vraagje abtronic

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 14:41

Ik weet dat dit een wat oudere topic is.. maar mijn mams kwam net ook met zo'n ding thuis.. dus ik denk.. even proberen..

had ik em kennelijk wat te hoog staan ofzo... ik werd BIJNA ge-electrocuteerd (of hoe je dat ook schrijven mag)

Vraagje: hoe erg moet je die stroomstootjes voelen? want of ik voel ze niet.. of ik voel ze supererg... (hou ik niet lang vol..)


Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 18:04

ik weet geen antwoord op je vraag maar ik had laatst bij denise (xdenisex op bokt) ook zo'n ding om me buik gehad, en ik vond het echt geen fijn gevoel ofzo, ik hield het ook niet echt lang uit!! Scheve mond Haha! *LOL*

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 18:24

haha ik heb ook zo'n ding Lips are sealed
in het begin deed het ook super veel pijn als hij op z'n hoogst stond maar als ik nu op de hoogste stand heb dan merk ik er nie zoveel meer van
maar in de gebruiksaanwijzing staat ook welke stand je in het begin moet doen als je net begint
misschien heb je hier wat aan? Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 19:01

Je moet hem in zo'n stand zetten dat het niet prikt of zeer doet.
Je zegt dat je hem dan niet voelt, dat kan bijna niet. Of je moet stand 1 al zo verschrikkelijk vinden dat het bijna ondraaglijk is Haha! Knipoog
Je moet gewoon zelf kijken wat het fijnst is. Je went er heel snel aan en dan kun je hem steeds harder zetten. Work that body Tong uitsteken

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 19:21

Wie kan mij vertellen of zo'n ding echt helpt?
Ik wil nl wel een strak buikje voor de zomer, maar wil er niet teveel voor doen.Liever lui dan moe dus.
Klopt het dat je er een speciale gel voor moet gebruiken?

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 20:03

dat ding werkt echt, want de vader van een vriendin van mij (butterfliy op bokt) heeft zo'n ding al meer dan een half jaar ofzo
en het werkt echt!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 21:13

Je moet er echt een gel voor gebruiken...ik werd dus ook geëlectrokuteerd (gvd, wat is da toch n moeilijk woord Haha! weet iemand hoe je het WEL schrijft Verward ) Ik heb da ding aan mijn broer gegeven voor zn verjaardag en ik was even aan het uitproberen hoe het werkte dus ik drukte ammel op knopjes... en toen begon er zo'n lampje te knipperen, dus ik dacht: Hej, hij doet t...dus hield ik de abtronic tegen mn buik aan...
AAAAAAAAAAAAH!!!! Dat had ik dus beter niet kunnen doen, het deed echt pijn!! Scheve mond Maar met gel werkt ie wel gewoon en word je niet ge-elek...blablabla

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:21

maar verwacht geen wonderen, dat ding werkt super. Heb er zelf ook een. Maar Pipi een strak buikje voor de zomer gaat er niet mee lukken aanzien de zomer al op de stoep staat *LOL*

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:54

whaha ik kreeg dat ding een keer tegen mijn vingertoppen toen ie op z'n hoogst stond!! Frusty
je kan wel raden wat ik toen had geroepen... Haha!
schrijf je het niet zo? Verward : geëlectroduceerd Schijnheilig
ik zou het niet weten Lips are sealed Gaaaap

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 10:12

het werkwoord is electrocuteren volgens mij, dus het zal wel geëlectrocuteerd zijn...

Verder gewoon ALTIJD eerst de gebruiksaanwijzing lezen! RTDM!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 14:01

joostvangestel schreef:
het werkwoord is electrocuteren volgens mij, dus het zal wel geëlectrocuteerd zijn...

Precies Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 14:54

Ja me broer heeft ook zoiets en toen zet hij hem op de hoogste,en zijn armen begonen uit zichtzelf te bewegen Haha!


Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 15:43

Ja jongens ik heb em door! Gel erbij en het is te doen! Hihi hoelang duurt het gemiddeld voor je een beetje resultaat hebt?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 19:36

Ok, dan heb ik ook nog een vraagje..
In het begin werkte det ding super, maar ineens geeft ie alleen nog maar 'prikjes' om het zo maar te noemen, alsof er te weinig gel onder zit. Nou dat is het dus zeker niet, smeer dat hele ding vol! Batterij is het ook niet.. Iemand een idee?

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 21:13

Ik heb gehoord dat na 50 sessies, of hoe je dat ook noemt, zo'n nieuwe grijze onderkant op moet.
Dit omdat dan die stroom draadjes die erin zitten kapot zijn.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 22:55

Jobbeltje schreef:
Ja jongens ik heb em door! Gel erbij en het is te doen! Hihi hoelang duurt het gemiddeld voor je een beetje resultaat hebt?


in de gebruikaanwijzing stond er volgens mij na 3/4 weken ik weet het niet meer zeker maar zo iets was het Schijnheilig
maarja... het is wel de moeite waard *LOL*
alleen die batterijtjes gaan zo snel op Frusty Scheve mond

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 23:01

Dat ding werkt perfect voor mijn zere schouders. Ik zet hem dan natuurlijk wel op massagestand anders zit ik tegen het plafond Haha!

Mijn man had hem voor hele andere doeleinden gekocht maar het valt toch flink tegen om het vol te houden blijkbaar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmberG, Axxy, BLEXBot, janneke584, Jolantje246, laran, lina1998, Mars, MissAnnemijn, misshester, N_B_N, Poldermenner, Speirs, Tazzey, tengeltje11, Vjestagirl, zonneglans en 64 bezoekers