruik van gemaakt dmv testen voordat ze zelf het produkt aan schaffen,
ik kan nu de helft wegkeilen omdat het over datum gaat.
Volgende keer vul ik hem alleen met de spulletjes die ik ook gebruikt heb Haha! gelukkig was ie niet al te duur.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 12:42

Ik heb vaak als ik aan het werk ben dat ik gewoon weer eens wat mee MOET nemen. Dan sjouw ik de hele winkel door, gewoon op zoek naar iets wat ik misschien wel zou kunnen gebruiken. Vervolgens koop ik het, en bedenk me later dat ik het nooit gemist heb Haha!

Zo heb ik van de week een nieuwe neusriem mee genomen, voor aan het hoofdstel wat Ironique nu om krijgt als ik met haar ga stappen, terwijl ik hier thuis minstens 5 neusriemen in de kast heb liggen... Bloos Overigens staat deze wel heel mooi, een brede Engelse neusriem Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 12:43

duurste onnodige koop? mmm ff denken!

Wel baal ik van het hoofdstel dat ik heb gekocht, was niet duur,... maar heeft al meer aan reperaties gekost asl nieuw!

En me winterdeken, niet echt waterdicht.. kan ik nu vooor volgend jaar weer een regen deken gaan kopen...

en mijn domste koop? mmm...
longeerlijn en zweep... kan der niks mee! Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:25

Beugels met kap erop, zodat ik op mijn gympen oon endurance kon rijden, 175,- gulden! En ik kon er ECHT niet mee rijden! Vreselijk die dingen Misselijk !

Gelukkig inmiddels verkocht aan iemand die er hopelijk veel meer plezier van zal hebben!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:37

Nja...
Een staldeken (= niet waterdicht) voor een pony die ALTIJD buiten staat in weer en wind Haha! .

frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 14:30

ik ken het, ik heb toendertijd een hoofdstel gekocht van 475 gulden en ikv gebruik hem bijna niet, dus hij was een beetje duur , maar ach hij is wel leuk

groetjes
franny

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 14:39

Misschien moeten we maar een bokt-uitreiking doen, voor degene met de meest onnodige uitgave (aan paardenspullen) van het jaar Knipoog .

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 14:47

Ik heb een keer een zadel en hoofdstel gekocht alleen omdat ik ze zo mooi vond terwijl ik niet eens een paard heb Frusty

pmarena

Berichten: 48063
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 15:03

Frusty M'n mooie westernpad van dik 200 gulden die ik meteen heb gekocht nadat ik bij Marena was gaan kijken ,
omdat we toen toch voor 1 keertje in de buurt waren van Horseman Outfitter dus was het "nu of nooit".....

Maar hij heeft geen schoftvrijheid en ligt daarom niet mooi op Mareen haar rug , dus ik heb er nog nooit wat mee gedaan en nu ligt 'ie te
wachten op iemand die er wel blij mee is.....

Stomste aankoop aller tijden , zucht ...zonde hoor.... Huilen

Oja en m'n breedbeeld-TV 100 hz , dubbel scherm (tegelijkertijd TXT en TV op 1 beeld) alles erop-en-eraan .
Ik kijk sowieso al heel weinig en nog was 'ie na anderhalf jaar HELEMAAL
kapot , beeldscherm moest vervangen Frusty Misselijk .

En het beeld viel ook nog vies tegen net of er een nest doorzichtige mieren over de beelden heenliep.....

En m'n super-VHS videorecorder ook erg overdreven en tegenvallende kwaliteit...

En m'n surround-receiver die ik al na een jaar vervangen heb voor een
DTS - model met van 100 Hz per box (waarom ? tja vraag ik me ook af Verward )

Resultaat :

Ik heb een indrukwekkende thuis-bioscoop staan van , even rekenen ....
dik 4000 gulden en het snot-TVtje + flutvideorecorder van m'n ouders
geven een nog beter beeld Frusty Boos! .
Maar het geluid is wel helemaal TOP ! Tong uitsteken

Auw m'n portemonnee doet weer zeer als ik hieraan denk....zucht&steun...

Ik denk dat ik even een nieuw topic op ga starten , ruilbeurs van overbodige aankopen ? Pling

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 15:21

visje schreef:
Nja...
Een staldeken (= niet waterdicht) voor een pony die ALTIJD buiten staat in weer en wind Haha! .


Haha! Dennis heeft 2 stal dekens en draagt bijna alleen zijn niet meer waterdichte buitendeken(heeft gevochten en zitten allemaal kleine haakjes in en een scheurtje). Ik gebruik die stal dekens alleen als zijn buiten jas echt doorweekt is of als het hier in Nederland droog is(nooit dus).
Of Dennis z'n kar. Die staat al meer dan een half jaar te verstoffen. Puur omdat hij net iets te klein voor Dennis is en ik er niet in m'n eentje mee weg durf(omdat we altijd langs andere paarden komen wat toch iets moeilijker is met een dekhengst dan met een ander paardje).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 103 bezoekers