Mijn beestjes ook op Bokt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Mijn beestjes ook op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 20:38

Hallo,

Mijn beestjes wilden ook zo graag op Bokt, dus heb ik maar een rolletje volgeschoten.

Dit is mijn 10-jarige NRPS ruin, Decoy Boy (zonder western-outfit dit maal)

Afbeelding

En dit is Suns Silver D Light, 2 jarige AQHA merrie, verzot op Seringen en verder niet van zins om stil te staan voor een foto, dus dit was helaas toch echt de mooiste van het stel. Ze lijkt nu voor het eerst op de "GRAY" die ze volgens haar papieren gaat worden.

Afbeelding

En als laatste mijn maatje Bauke, 2 jarige Stabijhoun (Friese Stabij), met wie ik fanatiek naar cursussen ga, momenteel zijn we bezig met Gedrag & Gehoorzaamheid 1. Hij is helaas alleen erg moeilijk te fotograferen door zijn geheel zwarte hoofd en donkere ogen.

Afbeelding


N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 21:58

Friese Stabijhonden zijn gaaf!! Onze buren hebben er ook een, geweldig lief beest is dat!! (Ook gave paardjes heb je trouwens Haha! Knipoog )

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

mooiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 22:01

Wat wordt Sun mooooiiiii, K@rin! Dat belooft wat in de toekomst! Zou ze ook steeds witter gaan worden..... Lovers
Dreamer gaat nu steeds meer op het paard van Pipi lijken Verward

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 23:16

wat een gave paardenbeestjes zeg!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 00:12

Leuke foto's Karin Lachen Sun is zeker een mooi paardje, maar ook je NRPS-beessie ziet er gaaf uit! Die foto van je hond is helemaal gespikkeld...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 16:18

he k@rin, wat is ze mooi geworden zeg, en ze heeft ook al zoveel bespiering, dat heeft die van mij dus ook. Zou het soms komen omdat ze de zelfde vader hebben Schijnheilig?
ze begint nu wel grijs te worden ja, als je die avatar van jou bekijkt dan is ze nog een stuk roder dan nu. Knipoog
heb je er al een keer op gezeten?
ik pas 1x maar we doen het lekker rustig aan... Pling
groetjes jessica

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 17:31

Jac:
Dat helemaal wit laat nog wel een tijdje op zich wachten, haar moeder was ook nog altijd appelig grijs met redelijk donkere manen. Wou eens op zoek gaan naar haar oudere volle zusje, die is nu 4 jr en staat ergens in Belgie, haar volle broertje (3 jr) staat nu in Eksel te koop, maar is iets ieler dan Sunny.

Jesdepes:
Nee, ik heb er nog niet echt opgezeten, wou ik ook nog even mee wachten. Wel al even op en af gestapt aan beide kanten, maar ze is mij nog niet sterk genoeg, dus ik prul zo maar wat met longeren, zadel, enz. Heb gisteren een roundpen gemaakt van palen en lint, dus heb weer wat mogelijkheden voor nieuwe spelletjes.

Xono:
Strange? Hij heeft wel veel spikkels van zichzelf maar die horen er toch niet allemaal bij. En alleen in zijn zwarte aftekeningen. Foutje van Endoria?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers